Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

tak zacalo to robit aj mne, vsetko vypnute , odber cca 3,6 A, t.j. pri plne nabitej 70 Ah baterke vydrz necelych 20 h :angry:

zajtra pozrem ten regulator, neviete kolko stoji?

Editováno: , autor: dodo555
  • o 1 rok později...
Vloženo

zdravím mam octavii1 1.8T rv. 2002 mám problém s vybíjením baterie. Byl tam zkrat. Vyměněn altík, baterka. Po motorové stránce žadný odběr. Problém je u vnitř auta. Měl jsem to u Vaši a ten zjistil neuspání dveřních jednotek, při zamknutém autě. Vyměnily se mozky, dveřní kabeláže, budíky a pořád nic. Umí někdo poradit díky Radek

tohle zjistil Vašek:

dveřní jednotky se neuspí a i při zamčeném autě jde ztahovat okna zevnitř jak kdyby bylo zaplé zapalování

odběr od 330mA do 750mA

po odpojení a připojení baterie je to OK, než se zapne zapalování

měněno:

komfortka

dveřní jednotky

budíky

dveřní kabeláže

spínací skřínka

odpojeno:

klimatronik

navi

motorovka

abs

dělící stěna OK

pod palubkou vše OK

jediná dodělávka je přestavba na 3,g komfortu

A20, S-komtakt, reaguje na komfortce jak má,

umí někdo poradit?

Vloženo

bohužel ne

maxidot by ukázal, ale stejně jsem kontroloval

problém je v tom že neusnou dveřní jednotky

i po zamčení jdou stále ztahovat okna přes vnitřní tlačítka

Vloženo

Ano,pokusím se.Takže,ježek se říká regulátoru ventilátoru /je to podle toho jak reg.vypadá/ a Febi jsem dal jako příklad,že tyto rega vyrábí.Nevím,zda můžu dát odkaz,ale mrkni na e-cat a toto rego najdeš.Podotýkám,že nevím,zda tato Oc1. 1.8 zrovna toto rego má,ale byla to jen reakce na problém.Přesně takové vybíjení jsem nedávno řešil /ale na jiné značce auta/.Pokud je ale regulace ventilátoru odporová,je můj příspěvek bezpředmětný. Ahoj

Vloženo

tento regulátor OI má

vede do něj A20 (spínané plus)

pojistka k němu i k klimatroniku byla odpojena

stejně tak byl odpojen konektor ke spínačce který toto plus spíná a na větví A20 nebylo naměřeno napětí

Vloženo

Ale tu je problém nájdený a nevyriešený..... Dverné jednotky sú stále aktívne....

Rozmýšlal som nad tým,čo vlastne dverné jednotky uspí,pretože napájanie je z okruhu 30 a to je pernamentne pod napetím. Takže signál na uspanie ide asi cez Can. Takže problém musí bit v okruhu Can. Aspon podla mna.... Pretože autor píše,že problém po odpojení akumulátora zmizne a prejaví sa po zapnutí a následovnom vypnutí zapalovania. Zvláštne je ,že to robí(podla autora) aj po výmene komfortky a prístrojovky. S can okruhom komfortu je spojená ešte navi,ale píšu ,že bola odpojená....

Vloženo

osobně se v tom nevyznám proto jsem to měl u Vaška. Ten to celé překopal a přišel na to, že to dělají dveřní jednotky které se neuspí. Je divné, že když se odpojí baterka tak se to restartuje a nedělá to dokud se neotočí spínačkou.

  • o 4 týdny později...
  • o 2 roky později...
Vloženo

Zdravím pekne. Mám podobný problém s
elektrikou v aute (O1 1.9 tdi PD 74kw, r.v. 2008). Pred cca. pol rokom
sa my úplne vybila baterka v aute. Nabil som ju a znovu sa my vybila po
asi troch dňoch. V servise predpokladali, že už dožila a mám si kúpiť
novú. Tak som si kúpil boschku 74ah, ktorá sa mi vybila behom dvoch
týždňov. Auto som nechal v servise, aby mi premerali spotrebu el.
energie auta, keď nie je naštartované. Ževraj je všetko v poriadku a
baterka nebola úplne nabitá. Nabily baterku (podotýkam, že jazdím denne
na aute, ale krátke trasy, každý deň 20km) a po cca. 5 mesiacoch sa mi
zase vybila. Denné jazdy vydržala, ale akonáhle auto stálo 2-3 dni, už
zdochla baterka. VAG neukazuje žiadnu vadu, auto keď stojí, nemá zvýšenú
spotrebu elektriny (toto som aj ja meral multimetrom), v servise tvrdia
že 10km trasa na jedno naštartovanie nestihne dobiť baterku, popritom
mám známych, ktorí jazdia s autom len v meste a nemajú problém s
baterkou. Poprosil by som o radu kde asi môže byť chyba. Ďakujem.

Vloženo

Zdravím pekne. Mám podobný problém s
elektrikou v aute (O1 1.9 tdi PD 74kw, r.v. 2008). Pred cca. pol rokom
sa my úplne vybila baterka v aute. Nabil som ju a znovu sa my vybila po
asi troch dňoch. V servise predpokladali, že už dožila a mám si kúpiť
novú. Tak som si kúpil boschku 74ah, ktorá sa mi vybila behom dvoch
týždňov. Auto som nechal v servise, aby mi premerali spotrebu el.
energie auta, keď nie je naštartované. Ževraj je všetko v poriadku a
baterka nebola úplne nabitá. Nabily baterku (podotýkam, že jazdím denne
na aute, ale krátke trasy, každý deň 20km) a po cca. 5 mesiacoch sa mi
zase vybila. Denné jazdy vydržala, ale akonáhle auto stálo 2-3 dni, už
zdochla baterka. VAG neukazuje žiadnu vadu, auto keď stojí, nemá zvýšenú
spotrebu elektriny (toto som aj ja meral multimetrom), v servise tvrdia
že 10km trasa na jedno naštartovanie nestihne dobiť baterku, popritom
mám známych, ktorí jazdia s autom len v meste a nemajú problém s
baterkou. Poprosil by som o radu kde asi môže byť chyba. Ďakujem.

Vloženo

zdravim mam stejny problem po predelani na 3g ,baterka nova do 2dnu prazdna ,jeste poresim ten kabl co vasa psal ,dverni jednotky po zamceni auta take funguji ,ale vse toto dela po predelani na 3g,tak si myslim ze bude problem v pinovani ,ale nemam tuseni kde :kol-28:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...