SniperWolf Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Pani ako sa spravate k motoru pri zabehu?Akymi rychlostami jazdite napr dialnicami?rad si necham poradit ako dobre zabehnut motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SniperWolf Vloženo 6. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 ano to som cital aj ja....co tak napriklad ....ustalena rychlost na dialnici a piaty stupen a cca 2500ot ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Něco je také zde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 těch 1 500 km je tak rychle pryč že v podstatě není čas to ani řešit.... já jsem měl auto od 460 km a určitě ho předtím nikdo moc nešetřil, ba naopak, nicméně já osobně v podstatě jezdím jako v záběhu, nevytáčím do maxima, nejezdím na plný kotel, mám najeto přes 20tis. km a jel jsem nejrychleji asi 2x a to jen 160 km/hod. - ne že by to rechleji nejelo, určitě jelo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 ale co by mě zajímalo, kolik tam máš oleje... dej vědět, kolik je v novém motoru, někteří tu psali, že na minimu... či těsně nad minimum na rysce ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SniperWolf Vloženo 6. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 zajtra popozeram kolko oleja je tam hadam som nic nepokazil ked som siel tych 130 pekne ustalene...nezdalo sa mi zeby to tocilo nejake velke otacky....2500 z max 4000 je 62% tak hadam to nieje nejake nadmerne ci ano? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 v pohodě ... 2 500 ot jsou krásné klidné pohodové otáčky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SniperWolf Vloženo 6. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 no hadam mate pravdu....dnes som urobil cca 500km z toho cca 300 spominanym tempom....mal som najazdene 500 ked som vyrazal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 no a už je to zajeto a krásně, v kuse, plynulá jízdy po dálnici, co víc si přát na rozdíl od soustavného pojíždění někde ve městě ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SniperWolf Vloženo 6. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 tak to by bola pre mna vyborna sprava!teraz sa vratim opat k beznej jazde okreskami....ale ja robim tak cca 60-70km na jedno nastartovanie takze zasa bezna kludna pomala jazda 50/90 no snad mu tento maratonik vo vyssom tempe neuskodil som zvedavy co povedia dalsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Muj nazor je, ze zabeh je v dnesni dobe uz dost precenovan. Presnost vyroby je dnes uplne jinde nez drive. Fakt, ze se uz dnes nemeni poprve olej po 1500km jako drive, ale normalne dle promenneho intervalu je toho dukazem. Osobne znam nekolik lidi, co maji predvaci auto z autosalonu, kde se lide s nejakym zabehem zcela urcite nesrali a motor se jim nerozpada a ani nezere olej vice nez normalni auto. Sam bych si teda nic takoveho nekoupil, ale je to asi spise muj predsudek nez neco jineho. Nechci tim ale nikoho nabadat, at jezdi od 0km jako prase. Sam jezdim se svym autem trvale v podstate dle instrukci vyrobce pro jizdu v zabehu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Já třeba zajížděl tak, že oproti normálu častěj řadil a snažil jsem se o to, aby otáčky dlouho nestály na konstantní hodnotě. Ale zase nevytáčet. Do 1000km třeba do 3tis/min, do 2000km 4tis/min. A nejlépe se vyhnout dálnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Proč se vyhnout dálnici ? Když pojedu v daných otáčkách (tedy ani moc a ani málo) tak je dálnice vpohodě. Motor je zahřátý na ideální teplotu, žádná jízda na volnoběch... a když ještě člověk bude měnit rychlosti, aby nejel pořád ve stejných otáčkách, tak si myslím, že je to lepší než nějaké rázy při častném řezení např. při projíždění městem, nebo po nějaké špatné, klikaté a kopcovité okresce.... ale je to k diskuzi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Muj nazor je, ze zabeh je v dnesni dobe uz dost precenovan. Presnost vyroby je dnes uplne jinde nez drive. Fakt, ze se uz dnes nemeni poprve olej po 1500km jako drive, ale normalne dle promenneho intervalu je toho dukazem. Osobne znam nekolik lidi, co maji predvaci auto z autosalonu, kde se lide s nejakym zabehem zcela urcite nesrali a motor se jim nerozpada a ani nezere olej vice nez normalni auto. Sam bych si teda nic takoveho nekoupil, ale je to asi spise muj predsudek nez neco jineho. Nechci tim ale nikoho nabadat, at jezdi od 0km jako prase. Sam jezdim se svym autem trvale v podstate dle instrukci vyrobce pro jizdu v zabehu. jeď na exkurzi do ŠA a tam uvidíš, co předvádějí hoši s auty při výjezdu z nultého km a při nakládce na kamiony a posléze co prodejci při vykládce z kamionu, jsem to tu už psal, pak bys to auto určitě ani nechtěl... ale jak se vždycky říkalo, jak se naučí jezdit, tak pak jezdí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Napalm: v případě, že by se jelo po dálnici stejnou rychlostí (někteří tam rovnou hodí tempomat), tak bych se ji raději při záběhu vyhnul. Stejně jako celou dobu na stejnej rychlostní stupeň... A když ještě bude člověk měnit rychlostní stupně....na dálnici? Co? Ale každého věc jak zajíždí auto Já volím okrsky a snažím se co nejvíc řadit, což na dálnici, ruku na srdce, moc nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SniperWolf Vloženo 7. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2014 takze pozeral som ten olej ...je takmer na hornej max hraninici...co sa tyka menenia prevodovych stupnov na dialnici...celkom si to neviem predstavit ale mozno sa to da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 7. Duben 2014 Sdílet Vloženo 7. Duben 2014 Kazdy o zajizdeni rika neco jineho, ale rozhodne plati, ze kdyz uz nekdo zajizdi motor, tak by se mely neutale stridat otacky a motor by mel pracovat jen v lehkem zatizeni. Jizda po dalnici s konstantnimi otackami idealni neni... ale jak rikam, kazdy to dela jinak. Ja se chovam dle rad, co jsem obdrzel od lidi co stavi zavodni motory :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 7. Duben 2014 Sdílet Vloženo 7. Duben 2014 Samozrejme urcite bude nekdo kontrovat tim, ze OIII neni zavodni vuz, ale rozhodne jejimu motoru spravne "zajeti" nijak neublizi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 7. Duben 2014 Sdílet Vloženo 7. Duben 2014 takze pozeral som ten olej ...je takmer na hornej max hraninici... dík, tak jsem to měl úplně stejně... někteří tu tvrdili že se dává míň že i tady se šetří, asi jak který motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 7. Duben 2014 Sdílet Vloženo 7. Duben 2014 Já mám olej asi 2mm od horní rysky a ještě jsem nedoléval! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SniperWolf Vloženo 7. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2014 cize ti co mali takmer maximum to nechali tak alebo to nejak odsali? pripadne klesla niekomu hladina oleja po zabehu alebo po napr 10000km?.....no a k tomu zabehu....vcera som ho troska prebehol ale dalsich aspon 1000km budem zasa jazdit pekne s castym striedani vykonu a prevodovych stupnov....hadam som to nepokaslal vcera ale 2500 ot mi nepride vela po rovnej ceste bez vacsieho zatazenia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 7. Duben 2014 Sdílet Vloženo 7. Duben 2014 Proc odsat? Na horni rysce je to zcela v norme a i centimetr nad ryskou autu nijak neuskodi. Imho to zbytecne moc resis. Dnesni auta jsou pomerne dost blbuvzdorna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SniperWolf Vloženo 7. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2014 nechcem aby to znelo otravne proste sa len zaujimam a porovnavam...ale ok ked je to v pohode tak som rad...dakujem za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 7. Duben 2014 Sdílet Vloženo 7. Duben 2014 Napalm: v případě, že by se jelo po dálnici stejnou rychlostí (někteří tam rovnou hodí tempomat), tak bych se ji raději při záběhu vyhnul. Stejně jako celou dobu na stejnej rychlostní stupeň... A když ještě bude člověk měnit rychlostní stupně....na dálnici? Co? Ale každého věc jak zajíždí auto Já volím okrsky a snažím se co nejvíc řadit, což na dálnici, ruku na srdce, moc nejde Jasně pokud tam hodím tempomat, tak to dobré není, to souhlasím. Ale pokud jedeš na D1 tak řadit jde, respektive ti ani nic jiného nezbývá... ... a v pravém pruhu zajedeš rovnou i tlumiče... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.