libelius Vloženo 27. Únor 2014 Sdílet Vloženo 27. Únor 2014 (editace) . Editováno: 28. Únor 2014, autor: libelius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 Nevim proč to tady autor vymazal, ale nechci zakládat nový téma, tak to napíšu sem. Chystám se měnit kondenzátor klimy (chladič). Je v něm díra a ucházelo to navíc i u obou spojů k němu. A to mě zajímá. Když si koupim originál chladič, budou u něj i O-kroužky (těsnění) k těm spojům? Pokud ne, jaký jsou jejich rozměry, abych je dokoupil? Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 nebudú , gumičky kúp podľa ETKY origo , to nie je rozmerované ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 (editace) Bohužel Etkou nedisponuju. EDIT: Tak už vim který tam jsou. Na obou spojích tenhle kroužek http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/8a0260749aj-tesnici-krouzek-klimatizace-10-8x1-8-oe-4331.html Editováno: 5. Květen 2014, autor: SpeederBB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 Joo, to je on Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 Nějakej návod ve zkratce na výměnu chladiče klima? Ten z dílenský příručky mi přijde nějak divně stručnej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 31. Květen 2014 Sdílet Vloženo 31. Květen 2014 (editace) Rozebereš celej předek vyměníš klima chladič a dáš to celý zpátky :-)))) Pak už jen někde doplnit olej a chladivo :-) Taky se na to chystám. Editováno: 31. Květen 2014, autor: Combi2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 Mohl by mi někdo poradit co za cajk potřebuju na povolení tohohle šroubu? (č.24) Neni to nějakej speciální? Píšou tam vnitřní šestihran. Nejsem si jistej, jestli to je klasickej torx. Spíš se mi zdá, že ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosgen Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 Klasický vnitřní šestihran není torx,ale obyčejný imbusák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 tuším je to 40 Torx , aspoň na Octavii som to ním robil ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 (editace) Obtisknul jsem si ho na papír a šel do obi. Je to asi torx 45. Asi určitě, protože tam pasuje Editováno: 6. Červen 2014, autor: SpeederBB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 22. Duben 2015 Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 (editace) Tak jsem téměř po roce od výměny kondenzátoru klimy zpátky. Bohužel se něco nepovedlo, ale nevim co. Chladivo uchází v obou spojích a ještě rychleji než předtim. Netušim čim to je. Myslim si, že jsem to tam dal dobře, i kroužky jsem tam dal co tam maj bejt. Dal jsem je do toho dolíku přesně jako je na fotce. Neví někdo, kde by mohl bejt problém? Chladič je značky Nissens. http://img1.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/5318/5318718-hadice-na-klima-skoda-vw-audi-2.jpg Editováno: 22. Duben 2015, autor: SpeederBB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Duben 2015 Sdílet Vloženo 23. Duben 2015 a jak se tam ta díra v chladiči vlastně vzala? Napadá mě, že s těmi trubkami něco je - poškozená příruba? Auto máš od nova? Neměnil trubky někdo? Nebylo to bourané na předek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 23. Duben 2015 Sdílet Vloženo 23. Duben 2015 (editace) Asi debilní otázka, to to neutíkalo při zkoušce tlakování a vakua při plnění chladicím médiem? Pokud jsou rovné dosedací plochy na trubce i chladiči je to divné. Několik možností - špatný průměr otvoru v kondenzátoru u klimy, máš tam na těch trubkách i ty pružný kolíky co středí ty trubky na kondenzátor? Jestli se ti to vybracema nepovolilo. Víš co znamená tušírování, lícovaní nebo zkoušení na barvu? Editováno: 23. Duben 2015, autor: Combi2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 26. Duben 2015 Sdílet Vloženo 26. Duben 2015 Ten starej chladič mírně foukal u těch spojů, ale měnil jsem ho kvůli tomu, že měl díru i na žebrech. Při vakuování to podtlak drželo, ale víme, že tahle zkouška je dost k ničemu. Já myslim, že to má těsnit na tej trubce na o-kroužku a na dosedacích plochách až tolik nezáleží ne? Kolíky tam jsou. Auto od nova nemám, ale jsem si téměř jist, že bouraný nebylo a trubky měněné nevypadaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 26. Duben 2015 Sdílet Vloženo 26. Duben 2015 (editace) To mě pěkně děsíš. Mě ta výměna čeká taky. Mám na ploše chladiče (kondenzátoru) cca 4 fleky. Jinak to klimuje jak blázen bez jiných závad (climatronic). Podle mne je důležité mít čisté i ty dosedací plochy, musí to sednout po celé ploše a tím zatlačit ten kroužek do správné pozice (můj názor). Jinak až to budu dělat tak vše očistím vizuálně zkontroluji a "O"kroužky namažu olejem na klimu. Smontuji a doufám že bude těsnit. Editováno: 26. Duben 2015, autor: Combi2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Duben 2015 Sdílet Vloženo 26. Duben 2015 těsní to tím kroužkem (zmáčkne se v takovém konusovém vybrání), na těch dosedacích plochách skutečně zas tak moc nezáleží - nicméně dosedat by to mělo rovnoběžně a neměla by být patrná škvíra. Jde spíš o to, jestli ten "nátrubek" s O kdoužkem není nějak deformovaný či prasklý. Divné je, že to utíkalo a teď to utíká opět - takže buď mimořádná smůla, nebo ty trubky. A ty trubky se nezničí samy od sebe... ostatně ta díra na žebrech se taky neudělala z dlouhé chvíle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 27. Duben 2015 Sdílet Vloženo 27. Duben 2015 Díra na žebrech chladiče předpokládám vznikla stářím a možná nějakým kamínkem. V tom bych neviděl nic divnýho. Možná jsem podcenil očištění těch nátrubků. Vzpomínám si, že na nich bylo ztvrdlý chladivo. Holt se na to budu muset podívat znova a dát si záležet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 21. Květen 2017 Sdílet Vloženo 21. Květen 2017 (editace) Koukám, že jsem se do toho pustil až po dvou letech. Tak moc se mi nechtělo s tim dělat. Je to šílená rozborka. Jediný štěstí, že od loňska máme jako náhradní vozidlo Favorita z pozůstalosti. Tentokrát jsem sundal úplně celou chladičovku. Čekal bych u těch spojů, že kousek půjdou rukou a pak bude třeba je dotáhnout a ten kroužek jakoby zmáčknout tim šroubováním. Ale ono to tam jde až na konec hodně volně. Přijde mi, jako kdyby ta díra na spoji na straně kondenzátoru byla nějaká větší a nedojde tam k tomu správnýmu utěsnění. Spojený to bylo asi dobře, nikde nic křivýho. Žeby Nissens dělal šméčkový kondenzátory? Myslim si, že když to tam dám znova se stejným kroužkem, budu na tom stejně. Rozměry originálního kroužku jsou 10,8x1,8mm. Napadlo mě sehnat třeba 2mm silnej. Koukám, že se dělaj 10,5x2, to by asi šlo použít. Otázka je, z jakýho materiálu je ten původní a co by to udělalo s jiným materiálem. Nebo neexistuje nějakej silikon například nebo jinej materiál, kterým se daj tyhle klimaspoje utěsnit? https://drive.google.com/file/d/0BxV9SiJtwQwEZ0dRa0lDM2lmeWM/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0BxV9SiJtwQwETWJubnc2RDh1aTg/view?usp=sharing EDIT: Koukám, že na to prodávaj nějakej utěsňovač Toralin. Bohužel to stojí 1200Kč. A O-kroužky jsou patrně vhodné z materiálu HNBR. To by se dalo sehnat. Tudy se asi vydám. Editováno: 21. Květen 2017, autor: SpeederBB doplnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Květen 2017 Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 asi blbá otázka, ale dával jsi ty O kroužky nový? A mají opravdu ten rozměr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 22. Květen 2017 Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 Jo dával jsem je nový a kupoval jsem je na skoda-dily.cz. Nepřeměřoval jsem je, ale patrně to byly správný. A koukám, že jsem tenkrát objednával 4ks, jenže kdo ví, kde to je. Zrovna je du objednat znova, ale výrobce zkusim Hella. Zároveň jsem u autokelly narazil na kroužky 10,8x2,0, takže ty koupim taky. Prodávaj se sice jen po 20ks a stojí přes 200Kč, ale myslim si, že těch 0,2mm tloušťky navíc by mohlo pomoct. K tomu ty spoje napatlám touhle pastou https://www.aci.cz/ac-5634-tesnici-pasta-na-zavity-na-spoje-okruhu-klimatizace-sealup-tuba-50ml-_d217718.html (ptal jsem se tam, jestli to pomůže i na nešroubovaný spoje a údajně by mělo) a to mi neříkejte, že to pořád bude ucházet. Pak už bych tam musel jedině naprat ten utěsňovač zevnitř. Možná prostě ten vnitřní otvor v chladiči vyfrézovali moc velkej nebo nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Květen 2017 Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 kdyžtak tady se dá také nakoupit: https://kvalitnitesneni.cz/cs/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 22. Květen 2017 Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 Ty o-kroužky by měly bejt z materiálu HNBR, což je hydrogenovaná nitrilová pryž. NBR je je jen nitrilová pryž a nehodí se úplně do prostředí s chladivem a olejem do chladiva. To byl taky ten problém, když jsem hledal vhodný kroužky, protože v NBR je vícero rozměrů. Nakonec jsem našel zde: https://www.autokelly.cz/Product/DK-O0083/3089573/39849642;38957081;39050954;40137353;40137358;40137177 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 24. Květen 2017 Sdílet Vloženo 24. Květen 2017 Tak dnes se mi dostaly do ruky všechny díly. Trochu jsem to omrknul a ty kroužky průměru 2mm tam dát nepůjdou. Nečekal jsem, že to bude takovej rozdíl. Zkrátka, musí tam přijít origo rozměr 1,8mm s pastou a hlavně to tam poslat pěkně rovně, aby to správně sedlo. Pak už nevim. Až na to bude celej den, tak se do toho pustim. Zatim jezdim Fáčkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 24. Květen 2017 Sdílet Vloženo 24. Květen 2017 Když jsem si do fábie dodělával klimu a dovnitř dával elektronickou klimu. Vše jsem očistil a kroužky ( nové) namazal olejem do klimatizace a vše sedlo v poho a těsnilo, díly již jednou použité na nějakém autě, šrouby dotaženy myslím momentem podle DP. Ale taky mě čeká výměna kondenzátoru a taky se mi do toho vůbec nechce, jsou na něm mastné fleky. Ale to musí celý předek ven, světla nárazník, dokud chladí asi tam bude. Ale mám koupený origo kondenzátor, tak snad problémy nebudou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.