eskoRS Vloženo 12. Duben 2011 Sdílet Vloženo 12. Duben 2011 (editace) Mám "asi" problém. Nikde som toto nenašiel preto zakladám. Po naštartovaní , keď má zhasnúť kontrolka dodíjania, rýchlo ešte blikne 2 - 3 krát a potom zhasne (asi o pol sekundy neskôr). Robí mi to asi týždeň. Baterka je v poriadku, drží prúd, alternátor dobíja, merali sme odber, všetko zatiaľ ok. Žeby uhlíky ? Alternátor má už 10 rokov, a nabehané mám už 290 tis. km. Editováno: 30. Červen 2011, autor: eskoRS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 70 Vloženo 17. leden 2012 Sdílet Vloženo 17. leden 2012 Při jízdě mě problíkává batrie po 2 minutách to přestane blikat.Alternátr dobíjí byl proměřen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
360spider Vloženo 21. leden 2012 Sdílet Vloženo 21. leden 2012 mě to dělá ráno když nastartuju. pak když se rozjedu tak zhasne. Jinak sem promeřoval a dobíjí. Mužou tam bejt uhlíky před smrtí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 21. leden 2012 Sdílet Vloženo 21. leden 2012 Zkontroluj kabeláž u alternátoru. Bývá tam poškozená Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoňass Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Ahoj potřebuju radu dneska jsem jela z ničeho nic se mě rozsvítilo abs a začla blikat ručka a pípat když jsem auto chcípnu tak sjsem to pak nenastartoval .pak mě nahodili přes kabeli a auto jelo v poho a pak jsem parkoval a rosvítilo se řízení u fabie 1.9 tdi jestli to je baterkou něco čím to je:( díky moc za radu. jestli je v haji baterka nebo jestli nedobijí alternátor:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Promerit baterku, pripadne zkontrolovat hladinu elektrolitu v baterii jestli je to mozne. Zkontrolovat dotahnuti svorek na baterii + a - Prekontrolovat zda se alternator pri nastartovanem motoru toci, a jestli mas doma zkousecku, tak promerit zda pri na startovani se zvedne napeti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoňass Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Baterka je bezúdržbová a 5 měsíců stará exide 77ah na altík kouknu jestli se to čí ještě jí zkusím nabít . nejlepší je že se mě to stalo když sem přijel ke kolejím:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoňass Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Tak jsem to tam dneska dal nabitou baterku a v pohodě nastartoval a 15 min nechal běžet a nic neblikalo ani dobijení nic. tak newim co to bylo snad to bude v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Ahoj, dnes jsem mněl úplně stejný problém u fabie rv 06 1.4 TDi, zničeho nic se rozsvítilo ABS, posilovač řízení, ručka, problikávaly budíky, a potom při zapnutí výhřevu zad. okna problikly budíky pípala ručka a výhřev se vypl. Po 12ti hodinách jsem nastartoval a v poho, ale po 10 min to samé, motor sem chcípl a už nenastartoval. Takže nevím co stím, tento problém se projevil poprvé a to dnes když byla teplota -12 st.C. Poraďte co stím????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďurih Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Pokud se ti vynulovaly hodiny a kilometry, tak to bývá baterkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 To ne, kilometry zůstaly, ale nikdy před tím mi toto nedělalo. Auto mám cca rok a baterku jsem ještě nenabíjel, tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Tak problém vyřešen, baterii jsem vyndal a dal na nabíječku, po tom jsem baterku vrátil a vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 (editace) ... Editováno: 3. Únor 2012, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoňass Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Taky jsem nabyl baterku a všechno ok tak snad už se to znovu neukáže projistotu vozím náhradní baterku v autě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoňass Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Tak už newim:( dneska se to stalo zase:(newíte kolik stojí v servise diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 (editace) Diagnostika by měla být zdarma ale záleží na servise. Editováno: 6. Únor 2012, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoňass Vloženo 15. Únor 2012 Sdílet Vloženo 15. Únor 2012 tet jsem měřil baterku a pri nastartování byl proud 14.3 a při rozsvícenejch světlech 14.25-27 a pri přidávání plynu na 2000 ot tak byl 14.32 tak jestli to je správně nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoňass Vloženo 15. Únor 2012 Sdílet Vloženo 15. Únor 2012 ještě je tohle mínusový kabel od alternátoru?jestli může tohle všechno způsobovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Únor 2012 Sdílet Vloženo 15. Únor 2012 Od čeho jsi to odmontoval? Jestli je to záporná svorka na baterku, tak tenkej hnědej kabel je referenční bod kostry pro ŘJ... Kostra alternátoru jde na kostru = blok motoru přímo přes šrouby a od něj tlustým měděným pleteným pásem na kastli a po ní na zápornej pól baterky - rozhodně to není tažené "jedenapůlkou mědí"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoňass Vloženo 15. Únor 2012 Sdílet Vloženo 15. Únor 2012 (editace) Jj je to svorka na - k baterce. Jak nejjednodušeji skotroluju Df kabeláž? jestli mě to nehnije.popřípadě co musim od dělat abych se k ní dostal. Editováno: 15. Únor 2012, autor: Hoňass Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 15. Únor 2012 Sdílet Vloženo 15. Únor 2012 Zmeraj si kľudový odber, ak ho máš priveľmi vysoký, tak Ti asi najskôr vycucne baterku a potom Ti to takto blbne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoňass Vloženo 15. Únor 2012 Sdílet Vloženo 15. Únor 2012 (editace) ok zitra to proměřím:) a to myslíš že to bere tolik že se to nestíhá dobíjet za jízdy a pak mě az jízdy začne vypínat ŘJ ASR ,ABS ,a servo ,světla prostě všechno?? Editováno: 15. Únor 2012, autor: Hoňass Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoňass Vloženo 16. Únor 2012 Sdílet Vloženo 16. Únor 2012 (editace) Tak klidový proud je 1 mA takže to je v pohodě Editováno: 16. Únor 2012, autor: Hoňass Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 16. Únor 2012 Sdílet Vloženo 16. Únor 2012 tet jsem měřil baterku a pri nastartování byl proud 14.3 a při rozsvícenejch světlech 14.25-27 a pri přidávání plynu na 2000 ot tak byl 14.32 tak jestli to je správně nebo ne? Rozhodně to není správně. Správně by to bylo, kdybys napsal, že jsi na baterce naměřil NAPĚTÍ 14,3 VOLTU - a že po zatížení světly to napětí kleslo na 14,25V atd. Kdybys totiž zkusil na baterce změřit proud, asi by tě rodina následných několik týdnů až měsíců navštěvovala na popáleninovým oddělení nejbližšího špitálu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoňass Vloženo 16. Únor 2012 Sdílet Vloženo 16. Únor 2012 (editace) sorry napětí.a jsou ty hodnoty dobrý ne a ještě jsem dneska měřil při plným rejdu to spadne na 14.15?jinak jsem sundal tu pásko okolo kabelů a vyvěsil a vypadaj že jsou v pohodě.je na to obrázku mínusový kabel k alternátoru nebo to je jinej? Editováno: 16. Únor 2012, autor: Hoňass Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.