e1. Vloženo 19. Června Vloženo 19. Června Ventil som zatiaľ neodpájal z hadičiek, je tak, ako vidieť na fotkách vyššie. Ak to je naozaj ten diel 03F 133 751 B ako sa domnievame, tak ho ani nebude také jednoduché dať von, lebo zo zadu k tomu bude určite zlý prístup. Každopádne ten ventil vrátane tých hadičiek je dosť drahý (okolo 100 €), čo je už nepríjemne veľa, ale cez Aliexpress som ho našiel pod 20 €, akurát 3 týždne trvá kým to príde na Slovensko. Zvažujem možnosť, že by som na pôvodný zlomený ventil prirobil kovovú koncovku od @michalmart, ktorú mi už aj poslal. Citovat
e1. Vloženo před 14 hodinami Vloženo před 14 hodinami (editace) Dorobenie zlomeného kovového ventilu sa nepodarilo, už bolo zlomené aj telo ventilu. Objednal som 2 ks komplet hadičiek z Aliexpresu, čakal som 3 týždne a neprišli, napriek tomu, že v systéme svietilo, že sú doručené. Vrátili peniaze, objednal som cez Aliexpress znovu u iného predajcu 2 ks, a zase to nedorazilo. Takže auto stálo prakticky takmer 2 mesiace v garáži (z časti aj preto, že som to neriešil včas), ale na konci dňa manželka povedala aby som sa na to vysral a kúpil hadičku s ventilom za plnú ceny a dal to auto už do poriadku, lebo stalo sa, že sme potrebovali dve autá naraz. Takže objednal som novú hadičku aj s ventilom, včera poobede to dorazilo dnes so to namontoval aj so škrtiacou klapkou a auto už samozrejme jazdí. Bola ešte možnosť kúpiť tú hadičku cez Allegro s dovozom zo Spojeného Kráľovstva za necelé dva týždne a za cca. 40 € aj s dopravou, ale už sa mi nechcelo ďalej čakať. Ešte musím získať späť peniaze z Aliexpressu za druhú objednávku. Kovovú koncovku pre tento ventil použijem, ak sa táto plastová znovu ulomí, zatiaľ si ju odložím do zálohy. Editováno: před 2 hodinami, autor: e1. Citovat
miklisek Vloženo před 7 hodinami Vloženo před 7 hodinami Kdo by to řekl, taková blbost a jak to ovlivní chod motoru.... Citovat
podlaha Vloženo před 7 hodinami Vloženo před 7 hodinami Ahojte, Mám 1.2 tsi 63kW najeto 180 tis. km a tenhle ventil sice není zatím ulomený, ale při řešení jiného problému jsem si všiml, že kolem průchodky je trocha oleje a celý je tam tak nějak "navolno" - asi je to už zpuchřelé. Tak když už jsem objednával díly tak jsem vzal i průchodku (i ventil, protože předokládám, že může zlomit při manipulaci). Mám otázku: dá se to vyměnit bez demontáže okolí? je nad tím trubka vzduchu z turba. Pokud je potřeba ji rozebrat, je něco, na co si dát pozor? Předem děkuji Citovat
e1. Vloženo před 2 hodinami Vloženo před 2 hodinami Nemyslím si, že by auto s tým ulomeným ventilom nevedelo jazdiť. U mňa bolo treba nakoniec treba vyčistiť alebo vymeniť škrtiacu klapku, akurát keď už som to mal rozobraté, narazil som na tento problém a nakoľko som nevedel, či to má alebo nemá vplyv na neúspešné nastavenie starej klapky, bral som to v poradí. Nechcel som totiž meniť klapku, ak netreba. Nakoniec bolo treba, ale to som nemohol vedieť dopredu. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.