swrtcz Vloženo 15. Září 2014 Vloženo 15. Září 2014 Díky kluci:), jak budu mít čas, tak vyzkouším Citovat
jirkaK Vloženo 15. Září 2014 Vloženo 15. Září 2014 tam se nic nezkouší. Přijedeš, změřej, zaplatíš, odjedeš. Citovat
Radino Vloženo 4. leden 2015 Vloženo 4. leden 2015 má už niekto reálnu skúsenosť s chipom na tomto motore? Citovat
Radino Vloženo 4. leden 2015 Vloženo 4. leden 2015 grafy som videl už, skôr som myslel či tu je niekto kto má chipnutý ten motor. Ako s tým je spokojný a koľko má km, či to nemá neaký výrazný vplyv na životnosť komponentov. Podľa mňa už sa tie motory nerobia s takou výkonovou rezervou ako napr. 1,9 , ak sa mýlim opravte ma Citovat
motorpower Vloženo 4. leden 2015 Vloženo 4. leden 2015 (editace) No OIII už s kvalitou pokulhává, myslím celkovou. Co se týká motorů tak výkonové rezervy u motorů CR jsou značné. Co se týká výdrže tak CR u Octávie 2 , nebo superbů, vychází poměrně OK. Překonaná hranice dvěstě tisíc po úpravě. Na soudy u trojkových oktávek je zatím brzo. Editováno: 4. leden 2015, autor: motorpower Citovat
jirkaK Vloženo 5. leden 2015 Vloženo 5. leden 2015 tak já mám sice "jen" motor CR 130 kW v CC, ale zvýšeno od Motorpower na ca. 160 kW a 425 Nm a jsem velmi spokojen. Zatím najeto asi 20 t. km. Citovat
PistaTT Vloženo 28. leden 2015 Vloženo 28. leden 2015 taka prakticka otazka... ako je na tom z pohladu chipu DSG prevodovka? niektori tvrdia, ze je stavana na max 400 Nm, ini ze bez ujmy aj 500 Nm... vie niekto? Citovat
swrtcz Vloženo 29. leden 2015 Vloženo 29. leden 2015 http://www.tuning-kiel.de/listings.php?make=Skoda&model=alle-2.0-TDI-CR-184-PS&id=2124 mohu nabídnout tento box, najel jsem s ním cca 15tis. km a funguje bezproblémově. Je to verze pro manuální převodovku, výhodou je jeho snadná montáž / demontáž. Mám již klasický chip, takže box není potřeba. Citovat
jirkaK Vloženo 29. leden 2015 Vloženo 29. leden 2015 proč si měl potřebu to měnit, když to funguje bezproblémově a v podstatě by to díky snadný demontáži mělo být i vhodnější ? Citovat
swrtcz Vloženo 31. leden 2015 Vloženo 31. leden 2015 Jsem celkem experimentátora rád zkouším všechny dostupné možnosti. Navíc jsem měl chip zdarma, tak byla škoda toho nevyužít a nevyzkoušet. Box jsem měl ve voze prakticky od začátku, kdy se začal nabízet a ještě nebyly upravitelné nové řídící jednotky EDC 17. Kdybych to měl porovnat, box zachovává příjemnou točivost motoru a dodává síle na razanci. U chipu je znát o něco větší nárůst výkonu a motor je silnější, ovšem mírně na úkor točivosti, která mě u boxu bavila. Stačí takto nebo Tě zajímá ještě něco konkrétnějšího? Citovat
jirkaK Vloženo 1. Únor 2015 Vloženo 1. Únor 2015 no já mám na box dost specifickj názor, nicméně zcela fundovaně by o tom mohl pohovořit Petr (motorpower). Ale pak bys to tady asi už neprodal. Citovat
swrtcz Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 Nenabízím ho úplně k prodeji. Pokud je někdo z majitelů dieslové RS nerozhodnutý nebo neví, co od toho čekat, tak jistě uvítá si takovou věc nejdříve vyzkoušet. Že není box zcela optimálním řešením je věc všeobecně známá snad většině této komunity. Prvky od A do Z řeší pouze chip. Ale pro někoho může být snadno připojitelný a odpojitelný box důležitější argumentací než klasický chiptuning, je to o prioritách. Citovat
jirkaK Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 zcela na rovinu. Zajímám se o zvyšování výkonu možná už tak 15 let. Za tu dobu se nepamatuju na jedinej případ, že by někdo přišel s powerboxem a doložil k němu alespoň trochu solidní graf z brzdy. Pokud to vůbec kdy někdo udělal, výsledek byl naprosto fatální. Pokud přímo nehrozilo poškození motoru, jednalo se o směšné hodnoty zvýšení výkonu, případně se neodehrálo vůbec nic. Ale jak jsem psal, na tohle je přímo expert Motorpower, kterej ty boxy sbírá asi tak jako indiáni skalpy. 1 Citovat
motorpower Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 Ale už mě zmáhá to pořád dokola řešit. Je to dostupné , tak to tam dám. Svodidla jsou taky dostupný..... Citovat
sven01 Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 No mna dost zaujala ta tocivost..hlavne u TDI...4500 otacok podla mna nieje tocivost:) ale ano neuznavam diesle tak som zaujaty...osobne som nikdy nepochopil preco do RS dali aj ten diesel. Mohli ho dat do obycajnej oktavie s nejakym sport paketom...ale do RS auta to nepatri... Citovat
PistaTT Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 mozno preto ze cele RS je "sport paket" auto a nie sportove auto... Citovat
sven01 Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 Suhlasim. Ale nechcel som to tak otvorene pisat na skodovackom fore:) Citovat
PistaTT Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 RS je velmi podarena zostava, posuva potencial octavie o hodny kus dalej... mne sa paci, jazdi sa mi s nou velmi dobre... no o sportovom aute mam trochu ine predstavy... Citovat
sven01 Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 Riadenie je ako ostre? je tam zmena oproti seriovke? nikdy som to neskusal. Viem ze na mojej starej seriovej obycajnej alfe som mal vzdy jednu otacku z rovnych kolies. Takze 2 z lava do prava. Ale alfy mali vzdy ostre riadenie.... Citovat
PistaTT Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 (editace) riadenie s premenlivym prevodom... oproti obycajnej OII FL jemne tuhsie v normalnom rezime. vyrazne tuhsie pri sport rezime. samozrejme k tomu este podvozok a nizkoprofilove gumy a pocit s auta je uplne iny v porovnani s OII FL porovnavat s obycajnou O3 nemozem, nemam s nou skusenosti. detto nemozem porovnat s OII RS... PS pawouk nas za OT urcite nepochvali Editováno: 3. Únor 2015, autor: PistaTT Citovat
Pawouk Vloženo 4. Únor 2015 Vloženo 4. Únor 2015 No to tedy nepochválím, na RSo tady přece je extra téma... Citovat
psirka11 Vloženo 18. Březen 2016 Vloženo 18. Březen 2016 Zdravim vcera 17.3.2016 som bol v poprade PROFITUNING Zmerali povodny chip nahrali original a tak nahrali profituning aj s upravou prevodovky prikladam graf auto skoda octavia Scout rv 2015 motor 2,0tdi rs automat cca 15 000 km mal som predtym chipovane v Bardejove celkom OK stav km 9500 len sa mi nezdali niektore situacie spravania motora a prevodovky na grafe tenka oranzova ciara je chip BJ na grafe ciarkovana je original skoda na grafe tucna oranzova je PROFITUNING mam aj videa potom prilozim ked budem mat cca 60 000 km tak napisem ako sa to dalej chovalo 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.