Patrik1971 Vloženo 13. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2015 Tu je veskera debata ale zbytocna,lebo Octavia dizel to ma priamo z fabriky a benzin ako dokupitelny doplnok,prislusenstvo,takze konstrukter s tym ratal aj u benzinu,len kvoli setreniu a dostatocne rychlemu ohrevu benzinoveho motora ho tam fabrika nedava. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 14. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2015 Ten kryt je prisroubovanej k napravnici a za ni je volny prostor a je tudy vyveden vyfuk. Jinak kdyby to delalo problem tak je to origo prislušenstī tak bych to rešit v servise. Ale myslim że to maji odzkoušene jinak by to neprodávali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jooe1 Vloženo 14. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2015 v pohodě, my jenom tak teoretizovali. Diskuse jsou poučný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 (editace) Tak dnes namontován kryt hluk zpod auta je tlumený, krásně pasuje jen se musí vyndat mlhovky kvůli montáži předních držáků. Je to kus podstivýho materiálu píší kompozit (asi náhrada za hliníkový plech) a ne jak houba ny dieslech. Určítě ochrání vanu před proražením a krásne zadekluje celej spodek. Pro porovnání původní a novej. Montáž cca 45minut. Editováno: 16. Listopad 2015, autor: kačer 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Zase šetření. Staré 1.4 TSI na OII to mají takto zakrytované z výroby. Alespoň, že to jde sehnat jako originální díl. Odhlučnění kapoty tam máš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 To jsem musel taky dokoupit. Jinak mi nebyly schopný v servise říc jestli by nestačil kryt z diesla!!! Byl by levnější!!! Koukni Pawouku do ETKy jsou tam nějaký PR- EG0 kody asi motorů možná by se nemusel kupovat tak drahej!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Víš číslo toho dílu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 V originálním příslušenství je jen toto: Ochrana proti podjetí - kryt pod motor 5E0 071 608 za 2844 Kč. Je to určeno pro motory 1.2 a 1.4 TSI. Víc jich tam není. V části karoserie je těch krytů vícero. Tlumení protihlukové s PR-0EG pro diesel za 1200 Kč. Ovšem toto jistě nebude shodný kryt, protože jsou tam pak další ochrany proti podjetí, ty už ovšem za ceny kolem 5000 Kč jak pro TSI, tak pro TDI. Napiš sem číslo toho původního krytu i číslo toho nového. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 17. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 Původní malej:5Q0 825 235 novej velkej: 5E0 071 608 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 Takže podle Etky je ten původní malý označen jako "tlumení protihlukové" za cca 1200 Kč pro všechny motorizace. Ten nový je z originálního příslušenství, kde je jen varianta pro motory 1.2 a 1.4 TSI. Pak už lze najít jen ochranu proti podjetí za 4800 pro TSI a za 5400 pro TDI. Víc tam nevyčtu - rozměry krytů tam nejsou a zobrazení je čistě informativní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 17. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 Tak mě docela překvapila informace ze škoda linky kde jsem se chtěl informovat zda je kryt určen i pro 110kw DSG: Vážený pane, děkujeme za Váš dotaz a důvěru, se kterou se obracíte na naši informační linku ŠKODA. Dle katalogového listu příslušenství, který Vám zasíláme v příloze, zakoupený kryt motoru není určen pro motorizaci o výkonu 110kW. Možnosti dodatečné montáže je z důvodu možné nekompatibility vždy nutné řešit v autorizovaném servisu, neboť zde na informačnílince nemáme k dispozici dílenskou a opravárenskou literaturu a nejsme na odpovídání technických dotazů uzpůsobeni. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním příjemného dne Roman Ondrušinfo@skoda-info.czŠKODA Infoline 800 600 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 Myslíš ten, co si nechal namontovat? O převodovkách tam u něj nic není, jen PR čísla pro motory 1.2 a 1.4 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 17. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 Jen se jsem chtěl informovat přímo ve škodovce protože v servisu jim je to jaksi jedno!!! Jo ten velkej pro 110kw je PR DG6 myslím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 Hm, to je fuk, tento tam stejně není. Hlavně, že ti to tam pasuje. To jsou díly, které se asi málokdy montují, tak to nikdo přesně neví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 17. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 (editace) Sedí tam tak to je fakt jedno předpokládám že rozdíl mezi 103 a 110 je jen ve výkonu a spodek mají stejnej. Porovnám to s otcovou ten má 103ku na pohled jsou ty motory totožné. Jen ten malej má vlevo dva otvory asi na chlazení převodovky a v tom velkým není žádnej. Editováno: 17. Listopad 2015, autor: kačer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 (editace) ono stačí podle mě objednat tu ochranu proti šutrum a už to tam je. Editováno: 17. Listopad 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 17. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 Ta ale nejde u nového auta se sportovním podvozkem!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mandido Vloženo 20. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2015 Zdravím, dnes jsem instaloval na OIII 1.2 TSI spodní kryt motoru z originálního příslušenství. Trvalo mi to asi dvě hodiny kvůli několika "problémům". Dělal jsem to před domem za pomoci heveru na kolečkách. Nepřišel jsem na to, jak demontovat přední mlhovky a servisní příručku jsem neměl. Nakonec to šlo malou ráčnou bez demontáže mlhovek, ale předepsaného utahovacího momentu držáků jsem určitě nedosáhl. Celou druhou hodinu jsem utahoval tři fixační šrouby na nápravnici. Můj exemplář neměl závity nijak chráněné a po dvou zimách tam šrouby prostě nešly. Utahoval jsem teleskopickou velkou ráčnou a pravděbodoně jsem tam "řezal" nové závity. Už teď se těším na další výměnu oleje. Společně s dekou pod kapotu to vykouzlilo výrazné ztišení motoru. Kryt působí masivně, ale odolnost ukáže čas. V létě jsem na polní cestě prorazil oplastování podvozku pod spolujezdcem, tak snad bude kompozit odolnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elback Vloženo 30. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2016 len sa chcem uistit ci som spravne pochopil: hmlovky sa musia demontovat len pri prvej montazi krytu, nasledne napr. pri vymene oleja to uz nie je potrebne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 30. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2016 Ano mlhovky se demontují jen při první montáži krytu. Jinak cena za kryt je raketa, ale stojí to za to mám to na 1,4 TSI 110 kW a super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elback Vloženo 1. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2016 v baleni je teda vsetko, skrutky, drziaky? na skoda-dily.cz to predavaju bez prislusenstva. Cele to potom vyjde mozno aj drahsie ako v SA inac kto ma skusenosti, aky velky je rozdiel v hluku v kabine pred a pod nasadení krytu? mame sluzobne 1,4 TSI s krytom, ktory je podstatne tichsi ako moje 1,2 TSI bez krytu. Pričom pri otvorenych kapotach bol hluk o oboch porovnatelny. Zeby krytom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 (editace) Kup ve škodovce je to kompletní a za 3300,-, hluk z pod auta je tlumený. Jsem rád že jsem ho tam dal už se mi v zimě stalo, že jsem na silnici chytl zmrzlou hroudu sněhu a kryt to vydržel jinak by to asi odnela vana. Editováno: 26. Prosinec 2016, autor: kacer1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 (editace) Kacere na kterych mistech to auto zvedas, kdyz tam davas dva hevery? Proc ne za prahy? Editováno: 26. Prosinec 2016, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 27. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2016 V místě kde je nápravnice skrz rameno přišroubovaná do karoserie. Za práh jsem to zvednul a hned se odloupla na hraně prahu ta vrstva plastizolu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 27. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2016 Ok, diky za informaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.