Přejít na obsah

problem s motorom 1,2 12v


sratch

Doporučené příspěvky

Cafte.

Mam mam problem s motorom 1,2 12v..rok.v.2004 Najazdene 30 000 km. A prave vcera mi prvy vypovedal sluzbu. :(

Zacalo sa to pre dlhsej jazde cca 200 km.. Pri jazde okolo 40 km/h mi cuka autom a stratil aj vykon.

Ak drzim otacky okolo 2000 a viac je jasne pocut nepravidelny chod a divny zvuk.

Akonahle dam nohu z plynu mi auto skape..

Ako keby to chcelo drzat v otackach ale asi po 3 sekundach to zadrnci s motorom a je dead.

Startovanie je dlhe asi 7 sekundove a musim slapat aj na plyn aby to naskocilo. Kontrolka motora alebo lamda s. sa mi rozsvietila az neskor ked som sa vracal uz do karaze to odstavit.

PLS. neviete kde by mohol byt problem? Zajtra idem do servisu, ale nechcem tam nechat vela penazi..(2 mesiace mam auto bez zaruky a hned totok-) Teda dufam, ze to bude len maly problem.

Dakujem za kazdu radu. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

scartch: taky bych jako prvni zkontroloval tu civku... Bohuzel k tvemu druhemu dotazu - nachazi se pod krytem motoru (predpokladam, ze ho tam mas), ktery budes muset sundat.... Problemem je to, ze pokud nebudes mit novou civku, tak se na to ani divat nemusis - jelikoz na tom nic nepoznas - to by pomohl jedine VAG (tedy srevis, nebo nekdo kdo ho ma a umi s nim zachazet) ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak, tak, snad by slo jen to zkontrolovat na vlhkost nebo mechanicke poskozeni (coz je ale velmi nepravdepodobne).

Snad jeste doplneni - pokud ti to tohle dela, vyvaruj se jizdy, protoze tim ze nespalis smes ve valci s vadnou civkou, odchazi toto palivo do vyfuku, presneji receno do katalyzatoru a tim ho nicis - v lepsim pripade mu zkratis zivotnost, v horsim odejde uplne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

preto je obcas dobre nepozerat na par halierovy rozdiel v cene voci renomovanym benzinkam.... aj ked niekedy by sme sa divli co za praktiky maju ... bolo o tom uz zopar reportazi... keby im obchodna inspekcia neohlasovala tzv. neohlasenu kontrolu :angry: tak by asi aj benzin bol kvalitnejsi...ale taky je biznis

Editováno: , autor: ceannu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, špatnej benzín je mizerie, odnáší to taky vstřik. ventily, čerpadla, filtry...prostě všechno, co s palivem přijde do stiku, dokonce i lambda sondy... :ph34r:

Kámoš sa mi smial, že máme škodovky, niektorí(väčšina) dokonca 3valcové a on si kúpil Peugeot 607 so 6 valcami.

Nabehal na tom 300 km, natankoval v Metre naftu, prišiel na návštevu a večer keď ochádzal a naštartoval, bežali mu iba 2 valce zo 6. Hučalo mu to, ako keby mal auto z roku 1930 po 500.000 km. V servise prišli na to, že to bola voda v nafte.

Odvtedy keď si robí prču, pýtam sa ho, že ako ide ten nový dvojvalcový motor od peugeotu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...