quicksilver Vloženo 20. Březen 2007 Sdílet Vloženo 20. Březen 2007 Přesně jak píšeš, pokud to má mít nějaký efekt bezpečnosti, tak by to mělo mít osazení na obojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 20. Březen 2007 Sdílet Vloženo 20. Březen 2007 jo a ještě, to že to nemá středění na náboj neznamená, že se nevystředí kolo, to je středěné kulovým sedlem šroubu, samozřejmě to není tak přesné jako když se to vystředí na náboj, ale tohle není ten hlavní problém, hlavní je bezpečnost... Když vezmeš hmotnost kola řekněme 10kg a nějakou průměrnou díru na D1 a rychlost 130km, tak ta síla, která bude působit na kolo při vjetí do díry je hrozivá, řekl bych destrukční Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 20. Březen 2007 Sdílet Vloženo 20. Březen 2007 Hele nedal bych to tam. Dokonce i když si koupíš kola jako jsem to udělal já tak k nim mám distanční kroužek, aby kolo bylo na náboji. Takže to tam smysl má bo by to tam nedávali. A taky jako strojař musím dát za pravdu quicksilverovi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alpako Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 A takto by to asi mělo vypadat a mělo by to tam jí na ten střed nafest Kláca by o tom mohl vyprávět když je sundaval tak to nešlo dolu ani za boha a já je tam na ten střed napasoval jen tak tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 tak z nich 5mm odsustruz a nechaj 5mm strediacu dierku na koleso a bude good Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 Taky bych to tam nedal ani za nic...Kdesi jsem jednou cetl,ze to jde se stredovym krouzkem udelat az od podlozky minimalne o tloustce 1,5cm..Ale nevim,co je na tom pravdy.. 2alpako:V ty modry ty podlozky vypadaj pekne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 (editace) Martyp napsal: Taky bych to tam nedal ani za nic...Kdesi jsem jednou cetl,ze to jde se stredovym krouzkem udelat az od podlozky minimalne o tloustce 1,5cm..Ale nevim,co je na tom pravdy.. 2alpako:V ty modry ty podlozky vypadaj pekne... Ano, přesně tak to je! Minimální tloušťka podložky, tak aby tam byl středící kroužek je 15 mm!! Jinak to udělat nejde. Jinak prosím nesrovnávejte Felicii s Octavií. Octáva má o 350 kg víc! Ikdyž má 5díru na kolech. Bez středícího kroužku bych si to na auto nikdy dedal. Tah na šrouby bude o hodně větší než je zdrávo. Pak je tady další bod: 15 mm podložka nejde o 5 mm osoustružit. Potkávají se tam dva průměry. Jeden který jde na náboj kola a druhé osazení které je do disku. Prostě tam není "maso" ze kterého jde něco vzít. Editováno: 12. Prosinec 2019, autor: Milan II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 Taky bych to tam nedal ani za nic...Kdesi jsem jednou cetl,ze to jde se stredovym krouzkem udelat az od podlozky minimalne o tloustce 1,5cm..Ale nevim,co je na tom pravdy..2alpako:V ty modry ty podlozky vypadaj pekne... Ano, přesně tak to je! Minimální tloušťka podložky, tak aby tam byl středící kroužek je 15 mm!! Jinak to udělat nejde. Jinak prosím nesrovnávejte Felicii s Octavií. Octáva má o 350 kg víc! Ikdyž má 5díru na kolech. Bez středícího kroužku bych si to na auto nikdy dedal. Tah na šrouby bude o hodně větší než je zdrávo. Pak je tady další bod: 15 mm podložka nejde o 5 mm osoustružit. Potkávají se tam dva průměry. Jeden který jde na náboj kola a druhé osazení které je do disku. Prostě tam není "maso" ze kterého jde něco vzít. Třeba u Octavie to nejde, ale u citroena jo, pač hliníky maj v sobě plastové pozdro, kterým se určuje průměr náboje. No a to když vyndáš, tak ti vznikne průměr větší o 8mm a je maso na osazení . Ale to na Origo hliníkách není...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 takže buď je stočit na 5mm nebo je tam vůbec nadávat, dík za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 Hm, ok, tak ja je tam teda nedam.... Nechce je nekdo koupit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 quicksilver: ano, já měl na své Felině taky taková kola. Ty měli středící díru 63,3 mm. Až pak se do takových alu dává plast. vložka 63,3/57,1. Ale toto asi není tenhle případ. Opravdu záleží na kolech, jestli mají střed 57,1 nebo jiný. V současné době mám zase kola s dírou 63,3. Kola mají rozm. 8x17 a ET 35, pak není žádná podložka potřeba. Kolo je z venku zároveň s lemem blatníku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 mám takové al kola na zimu, plastová vložka a ET 30 dokonce bych řekl, že vilízají trošku ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 myslel jsem si, že čím vyžší číslo ET tak tím jsou kola víc ven, ale je to přesně naopak, jak se to počítá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 myslel jsem si, že čím vyžší číslo ET tak tím jsou kola víc ven, ale je to přesně naopak, jak se to počítá? Naopak čím menší tím více lezou ven já mám ET 38 a kola jsou zároveň s blatníky a nejsou utopené prostě ideal to doporučené ET 42 co je v techničáku musí vypadat blbě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 to jo to si nedovedu představit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 A já mám ET 35 a kola mám asi 2cm venku... Přece jenom 9 palců šíře někde musí být... Tím chci říct že záleží i na šíři ráfků a celkově kol... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 23. Březen 2007 Sdílet Vloženo 23. Březen 2007 zdravím všechny, zrovna jsem o víkendu montoval podložky a musím potvrdit slova všech, kteří se přiklánějí ka osazení pro kolo. Na předku mám podložku 15 mm a to osazení je jen taktak - dokonce jsem musel trochu "slíznout" náboj kola /asi o 1,5mm/ abych měl pocit, že je dostatek materiálu pro vedení toho osazení - A vzadu mám podložku 20 mm a je to tam OK. Auto vypadá dobře. dělal jsem si to sám a tak mi trochu trvalo i vybrat správné kolové šrouby, jiná délka je vpředu a jiná vzadu. Podložky jsem nechal nalakovat práškovou barvou 9006 z důvodu alu kol a potom hlavně hodně vazelínky na dosedací plochy. To abych to na zimu v pohodě sundal až tam budu dávat zimové plechy... kdyby něco, tak pište. Rád poradím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťas-RS Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 Ty 15 mm jdou dát i na zadek, ale má to jeden háček, musí se vzít rozbrušovačka a ten vystřeďovací náboj , co je na brzdovém bubnu(u bubnovek), cca, tak o 4mm-5mm ufíknout. A pak už není problém ,aby si i 15 mm podložka dosedla celou plochou. Pořád tam zůstává dost , aby to kolo na tom středícím náboji pevně sedělo. Je tam pak ale jiný problém, a to, že pak nasazení prachovky (toho víčka) brání ten šroub co z toho trčí. Jde to ale vyřešit tak , že se ty víčka vybombírují trochu ven a sedí to tam pak jak prdel na hrnci jak má. Takže tak .Peťas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 Ty 15 mm jdou dát i na zadek, ale má to jeden háček, musí se vzít rozbrušovačka a ten vystřeďovací náboj , co je na brzdovém bubnu(u bubnovek), cca, tak o 4mm-5mm ufíknout. A pak už není problém ,aby si i 15 mm podložka dosedla celou plochou. Pořád tam zůstává dost , aby to kolo na tom středícím náboji pevně sedělo. Je tam pak ale jiný problém, a to, že pak nasazení prachovky (toho víčka) brání ten šroub co z toho trčí. Jde to ale vyřešit tak , že se ty víčka vybombírují trochu ven a sedí to tam pak jak prdel na hrnci jak má. Takže tak .Peťas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 Ty 15 mm jdou dát i na zadek, ale má to jeden háček, musí se vzít rozbrušovačka a ten vystřeďovací náboj , co je na brzdovém bubnu(u bubnovek), cca, tak o 4mm-5mm ufíknout. A pak už není problém ,aby si i 15 mm podložka dosedla celou plochou. Pořád tam zůstává dost , aby to kolo na tom středícím náboji pevně sedělo. Je tam pak ale jiný problém, a to, že pak nasazení prachovky (toho víčka) brání ten šroub co z toho trčí. Jde to ale vyřešit tak , že se ty víčka vybombírují trochu ven a sedí to tam pak jak prdel na hrnci jak má. Takže tak .Peťas To je návod, nestačím se divit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 Ty 15 mm jdou dát i na zadek, ale má to jeden háček, musí se vzít rozbrušovačka a ten vystřeďovací náboj , co je na brzdovém bubnu(u bubnovek), cca, tak o 4mm-5mm ufíknout. A pak už není problém ,aby si i 15 mm podložka dosedla celou plochou. Pořád tam zůstává dost , aby to kolo na tom středícím náboji pevně sedělo. Je tam pak ale jiný problém, a to, že pak nasazení prachovky (toho víčka) brání ten šroub co z toho trčí. Jde to ale vyřešit tak , že se ty víčka vybombírují trochu ven a sedí to tam pak jak prdel na hrnci jak má. Takže tak .Peťas Tak takovýmu PRASETI bych auto do rukou nedal ani náhodou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 pokud si vzpominam dobre, u bubnovych brzd pri 15 mm podlozce je dost mista, aby kolo vystredil a usadil naboj bubnu (spise jeho osazeni), tak by na podlozce ani osazeni byt nemuselo. Pokud by tomu tak bylo, nebyl by nutny takovy "zasah" na naboji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 to je tak, když někdo 4 roky tuní stodvacítku a koupí si Octavii. Auta jsou nesrovnatelná ale v hlavě zůstává jen flexa a kladivo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 Ty 15 mm jdou dát i na zadek, ale má to jeden háček, musí se vzít rozbrušovačka a ten vystřeďovací náboj , co je na brzdovém bubnu(u bubnovek), cca, tak o 4mm-5mm ufíknout. A pak už není problém ,aby si i 15 mm podložka dosedla celou plochou. Pořád tam zůstává dost , aby to kolo na tom středícím náboji pevně sedělo. Je tam pak ale jiný problém, a to, že pak nasazení prachovky (toho víčka) brání ten šroub co z toho trčí. Jde to ale vyřešit tak , že se ty víčka vybombírují trochu ven a sedí to tam pak jak prdel na hrnci jak má. Takže tak .Peťas ja jsem na zadni napravu nedal 15 mm proto, ze bych se tam s nima nevesel, na predku mam 15 mm a vzadu jsem dal 20 mm. Duvod byl ten, ze predni naprava ma vetsi rozchod a i vizualne je lepsi, kdyz kola jdou k podbehum tak nejak stejne opticky. Kolega dal stejnou sirku podlozek na obe napravy a na te predni to v porovnani vypadalo docela divne.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 Ty 15 mm jdou dát i na zadek, ale má to jeden háček, musí se vzít rozbrušovačka a ten vystřeďovací náboj , co je na brzdovém bubnu(u bubnovek), cca, tak o 4mm-5mm ufíknout. A pak už není problém ,aby si i 15 mm podložka dosedla celou plochou. Pořád tam zůstává dost , aby to kolo na tom středícím náboji pevně sedělo. Je tam pak ale jiný problém, a to, že pak nasazení prachovky (toho víčka) brání ten šroub co z toho trčí. Jde to ale vyřešit tak , že se ty víčka vybombírují trochu ven a sedí to tam pak jak prdel na hrnci jak má. Takže tak .Peťas Tak takovýmu PRASETI bych auto do rukou nedal ani náhodou... A že to sem Peťas vůbec píše, připadá mu to jako zlepšovák, chce poradit ostatním jak na to. A vy si toho nevážíte!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.