dodo555 Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 (editace) tak zacalo to robit aj mne, vsetko vypnute , odber cca 3,6 A, t.j. pri plne nabitej 70 Ah baterke vydrz necelych 20 h zajtra pozrem ten regulator, neviete kolko stoji? Editováno: 31. Srpen 2009, autor: dodo555 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodo555 Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 tak regulator vymeneny a vsetko je OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
francoa Vloženo 30. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 zdravím mam octavii1 1.8T rv. 2002 mám problém s vybíjením baterie. Byl tam zkrat. Vyměněn altík, baterka. Po motorové stránce žadný odběr. Problém je u vnitř auta. Měl jsem to u Vaši a ten zjistil neuspání dveřních jednotek, při zamknutém autě. Vyměnily se mozky, dveřní kabeláže, budíky a pořád nic. Umí někdo poradit díky Radek tohle zjistil Vašek: dveřní jednotky se neuspí a i při zamčeném autě jde ztahovat okna zevnitř jak kdyby bylo zaplé zapalování odběr od 330mA do 750mA po odpojení a připojení baterie je to OK, než se zapne zapalování měněno: komfortka dveřní jednotky budíky dveřní kabeláže spínací skřínka odpojeno: klimatronik navi motorovka abs dělící stěna OK pod palubkou vše OK jediná dodělávka je přestavba na 3,g komfortu A20, S-komtakt, reaguje na komfortce jak má, umí někdo poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 30. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 Prerábal som tiež na 3.g a jeden vodič napájania som musel zrušit. Tiež my to vybíjalo baterku. Skúsim porozmýšlat ktorý a napíšem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 30. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 Ano to je na komfortce na pinu 5 černo bílej vodič - je odpojen na zkoušku jsem i připojil -žádná změna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 31. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2010 Áno-ako hovorí pán majster. Je to ten pin 5 na komfortke. Ešte ma napadla jedna vec. Nezostáva svietit svetlo v kufri??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 1. leden 2011 Sdílet Vloženo 1. leden 2011 bohužel ne maxidot by ukázal, ale stejně jsem kontroloval problém je v tom že neusnou dveřní jednotky i po zamčení jdou stále ztahovat okna přes vnitřní tlačítka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mahony1 Vloženo 1. leden 2011 Sdílet Vloženo 1. leden 2011 Možná pomůže toto - zkontroluj ježka /FEBI/ v topení.Ale pozor,jen odpojení nepomůže,chová se jako vadný.Hodně zdaru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 můžeš to upřesnit ? co je FEBI ? znám od FEBI spoustu výrobků ale nevím co přesně dávají do topení co ovlivní vybíjení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mahony1 Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 Ano,pokusím se.Takže,ježek se říká regulátoru ventilátoru /je to podle toho jak reg.vypadá/ a Febi jsem dal jako příklad,že tyto rega vyrábí.Nevím,zda můžu dát odkaz,ale mrkni na e-cat a toto rego najdeš.Podotýkám,že nevím,zda tato Oc1. 1.8 zrovna toto rego má,ale byla to jen reakce na problém.Přesně takové vybíjení jsem nedávno řešil /ale na jiné značce auta/.Pokud je ale regulace ventilátoru odporová,je můj příspěvek bezpředmětný. Ahoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 tento regulátor OI má vede do něj A20 (spínané plus) pojistka k němu i k klimatroniku byla odpojena stejně tak byl odpojen konektor ke spínačce který toto plus spíná a na větví A20 nebylo naměřeno napětí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 Ale tu je problém nájdený a nevyriešený..... Dverné jednotky sú stále aktívne.... Rozmýšlal som nad tým,čo vlastne dverné jednotky uspí,pretože napájanie je z okruhu 30 a to je pernamentne pod napetím. Takže signál na uspanie ide asi cez Can. Takže problém musí bit v okruhu Can. Aspon podla mna.... Pretože autor píše,že problém po odpojení akumulátora zmizne a prejaví sa po zapnutí a následovnom vypnutí zapalovania. Zvláštne je ,že to robí(podla autora) aj po výmene komfortky a prístrojovky. S can okruhom komfortu je spojená ešte navi,ale píšu ,že bola odpojená.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
francoa Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 osobně se v tom nevyznám proto jsem to měl u Vaška. Ten to celé překopal a přišel na to, že to dělají dveřní jednotky které se neuspí. Je divné, že když se odpojí baterka tak se to restartuje a nedělá to dokud se neotočí spínačkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 dokud se neprobudí tak je to OK jak se vzbudí už neusnou vše co jde na CAN komfortu bylo vyměněno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 Čo okruh vyhrievania spetákov. Je stále pod napetím a s dverami spolujazdca komunikuje cez Can... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 nejsem si na 100% jist jestli jsem měl odpojený to by řešilo odběr, ale proč se neuspí jednotky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
francoa Vloženo 3. leden 2011 Sdílet Vloženo 3. leden 2011 tak odběr může být ve zrcátkách a nemusí to dělat dveře? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
francoa Vloženo 4. leden 2011 Sdílet Vloženo 4. leden 2011 když odpojím konektor zrcátek tak odběr nebude? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marik Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Ted jsem resil odber proudu, byl staly odber 230mA, nakonec byla vadna komfortka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 komfortka měněna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
francoa Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jolik84 Vloženo 21. Březen 2013 Sdílet Vloženo 21. Březen 2013 Zdravím pekne. Mám podobný problém selektrikou v aute (O1 1.9 tdi PD 74kw, r.v. 2008). Pred cca. pol rokomsa my úplne vybila baterka v aute. Nabil som ju a znovu sa my vybila poasi troch dňoch. V servise predpokladali, že už dožila a mám si kúpiťnovú. Tak som si kúpil boschku 74ah, ktorá sa mi vybila behom dvochtýždňov. Auto som nechal v servise, aby mi premerali spotrebu el.energie auta, keď nie je naštartované. Ževraj je všetko v poriadku abaterka nebola úplne nabitá. Nabily baterku (podotýkam, že jazdím dennena aute, ale krátke trasy, každý deň 20km) a po cca. 5 mesiacoch sa mizase vybila. Denné jazdy vydržala, ale akonáhle auto stálo 2-3 dni, užzdochla baterka. VAG neukazuje žiadnu vadu, auto keď stojí, nemá zvýšenúspotrebu elektriny (toto som aj ja meral multimetrom), v servise tvrdiaže 10km trasa na jedno naštartovanie nestihne dobiť baterku, popritommám známych, ktorí jazdia s autom len v meste a nemajú problém sbaterkou. Poprosil by som o radu kde asi môže byť chyba. Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jolik84 Vloženo 21. Březen 2013 Sdílet Vloženo 21. Březen 2013 Zdravím pekne. Mám podobný problém selektrikou v aute (O1 1.9 tdi PD 74kw, r.v. 2008). Pred cca. pol rokomsa my úplne vybila baterka v aute. Nabil som ju a znovu sa my vybila poasi troch dňoch. V servise predpokladali, že už dožila a mám si kúpiťnovú. Tak som si kúpil boschku 74ah, ktorá sa mi vybila behom dvochtýždňov. Auto som nechal v servise, aby mi premerali spotrebu el.energie auta, keď nie je naštartované. Ževraj je všetko v poriadku abaterka nebola úplne nabitá. Nabily baterku (podotýkam, že jazdím dennena aute, ale krátke trasy, každý deň 20km) a po cca. 5 mesiacoch sa mizase vybila. Denné jazdy vydržala, ale akonáhle auto stálo 2-3 dni, užzdochla baterka. VAG neukazuje žiadnu vadu, auto keď stojí, nemá zvýšenúspotrebu elektriny (toto som aj ja meral multimetrom), v servise tvrdiaže 10km trasa na jedno naštartovanie nestihne dobiť baterku, popritommám známych, ktorí jazdia s autom len v meste a nemajú problém sbaterkou. Poprosil by som o radu kde asi môže byť chyba. Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert77 Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 Ahoj, myslíš si, že když napíšeš 3 stejné dotazy pod sebe, že se ti problém vyřeší dřív? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brasel Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 zdravim mam stejny problem po predelani na 3g ,baterka nova do 2dnu prazdna ,jeste poresim ten kabl co vasa psal ,dverni jednotky po zamceni auta take funguji ,ale vse toto dela po predelani na 3g,tak si myslim ze bude problem v pinovani ,ale nemam tuseni kde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.