Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Vloženo

tak ať chtěj, to je věc nabídky a poptávky. Ale měl bys aspoň možnost si vybrat.

je to jednoduchý, pokud budeš mít nějaký produkt, tak si musíš dobře rozmyslet, jaké k tomu začneš nabízet příslušenství - u aut výbava. I tyto blbé plynovky musí někdo navrhnout, otestovat, hlídat dodavatele aby je stále vyráběl tak jak má, udržoval nějaké množství na skladu, apod apod. Jednoduše řečeno, u levného auta jako je Rapid a s předpokládanou poptávkou, se nevyplatí ani o tom přemýšlet...

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

To se dalo čekat, Kopáček na tom dělal od jara, měl původně jen tu jednu vzpěru, jak má na posledních fotkách. O upevněnění na ten šroub přední stěny jsem taky uvažoval, ale nechtělo se mi šahat do tohoto upevnění, který je součástí deformační zóny.

Pokud ještě někdo bude chtít od mě za 1100, mám poslední dvě sady (k dodání až po 5.11.2014, jsem na SC mimo Evropu).

Vloženo

Jo přesně. Navíc tam nemá vyhryz těch ucpávek, tedy by mě zajímalo zda-li se o tom v návodu hovoří. Mě se Tvoje řešení líbí více i z těch důvodů co sám popisješ.

  • o 5 týdny později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Vymyslel si to pekne  :kol-47:   ale tých párkrát čo budem otvárať kapotu na Rapide si ten drôt zdvihnem, na octávku mám vzperu z obautodíly už dva roky v garáži a nemá ju kto namontovať.. :D 

Vloženo

No párkrát, aby ses nemýlil a neotvíral kapotu častěji než si myslíš. Jeden známý a je jich tu víc např. u O2 po FL necelé 4 roky staré a 100tis u 1,8TSI dolévají 0,5-3 litry oleje na 1tis km. Sice toto by nemělo trápit 1,2TSI, ale já už nevěřím ničemu, každý motor od koncernu má svoje mouchy, bohužel ne malé. kam ten svět spěje.  tedy doživotně jezdit do autorizáku kvůli případné kulanci.

Vloženo

svět nikam nespěje, automobilky pouze dělají to co my zákazníci chceme. Chceme každý 4 roky nový model, chceme aby byl čím dál levnější a v čím dál větší výbavě, to bohužel nejde dohromady. Bu´d bude automobilka dělat poctivá auta co vydrží hodně km, ale takové auto rozhodně nebude levné a rozhodně se nebude tolik investovat do vývoje. Nebo bude sekat spotřebáky za velmi slušné peníze a ve velmi dobré výbavě, který ale bohužel budeme muset každých 5 let točit...

Vloženo

Tak cim menej auto vydrží tým sa ich bude musieť viac vyrobiť.Vzperi mam (čím velka vdaka mikliskovy) a hlavne teraz v zimnom období super vec.Otvoris dolejes vodu do ostrekovačov a zavres, odpada hratie z drôtikom :-)

Vloženo

já jak jsem zmagořenej z práce: normy, plnění apod. tak by mě zajímalo, kolik času zabere montáž těch plynovek a po jaké době užívání vozidla, se mi to časově vrátí - to že si nemusím hrát s drátem :)

Vloženo

Montáž odhaduju tak na 15min. Samozřejmě, že se ti investice nikdy nevrátí, tedy pokud není tvůj čas nekřesťansky drahý a nebudeš mít RAPIDa 20 let a nerejpeš se v motoru každý druhý den. :D Pak ta úspora času je neoddiskutovatelná.

Vloženo

Přesně tak. Akorát třeba v případě mechanicky ovládaných zrcátek - jsou výrobně výrazně dražší a náchylnější na poškození mechanismu a jsou méně přesná v nastavení. Vzpěry jsou pravý opak, pro prvovýrobu je drát výrazně levnější než dvě drahý plynový vzpěry.

Vloženo

Souhlas, mám je taky, drát jsem odmontoval, ale stejně pořád instinktivně mám nutkání když otvírám tu kapotu po tom drátu šahat  :kol-28: , ale již nemusím. Když jdu k autu s kanystrem s vodou do ostřikovače nemusím kanystr dávat na zem, než jednou rukou otevřu kapotu a druhou zaaretuji tu posranou tyč. Jednou rukou povyzvednu kapotu ta ase už sama otvírá a rovnou otvírám víčko od kaňdáku,  nikam žádné odkládání čehokoliv.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Perfektní práce. Dají se tyto plynové vzpěry objednat? Měl bych zájem. Nelze tento systém použít i na automatické otvírání kufru? Tam by se to lépe uplatnilo.

 

Díky za odpověď a hezký den

email: elektronxx@centrum.cz

Edit Pawouk - na žárovky se ptej ve správném vlákně. Tady rozhodně ne!

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněn dotaz na žárovky.
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Proběhla malá inovace vzpěr v oblasti držáku: místo 3mm plechu 2,5mm a kloub ne šroubovaný, ale přivařený. Výrobně složitější, ale vypadá to zas o trochu víc profesionalnější. Moje panty kapoty a vzpěry mají naběháno dalších 200 zkušebních zdvihů. Dobrá posilovna....

Editováno: , autor: miklisek

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...