Přejít na obsah

Kontrolka dobíjení


avar

Doporučené příspěvky

Mám "asi" problém. Nikde som toto nenašiel preto zakladám. Po naštartovaní , keď má zhasnúť kontrolka dodíjania, rýchlo ešte blikne 2 - 3 krát a potom zhasne (asi o pol sekundy neskôr). Robí mi to asi týždeň. Baterka je v poriadku, drží prúd, alternátor dobíja, merali sme odber, všetko zatiaľ ok. Žeby uhlíky ? Alternátor má už 10 rokov, a nabehané mám už 290 tis. km. :doh

Editováno: , autor: eskoRS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj potřebuju radu dneska jsem jela z ničeho nic se mě rozsvítilo abs a začla blikat ručka a pípat když jsem auto chcípnu tak sjsem to pak nenastartoval .pak mě nahodili přes kabeli a auto jelo v poho a pak jsem parkoval a rosvítilo se řízení u fabie 1.9 tdi jestli to je baterkou něco čím to je:( díky moc za radu. jestli je v haji baterka nebo jestli nedobijí alternátor:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Promerit baterku, pripadne zkontrolovat hladinu elektrolitu v baterii jestli je to mozne. Zkontrolovat dotahnuti svorek na baterii + a -

Prekontrolovat zda se alternator pri nastartovanem motoru toci, a jestli mas doma zkousecku, tak promerit zda pri na startovani se zvedne napeti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, dnes jsem mněl úplně stejný problém u fabie rv 06 1.4 TDi, zničeho nic se rozsvítilo ABS, posilovač řízení, ručka, problikávaly budíky, a potom při zapnutí výhřevu zad. okna problikly budíky pípala ručka a výhřev se vypl. Po 12ti hodinách jsem nastartoval a v poho, ale po 10 min to samé, motor sem chcípl a už nenastartoval. Takže nevím co stím, tento problém se projevil poprvé a to dnes když byla teplota -12 st.C. Poraďte co stím?????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Od čeho jsi to odmontoval? Jestli je to záporná svorka na baterku, tak tenkej hnědej kabel je referenční bod kostry pro ŘJ... Kostra alternátoru jde na kostru = blok motoru přímo přes šrouby a od něj tlustým měděným pleteným pásem na kastli a po ní na zápornej pól baterky - rozhodně to není tažené "jedenapůlkou mědí"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tet jsem měřil baterku a pri nastartování byl proud 14.3 a při rozsvícenejch světlech 14.25-27 a pri přidávání plynu na 2000 ot tak byl 14.32 tak jestli to je správně nebo ne?

Rozhodně to není správně. Správně by to bylo, kdybys napsal, že jsi na baterce naměřil NAPĚTÍ 14,3 VOLTU - a že po zatížení světly to napětí kleslo na 14,25V atd. Kdybys totiž zkusil na baterce změřit proud, asi by tě rodina následných několik týdnů až měsíců navštěvovala na popáleninovým oddělení nejbližšího špitálu...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sorry napětí.a jsou ty hodnoty dobrý ne a ještě jsem dneska měřil při plným rejdu to spadne na 14.15?jinak jsem sundal tu pásko okolo kabelů a vyvěsil a vypadaj že jsou v pohodě.je na to obrázku mínusový kabel k alternátoru nebo to je jinej?

post-39446-0-70648200-1329421429_thumb.j

post-39446-0-59537600-1329423986_thumb.j

Editováno: , autor: Hoňass
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...