Přejít na obsah

Chiptuning RS TDI


arakuk

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

No těprdy, krouťák 500 Nm, koní taky až do prdele a já měl stíhu, že tam mám 420Nm. Tak to by mě hodně zajímalo, co odejde první a za jak dlouho. Určitě bych si vsadil na spojku a hned po ní na převodovku. Neee, tohle je strašně moc !  I když teda, koukám na tu brzdu, jestli ona náhodou trochu nekecá. Řek bych, že to není úplná hitovka  :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, momentálně testuji na Octavii III RS 2,0 TDI box od německé firmy CtK Kiel. Jedná se o dvoukanálový box se třemi nastavitelnými potenciometry. Auto je mnohem pružnější, spotřeba zhruba stejná, při požadavcích na výkon o něco vyšší (více nafty přes rail). Nejedná se o žádnou brutální úpravu, hodnoty by měly teoreticky nyní být někde okolo 208 koní a 440NM. Přikládám odkaz na zmíněnou firmu.

 

http://www.tuning-kiel.de/listings.php?make=Skoda&model=alle-2.0-TDI-CR-184-PS&id=2124

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, momentálně testuji na Octavii III RS 2,0 TDI box od německé firmy CtK Kiel. Jedná se o dvoukanálový box se třemi nastavitelnými potenciometry. Auto je mnohem pružnější, spotřeba zhruba stejná, při požadavcích na výkon o něco vyšší (více nafty přes rail). Nejedná se o žádnou brutální úpravu, hodnoty by měly teoreticky nyní být někde okolo 208 koní a 440NM. Přikládám odkaz na zmíněnou firmu.

 

http://www.tuning-kiel.de/listings.php?make=Skoda&model=alle-2.0-TDI-CR-184-PS&id=212

 

 

ako si zatial spokojny? Co sa tyka montaze co vsetko je potrebne urobit treba odbornu montaz? Da sa to zohnat aj mimo nemecka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zatím paráda, auto je v celém spektru pružnější a živější, na stopkách jsem rozdíly neměřil, možná že by stálo za to někde porovnat s nekterými z přítomných majitelů RS:) 

 

Montáž zabere cca deset min komukoliv, jde pouze o rozpojení dvou konektorů a nacvaknutí boxu formou by-passu, konektory jsou dobře přístupné.

V čechách a sr je možné box sehnat přes firmu Xtuning z Velkého meziříčí, která s firmou CtK spolupracuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skús skor ako pružnosť odmerať celkové zrýchlenie s krabičkou a bez...

Mnoho noname tuning boxov...má skôr placebo efekt....umocnení zvýšením krutiaceho momentu v okoli 2000 otáčok...ale v konečnom zúčtovaní len o 2,3% vyšší výkon.......a na rozdiely v zrýchlení napr z 0 na 160 nemerateľný rozdiel........kompletne tie nové CR bohužial nie sú žiadna hitparáda na zvyšovanie výkonu ....doba ked sme dostali iba chipom + 30 % výkonu sú asi nenávratne preč....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

není to na Moravě?  :kol-47:

 

zajímalo by mě změření na válcích a zda by na to prodejce vůbec přistoupil, tedy před a po....

jojo, mají tam centrálu:)...do jednoho měsíce by měli umět i klasický chip na tento motor. JInak změření na válcích si defacto můžeš udělat ty sám, ale už musíš mít krabičku samozřejmě koupenou...zda by na to přistoupil prodejce netuším, na druhou stranu nevidím důvod proč ne, válcovou zkušebnou mylsím disponuje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skús skor ako pružnosť odmerať celkové zrýchlenie s krabičkou a bez...

Mnoho noname tuning boxov...má skôr placebo efekt....umocnení zvýšením krutiaceho momentu v okoli 2000 otáčok...ale v konečnom zúčtovaní len o 2,3% vyšší výkon.......a na rozdiely v zrýchlení napr z 0 na 160 nemerateľný rozdiel........kompletne tie nové CR bohužial nie sú žiadna hitparáda na zvyšovanie výkonu ....doba ked sme dostali iba chipom + 30 % výkonu sú asi nenávratne preč....

To jsem zkoušel na začátku, ne 160 ale 0 až 130km/hod...5 měření, rozdíly mezi 1,5 - 2 sekundy...subjektivně o dost lepší mi přijde zrychlení mezi 120 až 200km/hod, to ale změřené nemám :) auto už bezproblému přenáší výkon na silnici, ve zrychlení z nuly je trochu problém výkon přenést....jinak máš pravdu, doby kdy jsi dostal 1/3 výkonu jsou zřejmě pryč, motory a zvlášt komponenty se čím dál víc konstruují na hraně, každopádně prostor pro optimalizaci už jen s ohledem na emisní normy tu bude vždy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pořád ale píšeš jen o subjektivních dojmech. Obzvláště u powerboxů trpím velkou skepsí k těm parametrům. Opravdu jsem ještě neviděl případ, aby to sedělo. Většinou se k těm deklarovaným hodnotám nepřiblížily ani vzdáleně. Mě to třeba taky subjektivně hodně dobře jede, ale mám to podloženo grafem z (kvalitní) brzdy. Měl by sis to nechat taky změřit, abys poznal realitu. Protože zrovna v tomhle případě to vidím jako zajíce v boxu. Teda v pytli.       

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, v tom s tebou souhlasím a určitě by to za změření výkonu na brzdě stálo a mám to v budoucnu v plánu. Celkem vypovídající ale už je, že na pravidelných trasách a stejných místech většinou nechávám zařazený vyšší kvalt než předtím bez pocitu, že bych auto podtáčel. Ale jak říkáš, dojem je jedna věc a "realita" na brzdě druhá:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...