motorpower Vloženo 10. Červen 2014 Vloženo 10. Červen 2014 /Za další nechápu, jak a hlavně proč se šidí brzda v DE ve výzkumáku, a proč by to dělali. A odtud mám info, i když interní./ Tohle tě asi spletlo, myslel jsem to jako ironii. A nesoudím pouze na základě svých dvaceti změřených krabiček. Citovat
Podr Vloženo 21. Červenec 2014 Vloženo 21. Červenec 2014 Zdravim, co si myslíte o teto firmě?? Prý už upravuji nová RS v naftě…Upravdu to tak umi jak píší nebo lžou??popřípadně jestli máte nějaké zkušenosti, http://www.chiptuning.cz/clanek/seznam-clanku/chiptuning/chiptuning-skoda-octavia-iii PETR 1 Citovat
Podr Vloženo 21. Červenec 2014 Vloženo 21. Červenec 2014 Já právě taky ne :-D..Ale už chi chip na RS - ale kvalitní Citovat
Hravec Vloženo 21. Červenec 2014 Vloženo 21. Červenec 2014 (editace) mám obavu že pro nové TDI obecně ještě kvalitní a rozumný chip není ... Editováno: 23. Červenec 2014, autor: Hravec Citovat
dvorcidlo0 Vloženo 23. Červenec 2014 Vloženo 23. Červenec 2014 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=135132 Tak napríklad tu.... Citovat
dvorcidlo0 Vloženo 24. Červenec 2014 Vloženo 24. Červenec 2014 Tu máš článok toho chiptuning cz http://www.auto.cz/skoda-octavia-1-6-tdi-kladensky-ciptuning-na-100-kw-82269 pri tom 1.6 tdi - no budiš... Ale na ich stránke majú aj o 3 RS....síce graf z brzdy chýba ale 186/395 upravili na 210/454.....nie je to zlé ale podľa mna treba ešte počkať na konkurenciu.... Citovat
Hravec Vloženo 26. Srpen 2014 Vloženo 26. Srpen 2014 tak na briskoda píšou o chipu pro RS TDI Citovat
David Simonek Vloženo 27. Srpen 2014 Vloženo 27. Srpen 2014 Jde to jen pres diagnosticou zasuvku, zadny kuchani. http://www.tdichip.cz/nase-prace/174-chiptuning-skoda-octavia-iii-rs-20-tdi-cr-135kw Citovat
jirkaK Vloženo 1. Září 2014 Vloženo 1. Září 2014 No těprdy, krouťák 500 Nm, koní taky až do prdele a já měl stíhu, že tam mám 420Nm. Tak to by mě hodně zajímalo, co odejde první a za jak dlouho. Určitě bych si vsadil na spojku a hned po ní na převodovku. Neee, tohle je strašně moc ! I když teda, koukám na tu brzdu, jestli ona náhodou trochu nekecá. Řek bych, že to není úplná hitovka Citovat
swrtcz Vloženo 9. Září 2014 Vloženo 9. Září 2014 Zdravím, momentálně testuji na Octavii III RS 2,0 TDI box od německé firmy CtK Kiel. Jedná se o dvoukanálový box se třemi nastavitelnými potenciometry. Auto je mnohem pružnější, spotřeba zhruba stejná, při požadavcích na výkon o něco vyšší (více nafty přes rail). Nejedná se o žádnou brutální úpravu, hodnoty by měly teoreticky nyní být někde okolo 208 koní a 440NM. Přikládám odkaz na zmíněnou firmu. http://www.tuning-kiel.de/listings.php?make=Skoda&model=alle-2.0-TDI-CR-184-PS&id=2124 Citovat
dvorcidlo0 Vloženo 9. Září 2014 Vloženo 9. Září 2014 Už to ide aj v profituningu 220PS/440NM http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=137131 Citovat
Radino Vloženo 9. Září 2014 Vloženo 9. Září 2014 Zdravím, momentálně testuji na Octavii III RS 2,0 TDI box od německé firmy CtK Kiel. Jedná se o dvoukanálový box se třemi nastavitelnými potenciometry. Auto je mnohem pružnější, spotřeba zhruba stejná, při požadavcích na výkon o něco vyšší (více nafty přes rail). Nejedná se o žádnou brutální úpravu, hodnoty by měly teoreticky nyní být někde okolo 208 koní a 440NM. Přikládám odkaz na zmíněnou firmu. http://www.tuning-kiel.de/listings.php?make=Skoda&model=alle-2.0-TDI-CR-184-PS&id=212 ako si zatial spokojny? Co sa tyka montaze co vsetko je potrebne urobit treba odbornu montaz? Da sa to zohnat aj mimo nemecka? Citovat
swrtcz Vloženo 9. Září 2014 Vloženo 9. Září 2014 zatím paráda, auto je v celém spektru pružnější a živější, na stopkách jsem rozdíly neměřil, možná že by stálo za to někde porovnat s nekterými z přítomných majitelů RS:) Montáž zabere cca deset min komukoliv, jde pouze o rozpojení dvou konektorů a nacvaknutí boxu formou by-passu, konektory jsou dobře přístupné. V čechách a sr je možné box sehnat přes firmu Xtuning z Velkého meziříčí, která s firmou CtK spolupracuje. Citovat
Hravec Vloženo 9. Září 2014 Vloženo 9. Září 2014 není to na Moravě? zajímalo by mě změření na válcích a zda by na to prodejce vůbec přistoupil, tedy před a po.... Citovat
dvorcidlo0 Vloženo 10. Září 2014 Vloženo 10. Září 2014 Skús skor ako pružnosť odmerať celkové zrýchlenie s krabičkou a bez... Mnoho noname tuning boxov...má skôr placebo efekt....umocnení zvýšením krutiaceho momentu v okoli 2000 otáčok...ale v konečnom zúčtovaní len o 2,3% vyšší výkon.......a na rozdiely v zrýchlení napr z 0 na 160 nemerateľný rozdiel........kompletne tie nové CR bohužial nie sú žiadna hitparáda na zvyšovanie výkonu ....doba ked sme dostali iba chipom + 30 % výkonu sú asi nenávratne preč.... Citovat
swrtcz Vloženo 10. Září 2014 Vloženo 10. Září 2014 není to na Moravě? zajímalo by mě změření na válcích a zda by na to prodejce vůbec přistoupil, tedy před a po.... jojo, mají tam centrálu:)...do jednoho měsíce by měli umět i klasický chip na tento motor. JInak změření na válcích si defacto můžeš udělat ty sám, ale už musíš mít krabičku samozřejmě koupenou...zda by na to přistoupil prodejce netuším, na druhou stranu nevidím důvod proč ne, válcovou zkušebnou mylsím disponuje Citovat
swrtcz Vloženo 10. Září 2014 Vloženo 10. Září 2014 Skús skor ako pružnosť odmerať celkové zrýchlenie s krabičkou a bez... Mnoho noname tuning boxov...má skôr placebo efekt....umocnení zvýšením krutiaceho momentu v okoli 2000 otáčok...ale v konečnom zúčtovaní len o 2,3% vyšší výkon.......a na rozdiely v zrýchlení napr z 0 na 160 nemerateľný rozdiel........kompletne tie nové CR bohužial nie sú žiadna hitparáda na zvyšovanie výkonu ....doba ked sme dostali iba chipom + 30 % výkonu sú asi nenávratne preč.... To jsem zkoušel na začátku, ne 160 ale 0 až 130km/hod...5 měření, rozdíly mezi 1,5 - 2 sekundy...subjektivně o dost lepší mi přijde zrychlení mezi 120 až 200km/hod, to ale změřené nemám auto už bezproblému přenáší výkon na silnici, ve zrychlení z nuly je trochu problém výkon přenést....jinak máš pravdu, doby kdy jsi dostal 1/3 výkonu jsou zřejmě pryč, motory a zvlášt komponenty se čím dál víc konstruují na hraně, každopádně prostor pro optimalizaci už jen s ohledem na emisní normy tu bude vždy Citovat
jirkaK Vloženo 10. Září 2014 Vloženo 10. Září 2014 pořád ale píšeš jen o subjektivních dojmech. Obzvláště u powerboxů trpím velkou skepsí k těm parametrům. Opravdu jsem ještě neviděl případ, aby to sedělo. Většinou se k těm deklarovaným hodnotám nepřiblížily ani vzdáleně. Mě to třeba taky subjektivně hodně dobře jede, ale mám to podloženo grafem z (kvalitní) brzdy. Měl by sis to nechat taky změřit, abys poznal realitu. Protože zrovna v tomhle případě to vidím jako zajíce v boxu. Teda v pytli. Citovat
swrtcz Vloženo 10. Září 2014 Vloženo 10. Září 2014 Ano, v tom s tebou souhlasím a určitě by to za změření výkonu na brzdě stálo a mám to v budoucnu v plánu. Celkem vypovídající ale už je, že na pravidelných trasách a stejných místech většinou nechávám zařazený vyšší kvalt než předtím bez pocitu, že bych auto podtáčel. Ale jak říkáš, dojem je jedna věc a "realita" na brzdě druhá Citovat
jirkaK Vloženo 10. Září 2014 Vloženo 10. Září 2014 oceňuju, že se k tomu tak stavíš. Kdybys chtěl, tak vím o dobrý brzdě za dobrý peníze.Nevím ale odkud jsi. Tohle je v Praze. Citovat
Hravec Vloženo 10. Září 2014 Vloženo 10. Září 2014 taky vím o dobrý, v Brně na Mendlovce, ale 3 tis. bez DPH Citovat
swrtcz Vloženo 11. Září 2014 Vloženo 11. Září 2014 Já jsem z Prahy, takže si nechám rád poradit, díky za tipy:) Citovat
kokta7 Vloženo 11. Září 2014 Vloženo 11. Září 2014 (editace) Mvolesko, dieselpower nebo motorpower maji brzdy v Praglu Editováno: 11. Září 2014, autor: kokta7 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.