Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den potřeboval bych poradit s převodovkou DSG najeto 140 tis. km. Při 1. startu když se rozjedu tak začne převodovka škubat od 1500-2000 otáček a škube celí auto cca po kilometru to přestane škubat a dá se stím jezdit celý den a nic to neudělá. Pomohl by mi stím to problémem někdo ? Předem děkuji.

Načatý spojky nebo mechatronika? Od PC Ti asi nikdo pořádně neporadí. Co říká diagnostika? Olej byl ve 120 tis. měněný?

  • Autor

Teď si nejsem jistý jestli byl olej měněn. Diagnostika říká že to vše je ok.

  • Autor

ok podívám se díky za pomoc ;) 

Sixta se bez vypisu z dsg diagnostiky moc nechce bavit.

  • 2 měsíce později...

Ahoj borci,

 

mám také teď menší problém s DSG převodovkou, stává se mi, při automatickém přeřazení z 3 na 4 stupeň. Probíhá to asi tak, že při 3000 otáčkách přeřadí na 4 stupeň, ale otáčky neklesnou přeřadí se to opět do 3000 otáček ikdyž na plyn moc nešlápnu. Je tohle normální? V převodovce neškubne nic, ale přeřazuje to do stejných otáček.

  • 3 měsíce později...

Ahoj lidi,

 

neřešil někdo z vás problém s automatem DSG.Při přibrždění mi přijde že si zpožděně a zbytečně podřadí a vytočí se motor!?

 

Předem dík

Auto má najeto 120tis,ale dělá to už od té doby co ho mám 90tis. Tuhle závadu/projev jsem nikde nenašel. Prostě když na dálnici dupnu na brzdu,tak si začne podřazovat a točí  3tis až 3200ot než si zařadí výš. 

mno tak to může mít jen špatně "naučený" od předchozího majitele... zkus tu někde pohledat, řešilo se tu, že když budeš chvíli jeztit na manuální řazení, tak se to DSG naučí řadit podle tvého stylu jízdy

  • 2 týdny později...

Nenaučí , bude to pořád stejné. Jezdím s tím už dva roky a je to pořád stejné, taky mě to sere. A to jsem opakovaně vymazal veškeré logy, které tam byly uloženy.

Je to prostě tak nastavené. Řeším to tak, že když vím, že budu pod kopcem brzdit z cca 150, 140, 130 .... na 70, 60, 50 ...km/h, tak klepnu pádlem do + a pokud nesaháš na plyn, tak ti ta šestka tam vydrží zařazená ......, resp. si pak dle potřeby podřadíš sám. Slyšel jsem o upravě software DSG dle požadavků, ale blíž zatím  nic nevím.

Upraveno od Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!

Tak jsem byl u Brejly na geometrii. Nechal jsem hodit DSG do základního nastavení(poradil mi to týpek co to taky řešil) a přijde mi že je to lepší. Stále zbytečně podřazuje ale jakmile šlápnu na plyn tak rychle zařadí výš. Ale mohli by to pořešit lépe .Oproti automatům u Mercedesu nebo BMW je to slabota.

Jinak cena geometrie + to základní nastavení DSG 2100,- Cena nic moc,ale co je horší trvalo to dvě hodiny!!!!!!

Kluci, samozřejmě nevím jak přesně vám to řadí, ale při brzdění to podřazovat má. Když brzdím (hlavně při klesání) tak si auto vždy podřadí, pokud přibrzdím více tak znovu podřadí a točí klidně přes 3.000 otáček a to mi vyhovuje. Jakmile přidám jel lehce plyn okamžitě zase zařadí nahoru.

 

Takže za mě se chová v tomto DSG dobře. Horší je když při klidné jízdě hodí 6ku lehce nad šedesát a pak přijde nenápadné stoupání a DSG ten motor chvilku trápí, to kolikrát do toho sáhnu pádlem.  :kol-31:

 

Tak ať vám to hoši jezdí a řadí bez problému  :kol-47:

Jojo je to bohužel vlastnost DSG. Mě to teda dost vadí,protože zvuk motoru(u TDI motor BMP) neni ve vyšších otáčkách vůbec příjemnej a  pokud se někdo rád vozí v zatáčkách(ne že by samotnej podvozek na to byl nastaven,ty co se svezli v Mondeu,vědí o čem píšu) tak bude nemile překvapenej. Jízda se stává trhavou a hlučnou. Problem je v ne úplně rychlé odezvě na plyn. Přibrzdíte,převodovka si podřadí,otáčky vystřelí na 3tis, šlápnete na plyn,ale převodovce se dost často stane že nezareaguje dost rychle.Pokud se k tomu přídá jízda s kopce do kopce, DSG začne řadit dost zmateně. Chtělo by to upravit režim D. Když jedu jenom trochu rychlejší pohodičku na okreskách,tak nepotřebuju aby převodovka hned řadila o stupen dolů, při každem přibrždění do zatáčky!!!  

  • 2 měsíce později...

Dobrý den potřeboval bych poradit s převodovkou DSG najeto 140 tis. km. Při 1. startu když se rozjedu tak začne převodovka škubat od 1500-2000 otáček a škube celí auto cca po kilometru to přestane škubat a dá se stím jezdit celý den a nic to neudělá. Pomohl by mi stím to problémem někdo ? Předem děkuji.

 

Dobry den ,mam podobny problem v com bola chyba?

ten tu bol naposledy koncom marca  :kol-32:

  • 1 měsíc později...

Tak jsem byl u Brejly na geometrii. Nechal jsem hodit DSG do základního nastavení(poradil mi to týpek co to taky řešil) a přijde mi že je to lepší. Stále zbytečně podřazuje ale jakmile šlápnu na plyn tak rychle zařadí výš. Ale mohli by to pořešit lépe .Oproti automatům u Mercedesu nebo BMW je to slabota.

Jinak cena geometrie + to základní nastavení DSG 2100,- Cena nic moc,ale co je horší trvalo to dvě hodiny!

Čau ja dělal adaptaci DSG ve Škodovce 1186kč a taky 2h

Mám podobný problém, a taky mě to sere... hlavně když rychle dorzdím do křižovatky a pak přidám, auto je schopné tam klidně naládovat jedničku a vyrvat ji do 4000 otáček

Hmm.. kdyz to tak ctu, tak v rapidu uz je to tedy dost poladene ... DSG si sice podrazuje , ale docela decentne (mam naftu) ... zadna vylozena extempore nevyvadi , a když rychlost padne pod cca 30, tak vyradi uplne a auto dojizdi na neutral .. .

Při sjíždění kopce a plinulem brždění to samozřejmě podřazuje ale rozhodně ne když třeba na dalnici brzdím z 150kmh na 80kmh.Pořad je tam 6,pokud nepřidam.Hlavně at tu nikdo nesrovnává převodovky DSG(což je vpodstatě manual)s převodovkou od BMW.DSG si sem tam cukne,škubne atd...rozjedte se z místa bez plynu at si to samo zařadi 2 nesmí cuknout ani nijak škubnout ale krasně přeřadit..jedna z možností jak otestovat převodovku.

  • 2 měsíce později...

Kluci taky mam asi problém v dsg :( Mam motor CBBB 125kw dsg najeto 260tis pravidelne delanej olej po 60tis. Při podrazovani, ne vždy mi tam zarachoti (skubne ale jen posluchove, ze by skublo auto, to vůbec), jako by byl volnej silemblok. První co bylo jsem vymenil všechny silembloky. Když podrazuju padlama, tak je vse ok. byl jsem na diagnostice ve skodovce a mechatronika v naprostem poradku, zadna zavada. DSG dali do zakladni polohy, ale dela to porad (vic mi k tomu nerekli :( ) tak soudim ze to bude nejaka mechanicka zavada, ale nevim co tam muze byt.... dik za rady, Petr.

Mám stejný problém u stejného motoru. Zvuk jakoby do sebe něco narazilo (tlumený, nekovový, ale hnusný), ale auto neškube, DSG řadí normálně. Projevuje se to u studeného i teplého motoru, při jízdě rovně i při zatáčení. Ale pouze u podřazování. Mám najeto 145tis km.. Taky nevím čím to je, auto byla v autorizovaným servisu a prý je vše OK.. :(

hele kluci podívejte se na tyto stránky,pan Sixta je specialista na převodovky a pokud na jeho stránkách nenajdete odpověd tak ho neváhejte kontantaktovat určitě vám poradí co s tím případně pomůže s opravou.

http://www.prevodovky-sixta.cz/

Upraveno od wsharan

 Dik za radu, ale to uz jsem davno zkousel... A řekl mi ze pokud po vycteni bloku zavad v DSG se neobjevi zadna chyba, tak je vse v poradku... Ale bohužel mi to dela stále, takze ma někdo jinou radu??? Dik

Upraveno od Pawouk
Odstraněna citace.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.