Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,

Máte někdo zkušenosti s předěláním převodovky u Supa 2.8 V6?

Mám automat a dost zlob,í po radách na tomto fóru jsem vyměnil olej. Bohužel to nepomohlo tak následoval repas.

No a před týdnem převodovka klekla úplně :( Tak mě napadla tato možnost.

Prosím vás o rady, jestli s tím máte někdo zkušenosti

Děkuji  

Vloženo

niekde na nete to bolo už rozoberané, že by s tým bolo veľmi veľa roboty a je to prakticky nemožné, hlavne kvôli elektronike... inak ako ti odišla tá prevodovka? koľko mala km?

Vloženo (editace)

Ahoj, ano, mám s tím zkušenost, na Audi A6, což je vlastně sakumprásk to samé s výjimkou pohonu 4x4, který je tam navíc. Už bych to dělat nechtěl. Bohužel to není jen o výměně převodovky a rozhodně se Ti vyplatí více si sehnat jiný automat, nebo komplet zrepasovat Tvůj původní. Není to jen o předělání kabeláže a nabastlení převodovky. V krátkosti jsou to tyto kroky:

-Vyřazení konektoru na převodovce, nejde o to, ho jen celý uštípnout, ale do určitých pinů pustit proud od klíčku (blokace motoru), naopak jiné piny proklemovat, najít pin na zpátečku, ev. piny pro maxidot. Vyřazení blokování klíčku (jen v krátkosti ohledně elektra, je toho více). Všechno jsem dělal zkoušečkou a metodou pokus a omyl, jen elektrika zabere 1-2 dny

-výměna maxidotu (není to ale vyloženě nutnost, pojede to i bez něj, ale pokud jsi puntičkář...)

-montáž pedálů

-montáž spojky (místo měniče musí jít setrvák,lamela,přítlačák)

-montáž hlavního spojkového válečku u pedálů, dále hadic k pomocnému spojkovému válečku (ten by měl být součástí převodovky)

-výměna středové konzole na šaltpáku

 

Díly, který jsou potřeba:

převodovka

komplet silentbloky převodovky včetně uchycení

maxidot na manuál(není nutnost)

pedál spojky a pedál brzdy včetně držáku (spojkový včetně spínače-nutno zapojit k pinu na jednotce a pokud máš tempomat, tak i k němu)

středová konzole

šaltpáka včetně celého uchycení

 

Pokud do toho půjdeš, celé si to asi tak dvacetkrát rozmysli. Rozhodně Tě to vyjde tak dvakrát dráž, než nový automat. Samozřejmě při koupi nového spojkového setu, což je defakto nutnost. Zbytek se dá samozřejmě sehnat po vrakovištích

 

A to jen tak píšu z hlavy, určitě jsem na něco zapomněl.

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo

niekde na nete to bolo už rozoberané, že by s tým bolo veľmi veľa roboty a je to prakticky nemožné, hlavne kvôli elektronike... inak ako ti odišla tá prevodovka? koľko mala km?

No odešla tak že přestala řadit od třetího stupně nahoru a tu trojku řadila jakoby napůl. Jinak převodovka má (měla) 147 tisíc 

Vloženo

Ahoj, ano, mám s tím zkušenost, na Audi A6, což je vlastně sakumprásk to samé s výjimkou pohonu 4x4, který je tam navíc. Už bych to dělat nechtěl. Bohužel to není jen o výměně převodovky a rozhodně se Ti vyplatí více si sehnat jiný automat, nebo komplet zrepasovat Tvůj původní. Není to jen o předělání kabeláže a nabastlení převodovky. V krátkosti jsou to tyto kroky:

-Vyřazení konektoru na převodovce, nejde o to, ho jen celý uštípnout, ale do určitých pinů pustit proud od klíčku (blokace motoru), naopak jiné piny proklemovat, najít pin na zpátečku, ev. piny pro maxidot. Vyřazení blokování klíčku (jen v krátkosti ohledně elektra, je toho více). Všechno jsem dělal zkoušečkou a metodou pokus a omyl, jen elektrika zabere 1-2 dny

-výměna maxidotu (není to ale vyloženě nutnost, pojede to i bez něj, ale pokud jsi puntičkář...)

-montáž pedálů

-montáž spojky (místo měniče musí jít setrvák,lamela,přítlačák)

-montáž hlavního spojkového válečku u pedálů, dále hadic k pomocnému spojkovému válečku (ten by měl být součástí převodovky)

-výměna středové konzole na šaltpáku

 

Díly, který jsou potřeba:

převodovka

komplet silentbloky převodovky včetně uchycení

maxidot na manuál(není nutnost)

pedál spojky a pedál brzdy včetně držáku (spojkový včetně spínače-nutno zapojit k pinu na jednotce a pokud máš tempomat, tak i k němu)

středová konzole

šaltpáka včetně celého uchycení

 

Pokud do toho půjdeš, celé si to asi tak dvacetkrát rozmysli. Rozhodně Tě to vyjde tak dvakrát dráž, než nový automat. Samozřejmě při koupi nového spojkového setu, což je defakto nutnost. Zbytek se dá samozřejmě sehnat po vrakovištích

 

A to jen tak píšu z hlavy, určitě jsem na něco zapomněl.

Děkuju za vyčerpávající odpoveď :) Budu nad tímto hodně přemýšlet. 

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Zlegalizovat to na 100% nepůjde bohužel.

Jediné řešení je Supa prodat a koupit jineho s manuálem.Pač po tvé upravě už bude neprodejný pač nikd onekoupi auto ktere neprojde STK ;)

  • o 3 týdny později...
Vloženo

navic mi pripada ze ten manual u tohodle motoru je takovej divnej.. s jinejma autama se mi jezdi lip, resime to celou dobu a uz nevim co by mohlo bejt spatnyho (nejspis silentbloky nebo naladeni lpg? na benzin je to trochu lepsi..)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravím,

Mám možnost mít automat za dobrou cenu, ale chci se zeptat jaký kód převodovky měl Superb 2.8 142kw popřípadě kde by se ten kód převodovky dal zjistit? Jinak převodovka co můžu koupit má kód EZY

Vloženo

Je to převodovka 0V1. Ve spojení s 2,8 je to kod EZY, takže v Tvém případě pasuje

Typový štítek se nachází ve spodní části převodovky hned na začátku na straně motoru

Pokud chceš toho vědět více, stáhni si DP, je to vlastně samostatná "kniha"

Vloženo (editace)

Běžně dělám přestavby na manual ale opravdu to neni uplně dobrá volba,cenově to vyjde jako oprava automatu a jak zde bylo napsáno je dost problem to zlegalizovat.

Sežen si jakoukoliv skřín 5HP19 dvoukolu s ovladaním E18 třeba z A6 nebo Passata pro motor 2.8i nemusí to být jen kod EZY.

Jinak k přestavbě....maxidot neni potřeba měnit,musí se upravit soft v řj motoru,v řj abs,vyřadit ECU převodovky a dosti upravit elektroinstalaci.

Editováno: , autor: Satas
  • o 7 měsíců později...
Vloženo (editace)

Dlouho si pohrávám s myšlenkou vyměnit převodovku a zadní nápravu z A6, trochu upravit výfuky, nechat vyrobit kardan a je z toho Superb 4x4 jako fík.

Já na to nemám čas a furt čekám, kdo by se toho projektu ujal a dotáhnul to do konce

Snad se toho dožiju

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo (editace)

Dlouho si pohrávám s myšlenkou vyměnit převodovku a zadní nápravu z A6, trochu upravit výfuky, nechat vyrobit kardan a je z toho Superb 4x4 jako fík.

Já na to nemám čas a furt čekám, kdo by se toho projektu ujal a dotáhnul to do konce

Snad se toho dožiju

Naco z A6 dej to tam z passata 4Motion 2.5 tdi ..dyt Superbída je vocucanej passat.Vymeníš zadní nápravu za tu 4M + výfuky s katama ze 4M nasadíš kardan a jeto.

Editováno: , autor: Satas
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Díky za info k přestavbě na manuál. Mám Passata s tímto motorem. A při vydávání nového TP, mi asi někdo spletl udaj. Takže mám řazení MAN :-D přitom z výroby je automat.

Takže jeden problém by byl vyřešeny :-D

K té 4kole. To máte smůlu u Superbu. Nezapomeňte, že je u 4koly jiná kastle auta. Nemáte tam tunel na kardan ani zadní diferak ;-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...