bartuch Vloženo 2. Prosinec 2006 Vloženo 2. Prosinec 2006 mám problém s vybíjením baterie.připojil jsem ampermetr mezi mínus svorku baterie a naměřil jsem 0,45A místo 0,01 až 0,03.postupně jsem procházel pojistky a když jem vyndal pojistku na vnitřní osvětlení-centrální zamykání tak najednou klesl proud na požadovaných 0,01A.chci se zeptat jestli má někdo nějakou zkušenost čím to může být než se vtom začnu vrtat. Citovat
bartuch Vloženo 2. Prosinec 2006 Autor Vloženo 2. Prosinec 2006 jo a je to octa 1,8t 20v rv 8/2000 motor agu Citovat
Milan II Vloženo 3. Prosinec 2006 Vloženo 3. Prosinec 2006 Ano, toto už tady bylo. Já jsem to řešil před rokem. Ale nikdo ti tady k tomu nic neřekne. Řeší se tady jen chujoviny jako "moje spotřeba a jaké kola" ale nic pořádnýho... Ale k věci: Za dva - tři měsíce jsem měl vždy prázdnou baterku . Měl jsem rozdělaného půl auta, výměna 3 baterek a tak dál... A pořád velký klidový odběr. Až jednou mi jeden mechoš poradil, ať změřím odběr při odemčeném stavu zámků a potom při zmčeném. Tím jsem zjistil, že při odemčených dveřích odběr způsobují přední řídící zámky!! Od té doby mám auto přád zamčené a to i v garáži. Baterka drží a tak to zatím nějak neřeším. Citovat
bartuch Vloženo 3. Prosinec 2006 Autor Vloženo 3. Prosinec 2006 to jsem zkoušel měřit při uzamčeném i odemčeném stavu ale furt to samé.zkusil jsem rozebrat všechny dveře a odpojovat postupně napájení na zámky ale taky nic.zítra se zkusím dostat k řídící jednotce zkusím jít po drátech jestli není někde proseklej nebo tak Citovat
maca13 Vloženo 5. Prosinec 2006 Vloženo 5. Prosinec 2006 mě vybíjelo baterii originál rádio symphony, měl jsem nastavenou funkci nahrávání dopravních zpráv,nebo co to bylo, ta byla aktivní i při vyp. motoru, nebo z toho co tu bylo psáno.....centrál,zásuvka zapalovače Citovat
Lasse Vloženo 17. leden 2007 Vloženo 17. leden 2007 Mam problem vybiji se mi baterka.Je tam porad odber kolem 0.6 A .Bylo podezdreni na alarm (Magicar),ale po jeho odpojeni klesl odber jen o 0,07A.Zkousel jsem vytahnout vsehny pojistky,odpojit alternator a porad nemuzu prijit co to zere. Nemate s tim nekdo zkusenost? Citovat
thomas136 Vloženo 17. leden 2007 Vloženo 17. leden 2007 Měl jsem stejný problém na manželčiné Astře. Startér byl plný uhlíkového prachu a ten neustále tvoříl nepatrný zkrat. Vždy se to logicky zhoršovalo za vlhkých měsíců. Oprava cca 2 hod. vyndat vyčistit, vyfoukat a ( případně dát nové uhlíky ), promazat co se dá a je to. Thomas Citovat
Lasse Vloženo 19. leden 2007 Vloženo 19. leden 2007 startér byl taky odpojenej a odběr pořád stejnej Citovat
Vaša Vloženo 19. leden 2007 Vloženo 19. leden 2007 ještě altík a oddělával jsi i pojistky na baterce (i ty plechovy) Citovat
Lasse Vloženo 19. leden 2007 Vloženo 19. leden 2007 alternator byl taky odpojenej a pojistky na baterce rovnez a zadna zmena klesne to na nulu jedine kdyz odpojim jeden z kabelu na baterce, v navodu je napsano u tohoto kabelu "interier" uz nevim co odpojit v interieru,tam je vse pres pojistky ne? Citovat
krysarr Vloženo 19. leden 2007 Vloženo 19. leden 2007 Placnu mozna naprostou kravinu, radio to delat nemuze? Citovat
Lasse Vloženo 19. leden 2007 Vloženo 19. leden 2007 radio je pres pojistku,vsechny pojistky byli venku jeste zkusim ty dvere Citovat
krysarr Vloženo 19. leden 2007 Vloženo 19. leden 2007 radio je pres pojistku,vsechny pojistky byli venkujeste zkusim ty dvere Hmm, taky pravda Citovat
bartuch Vloženo 20. leden 2007 Autor Vloženo 20. leden 2007 nedávno jsem to taky řešil neustále jsem měl odběr 0.45A a dělal to mikrospínač osvětlení kufru v patých dveřích. Citovat
toncek Vloženo 20. leden 2007 Vloženo 20. leden 2007 mě kufr po hodině otevření automaticky zhasíná Citovat
matomoto Vloženo 22. leden 2007 Vloženo 22. leden 2007 Zdravim, nevie niekto poradit? Mal som asi 4 tyz. odstavene auto (okta1 PDi), a dnes starter ani netukol . Docital som sa, ze to mozu sposobovat RJ, ktore su vraj napajane nonstop ... Nevie niekto, ako to odstranit? Ci staci odpojit 30, a nechat len alarm ... alebo to treba riesit nejak inak ? Dik Citovat
matomoto Vloženo 22. leden 2007 Vloženo 22. leden 2007 Zdar, taky riesim vybijeni bat. ... V Dp som sa docital, ze v raj staly odber maju RJ ... ale ci to muze byt az 600mA, to nevim. No fakt je, ze po necelych 4 tyd. stani byla bat. KO... Mam ale pocit, ze sa to tu pred casom niekdeš riesilo, a chlapik psal ze to vyresil. &Akurat gto nemuzu najit ... Citovat
Pepa007 Vloženo 22. leden 2007 Vloženo 22. leden 2007 Zdravim, nevie niekto poradit? Mal som asi 4 tyz. odstavene auto (okta1 PDi), a dnes starter ani netukol . Docital som sa, ze to mozu sposobovat RJ, ktore su vraj napajane nonstop ... Nevie niekto, ako to odstranit? Ci staci odpojit 30, a nechat len alarm ... alebo to treba riesit nejak inak ? Dik Hledej ve starších diskusích vybíjení a podobně Citovat
Peterer Vloženo 22. leden 2007 Vloženo 22. leden 2007 mě kufr po hodině otevření automaticky zhasíná No a mně osvětlení kufru po mírném pootevření zhasne Citovat
tomikaaa Vloženo 23. leden 2007 Vloženo 23. leden 2007 mne sa stalo to iste - po 4 tyzdnoch mi zacal hukat alarm - tak sa vybila baterka, ze si myslel, ze ju niekto odpojil, inak ja mam odber 0.14 ... aj s alarmom Citovat
tomikaaa Vloženo 23. leden 2007 Vloženo 23. leden 2007 presne to iste - odber RJ + PC + Alarm - riesim to odpojenim - baterie, inak v manuali sa normalne pise, ak auto nechate mesiac stat, akumulator bude vybity, preto si ho odpojte ... Citovat
matomoto Vloženo 23. leden 2007 Vloženo 23. leden 2007 Jo, dik, uz jsem to nasel... Takze i kdyz je vsechno jak ma byt, za mesic bat. odejde ? No prima. Neresil nekdo nejaky spinac, kterym (pokud auto na delsi dobu odstavim) odpoji vse nepotrebne? Mam na mysli ponechat treba jen alarm ... a kdyz se po mesici vratim, pro jednou si to klidne otevru i klicem (kdyz RJ zerou i v klidu ...). Teda pokud tam este auto bude ... Citovat
matomoto Vloženo 23. leden 2007 Vloženo 23. leden 2007 Měl jsem stejný problém na manželčiné Astře. Startér byl plný uhlíkového prachu a ten neustále tvoříl nepatrný zkrat. Vždy se to logicky zhoršovalo za vlhkých měsíců.Oprava cca 2 hod. vyndat vyčistit, vyfoukat a ( případně dát nové uhlíky ), promazat co se dá a je to. Thomas Starter by ti ale nemel trvale brat stavu , ani i kdyby byl treba "jemne vyskratobvan" uhlikovym prachem ... Nap. je totiz trvale jen po civku elektromag. ktery vytahuje kotvu , a ten je oddeleny od samot. starteru. Jedine ze to "tochu skratovalo" primo v te elmag. civce .... 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.