Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj lidi, chtěl bych založit vlákno o spojce. Žádné takové jsem tu nenašel.  :kol-31:

 

Řeším první věc, parkuji v garáži která je do mírného kopce. Občas zajedu pozadu a teď se mi při posledním zajíždění stalo že zasmrděla spojka. Nic hrozného, ale už byla lehce cítit. Tak mne to vede k zamyšlení nad životností spojky. Dá se obecně říci že u nových aut je spojka konstruovaná na životnost vozu? Vím že se dříve říkalo, že by měla 100tis vydržet, někomu třeba i 200tis - jasně záleží na tom v jakém provozu/režimu auto jezdí. (dálnice/město...).

 

Tak jsem si řekl, že tam už couvat nebudu, pokud vyloženě nebudu muset. Zajel jsem tam tedy popředu a spojka zasmrděla také. Mezi tím najeto cca 100km. Chci to sledovat, případně s tím zajedu do servisu. Pořád si říkám že to bylo spíš mojí nešikovností. Ale jinak žádný velký kotel jsem tomu nedával. Něco kolem 2tis ot pouštím spojku a pokud se auto začne dusit tak přidám plyn, jinak bych tam nevyjel.

 

Předtím jsem tam zajížděl s Octávií s TDI a tam stačilo zajel pomalu na volnoběh a problém žádný. :-) Tam se spojka měnila na 180tis...

 

Druhá věc, s autem jezdí i baba a samozřejmě na každý křižovatce stojí se zařazenou jedničkou na spojce. Tak jsem jí říkal ať to nedělá, milion řečí kolem - znáte to. Nedalo jí to a ptala se kamaráda co se o auta docela zajímá a ten jí řekl, že si myslí že u nových aut to ničemu nevadí. Podle mě je to kravina. Můžete mi to potvrdit/vyvrátit?

 

Díky

já jsem včera couval mezi auta, nepoprvé, žádný velký otáčky a ani prokluzování spojky a smrděla taky. u mé staré FI takhle smrděla až když jsem jí dával pěkně zabrat třeba při vyskakování ze závěje.

Také mi jednou zasmrděla, ale to jsem couval do hodně prudkého kopce a předemnou jelo auto, takže jsem se bál, aby mi to neujelo a vytočil jsem to opravdu hodně, takže se ani nedivím, že to smrdělo. Měl jsem téhdy najeto asi kolem tisícovky.

  • 5 měsíců později...

Ahoj, chci se zeptat, jestli je nejaka specifikace maximalni hranice vykonu a krouticiho momentu pro spojku u motoru 1.6 TDI ?

Ano myslím že jsem to tu někdy četl.  S manuálem je to 250Nm, s automatem 200Nm. Tedy jestli si dobře pamatuji.

Tak je to benzin 200 Nm, nafta 250 Nm - dle prirucky Skoda. Dokaze nekdo ze zkusenosti rict, zda je tam rezerva nebo je to skutecne strop? Pripadne ma nekdo zkusenosti, jak se tato prevodovka chova v dlouhodobem provozu pri maximalnim momentu 300 Nm?

  • 1 rok později...

Obávám se, že při maximálním momentu 300 Nm ten provoz moc dlouhodobý nebude  :kol-31:

Převodovky VW neoplývají "výkonovou ... pardon ... momentovou rezervou" ...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.