Kuldas Vloženo 3. Květen 2014 Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 Zdravím, Máte někdo zkušenosti s předěláním převodovky u Supa 2.8 V6? Mám automat a dost zlob,í po radách na tomto fóru jsem vyměnil olej. Bohužel to nepomohlo tak následoval repas. No a před týdnem převodovka klekla úplně Tak mě napadla tato možnost. Prosím vás o rady, jestli s tím máte někdo zkušenosti Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majo777 Vloženo 3. Květen 2014 Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 niekde na nete to bolo už rozoberané, že by s tým bolo veľmi veľa roboty a je to prakticky nemožné, hlavne kvôli elektronike... inak ako ti odišla tá prevodovka? koľko mala km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 3. Květen 2014 Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 (editace) Ahoj, ano, mám s tím zkušenost, na Audi A6, což je vlastně sakumprásk to samé s výjimkou pohonu 4x4, který je tam navíc. Už bych to dělat nechtěl. Bohužel to není jen o výměně převodovky a rozhodně se Ti vyplatí více si sehnat jiný automat, nebo komplet zrepasovat Tvůj původní. Není to jen o předělání kabeláže a nabastlení převodovky. V krátkosti jsou to tyto kroky: -Vyřazení konektoru na převodovce, nejde o to, ho jen celý uštípnout, ale do určitých pinů pustit proud od klíčku (blokace motoru), naopak jiné piny proklemovat, najít pin na zpátečku, ev. piny pro maxidot. Vyřazení blokování klíčku (jen v krátkosti ohledně elektra, je toho více). Všechno jsem dělal zkoušečkou a metodou pokus a omyl, jen elektrika zabere 1-2 dny -výměna maxidotu (není to ale vyloženě nutnost, pojede to i bez něj, ale pokud jsi puntičkář...) -montáž pedálů -montáž spojky (místo měniče musí jít setrvák,lamela,přítlačák) -montáž hlavního spojkového válečku u pedálů, dále hadic k pomocnému spojkovému válečku (ten by měl být součástí převodovky) -výměna středové konzole na šaltpáku Díly, který jsou potřeba: převodovka komplet silentbloky převodovky včetně uchycení maxidot na manuál(není nutnost) pedál spojky a pedál brzdy včetně držáku (spojkový včetně spínače-nutno zapojit k pinu na jednotce a pokud máš tempomat, tak i k němu) středová konzole šaltpáka včetně celého uchycení Pokud do toho půjdeš, celé si to asi tak dvacetkrát rozmysli. Rozhodně Tě to vyjde tak dvakrát dráž, než nový automat. Samozřejmě při koupi nového spojkového setu, což je defakto nutnost. Zbytek se dá samozřejmě sehnat po vrakovištích A to jen tak píšu z hlavy, určitě jsem na něco zapomněl. Editováno: 3. Květen 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuldas Vloženo 3. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 niekde na nete to bolo už rozoberané, že by s tým bolo veľmi veľa roboty a je to prakticky nemožné, hlavne kvôli elektronike... inak ako ti odišla tá prevodovka? koľko mala km? No odešla tak že přestala řadit od třetího stupně nahoru a tu trojku řadila jakoby napůl. Jinak převodovka má (měla) 147 tisíc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuldas Vloženo 3. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 Ahoj, ano, mám s tím zkušenost, na Audi A6, což je vlastně sakumprásk to samé s výjimkou pohonu 4x4, který je tam navíc. Už bych to dělat nechtěl. Bohužel to není jen o výměně převodovky a rozhodně se Ti vyplatí více si sehnat jiný automat, nebo komplet zrepasovat Tvůj původní. Není to jen o předělání kabeláže a nabastlení převodovky. V krátkosti jsou to tyto kroky: -Vyřazení konektoru na převodovce, nejde o to, ho jen celý uštípnout, ale do určitých pinů pustit proud od klíčku (blokace motoru), naopak jiné piny proklemovat, najít pin na zpátečku, ev. piny pro maxidot. Vyřazení blokování klíčku (jen v krátkosti ohledně elektra, je toho více). Všechno jsem dělal zkoušečkou a metodou pokus a omyl, jen elektrika zabere 1-2 dny -výměna maxidotu (není to ale vyloženě nutnost, pojede to i bez něj, ale pokud jsi puntičkář...) -montáž pedálů -montáž spojky (místo měniče musí jít setrvák,lamela,přítlačák) -montáž hlavního spojkového válečku u pedálů, dále hadic k pomocnému spojkovému válečku (ten by měl být součástí převodovky) -výměna středové konzole na šaltpáku Díly, který jsou potřeba: převodovka komplet silentbloky převodovky včetně uchycení maxidot na manuál(není nutnost) pedál spojky a pedál brzdy včetně držáku (spojkový včetně spínače-nutno zapojit k pinu na jednotce a pokud máš tempomat, tak i k němu) středová konzole šaltpáka včetně celého uchycení Pokud do toho půjdeš, celé si to asi tak dvacetkrát rozmysli. Rozhodně Tě to vyjde tak dvakrát dráž, než nový automat. Samozřejmě při koupi nového spojkového setu, což je defakto nutnost. Zbytek se dá samozřejmě sehnat po vrakovištích A to jen tak píšu z hlavy, určitě jsem na něco zapomněl. Děkuju za vyčerpávající odpoveď Budu nad tímto hodně přemýšlet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majo777 Vloženo 3. Květen 2014 Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 No odešla tak že přestala řadit od třetího stupně nahoru a tu trojku řadila jakoby napůl. Jinak převodovka má (měla) 147 tisíc Hmm to poteší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuldas Vloženo 27. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Zdravím ještě mám otazku jestli by tato úprava šla nějakým způsobem zlegalizovat? Díky za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Zlegalizovat to na 100% nepůjde bohužel. Jediné řešení je Supa prodat a koupit jineho s manuálem.Pač po tvé upravě už bude neprodejný pač nikd onekoupi auto ktere neprojde STK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 16. Červen 2014 Sdílet Vloženo 16. Červen 2014 navic mi pripada ze ten manual u tohodle motoru je takovej divnej.. s jinejma autama se mi jezdi lip, resime to celou dobu a uz nevim co by mohlo bejt spatnyho (nejspis silentbloky nebo naladeni lpg? na benzin je to trochu lepsi..) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bazycek Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 co se ti nezda? ja mam najeto 70tis na manualu a jsem spokojeny nemam z niceho dviny pocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuldas Vloženo 30. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 Zdravím, Mám možnost mít automat za dobrou cenu, ale chci se zeptat jaký kód převodovky měl Superb 2.8 142kw popřípadě kde by se ten kód převodovky dal zjistit? Jinak převodovka co můžu koupit má kód EZY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 Je to převodovka 0V1. Ve spojení s 2,8 je to kod EZY, takže v Tvém případě pasuje Typový štítek se nachází ve spodní části převodovky hned na začátku na straně motoru Pokud chceš toho vědět více, stáhni si DP, je to vlastně samostatná "kniha" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 Automatická převodovka 01V: EZY 2,8 l/142 kW FNL 2,5 l/114 kW TDI FAD 2,5 l/120 kW TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 4. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 (editace) Běžně dělám přestavby na manual ale opravdu to neni uplně dobrá volba,cenově to vyjde jako oprava automatu a jak zde bylo napsáno je dost problem to zlegalizovat. Sežen si jakoukoliv skřín 5HP19 dvoukolu s ovladaním E18 třeba z A6 nebo Passata pro motor 2.8i nemusí to být jen kod EZY. Jinak k přestavbě....maxidot neni potřeba měnit,musí se upravit soft v řj motoru,v řj abs,vyřadit ECU převodovky a dosti upravit elektroinstalaci. Editováno: 4. Červenec 2014, autor: Satas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanz123 Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Satas, když už děláš přestavby dá se do supa 2.8 V6 rv.2002 dát 6-ti kvalt? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 22. Únor 2015 Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 Satas, když už děláš přestavby dá se do supa 2.8 V6 rv.2002 dát 6-ti kvalt? Dík Určitě dá dávali sme do A6 2.8 špajzku 6Q s diferákem quattro z 2.5 tdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 (editace) Dlouho si pohrávám s myšlenkou vyměnit převodovku a zadní nápravu z A6, trochu upravit výfuky, nechat vyrobit kardan a je z toho Superb 4x4 jako fík. Já na to nemám čas a furt čekám, kdo by se toho projektu ujal a dotáhnul to do konce Snad se toho dožiju Editováno: 23. Únor 2015, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 (editace) Ty se toho asi do žiješ, ale sup nevím nevím. Editováno: 23. Únor 2015, autor: Doktorone 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 24. Únor 2015 Sdílet Vloženo 24. Únor 2015 Asi máš pravdu, až mě to mrzí. No třeba mi jednou rupne v kouli 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 1. Březen 2015 Sdílet Vloženo 1. Březen 2015 (editace) Dlouho si pohrávám s myšlenkou vyměnit převodovku a zadní nápravu z A6, trochu upravit výfuky, nechat vyrobit kardan a je z toho Superb 4x4 jako fík. Já na to nemám čas a furt čekám, kdo by se toho projektu ujal a dotáhnul to do konce Snad se toho dožiju Naco z A6 dej to tam z passata 4Motion 2.5 tdi ..dyt Superbída je vocucanej passat.Vymeníš zadní nápravu za tu 4M + výfuky s katama ze 4M nasadíš kardan a jeto. Editováno: 1. Březen 2015, autor: Satas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 1. Březen 2015 Sdílet Vloženo 1. Březen 2015 Ale jiný rozchod kol ne?Takže stejně kardan na zakázku.. nebo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 1. Březen 2015 Sdílet Vloženo 1. Březen 2015 Já mam pocit že je to stejný,dyt je to stejný auto uplně jen s jinym tvarem plechů.Z passata sem daval zadní napravu na Supa z dvoukoly bez problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacques. Vloženo 21. Duben 2015 Sdílet Vloženo 21. Duben 2015 Díky za info k přestavbě na manuál. Mám Passata s tímto motorem. A při vydávání nového TP, mi asi někdo spletl udaj. Takže mám řazení MAN :-D přitom z výroby je automat. Takže jeden problém by byl vyřešeny :-D K té 4kole. To máte smůlu u Superbu. Nezapomeňte, že je u 4koly jiná kastle auta. Nemáte tam tunel na kardan ani zadní diferak ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 21. Duben 2015 Sdílet Vloženo 21. Duben 2015 Náprava by se vyměnila celá i s difem a tunel tam je :-)Akorát by se musel dát jinak výfuk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacques. Vloženo 21. Duben 2015 Sdílet Vloženo 21. Duben 2015 Tunel tam je jo? Tak to čumím. V passatu co není 4motion není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.