Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Záleží, jak je o klimu staráno ;) doplňování média a tak, navíc Fabia II z roku 2008 má ještě Climatic stejně jako ty ve Fabii I. Manuální se dává tuším až od roku 2010 nebo tak nějak.

Mám FII z roku 2007 a chladí dobře ta klima :)

  • Autor

Nijak zevrubně jsem to zatím neprolézal, ale na těch prvních pár pohledů nemám pocit že by se nějak výrazněji šetřilo. Překvapila mě absence výdechu klimatizace ve schránce před spolujezdcem, ta ve starém je. Zaregistroval jsem také absenci látkových poutek na uchycení bezpečnostního pásu na krajních zadních sedadlech, ale nejsem si jist zda to není na vrub sportovních sedaček.

 

V obou autech mám manuální klimu, má ji i tchán v FII a vždy byl její výkon více než dostačující. Nemám ve zvyku si dělat z auta lednici a na udržení příjemné vnitřní teploty to vždy stačilo.

Xantrix: Pozor, v tom starém máč Climatic, tedy poloautomatickou klimatizaci, u té je teplota regulována pomocí teplotních čidel. V novém máš manuální klimatizaci a ta žádné čidla nemá a teplotu neudržuje. U Climaticu si nastavíš teplotu (na otočném ovladači teploty byly stupně) a té se snaží ta klimatizace dosáhnout (to znamená, že zezačátku fouká chladnější vzduch, poté už méně chladný). U manuální klimatizace žádné stupně teploty u otočného ovladače nejsou a jak ovladač teploty nastavíš do určité polohy, fouká pořád vzduch o stejné teplotě.

Schválně zkus pak vysledovat, jak se to bude chovat a jestli postřehneš rozdíl :)

  • Autor

HjM: Aha :), díky za info. to jsem netušil, nepatřím mezi vášnivé uživatele klimatizace, pouštím ji jen když už je v autě k nevydržení. Schválně to prubnu, přes týden jezdím ještě se starým o víkendu mám v plánu dva výjezdy s novým, tak to zkusím vysledovat.

Jasné no, ono u těch manuálních klimatizací bývá někdy problém právě nastavit správně teplotu tak, aby ti nebyla buď zima nebo teplo. Je to důsledek šetření no  :kol-44:  koncern montoval do všech značek Climatic a Climatronic, a tuším že od roku 2010 Climatic vypustili a dávají místo něj manuál, a to u všech značek, takže ho nenajdeš třeba ani v Passatu nebo Superbu.

Mám pocit, že to platí od MR 2011. Já mám na FII FL (vyrobeno duben/květen 2010) ještě Climatic.

Jo, tím rokem jsem si nebyl jistý :) každopádně tím podle mě koncern přišel o určitou konkurenční výhodu. Ale právě asi je dost lidí, kteří ani moc netušili, co v tom autě vlastně mají a jaký je v tom rozdíl, a Climatic brali za obyčejnou manuální klimu, tak beztak to udělali z toho důvodu, že se to vlastně ani nepozná  :):D

Upraveno od HjM

climatic zmizel v 11/2010

  • 4 roky později...
  • Autor

Tak po velmi dlouhé době rychlý update. Auto stále jezdí super, doposud žádné problémy, natočeno přes 140t, při 120t preventivní výměna rozvodů, nasbíráno pár oděrek, ale stále je to zábava s ním jezdit. Pomalu už pokukuji po něčem novém, prozatím je můj favorit Kodiaq 2.0TSI L&K, červená velvet. V listopadu chci objednat, tak aby byl po zimě doma.

U nas prechod k Superbu, tady rovnou ke Kokodaku L&K. :)

  • Autor

@bojler, gratulace, moc pěkný kousek, přeji ať slouží. 

 

L&K vyjde levněji než dovybavený Style. Navíc se mi na Style nelíbí ty černé plasty. Lakované to u L&K asi bude náchylnější, ale nepočítám, že bych s tím jezdil nějaký terén. Spíš okresky a dálnice, v klidu, žádná pila. Subjektivně mám v Kodiaqu pocit většího vnitřního prostoru. Superb je moc pěknej, ale tam kde cenově Kodiaq L&K s pár věcma navíc končí, tam Superb L&K začíná, samozřejmně s výkonnějším motorem. No uvidíme, Superb je stále ještě lehce ve hře, ale ten Kodiaq se líbí moc.

Upraveno od Xantrix

  • 3 měsíce později...
  • Autor

Chystáme se na garančku při 150tkm. Naplánována také výměna loketní opěry u které došlo k ulomení  plastových pantů vrchního dílu.

  • 5 měsíců později...
  • Autor

Tak přesedláno na Kodiaq, Roomster prozatím zůstane jako druhý, případně pracovní a tažný vůz. Sloužil dobře, aktuálně najeto cca 165tkm, dále už to moc přibývat nebude.

  • 1 rok později...
  • Autor

Aktuálně najeto kolem 175tkm. Před měsícem provedena výměna předního nárazníku, pravého světlometu a mlhovky po střetu se zvěří. Klika, že jsme na autě nechali havarijní. V září půjde Roomster zase o dům dál, náhradou za něj bude Kamiq Style 1.0 TSI 85KW, červená velvet. Vážně škoda, že už se nevyrábí, šli bychom do něj znovu. Snad to nezakřiknu, ale za ta léta s ním nebyl nejmenší problém. Naprosto spolehlivé auto s neskutečnou užitnou hodnotou. Možná nepatří mezi největší krasavce, ale co mu schází na kráse dohání praktičností. Jen pro srovnání za jeden rok s Kodiaqem řešeno následující: svítící kontrolka motoru - nezapojený konektor z výroby, vrzající madla dveří, skřípání rolety zavazadlového prostoru, svítící kontrolka palivového systému. Chápu, že Kodiaq je technologicky vyspělejší a složitější auto, ale chvílemi mám pocit, že si to tak trochu vybíráme za bezproblémová léta s Roomsterem.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.