Publikováno Květen 19, 201411 r Chtěl bych se zeptat na polohu předních stěračů v klidové poloze. Pokud jsem použil jedno setření v poloze páčky dole, sjeli stírací lišty zcela dolu tak že nebyly vidět. Pokud jsem použil cyklické stírání tak po dobu stírání byly lišty vždy trochu vyjeté nad spodní viditelnou část skla a po vypnutí opět zajeli dolů tak, že nebyly vidět lišty. Dnes jsem si po setření okna všimnul, že je pravá stírací lišta trochu výše jak dříve. Jak to máte vy. Jinak v návodu jsem si všimnul této věty ( nerozumím ji ). Znamená to že se klidová poloha sama různě mění v průběhu používání. Děkuju za odpověď. Poznámka ■ Po každém třetím vypnutí zapalování dochází ke střídání klidových poloh předních stěračů. Tím se snižuje opotřebení stíracích gum.
Květen 19, 201411 r Přesně tak, poloha se ti změní, ať se ti nemačkaj gumičky stěračů. Občas si můžeš všimnout jak poposkočí
Květen 20, 201411 r jj přesně tak - tak to bylo i u O III. neví to nic nového...možná to u O II bylo víc znatelné...
Květen 23, 201411 r Ja u sve O3 jsem musel pravy sterac vyndat a na tisicihranu posunout, uplne zaparkovany byl porad z vyhledu videt, coz mi lezlo na nervy. Nemyslim tu pohotovostni polohu pri cyklickem stirani.
Leden 23, 201510 r Klepani leveho sterace o sloupek Ahoj, mne pri rychlejsi jizde klepe sterac o sloubek ridice pri stirani, hlavne, kdyz proudici vzduch na nej tlaci pri rychlosti nad 100km/hod. Zajimave je, ze klepne treba 3x a pak 3 ne, pak zase klepne. Jde nastavit rozsah stirani? Mozna poznamenam, ze mi asi pred mesicem sterace ukradli a pacili je pres kapotu, jak jsou zanorene pod ni, az ji odreli. Ale klepani jsem si vsiml az nyni. Dekuji za nazory. Robert
Leden 17, 20169 r Proč s ramenama stěračů jde někdy ručně hnout a jindy ne? Docela to často používám při ručním mytí nebo odhrabávání sněhu, popř. nebo škrabání ledu, ale nevypozoroval jsem, jakou to má závislost. Díky A.
Leden 17, 20169 r Servisní polohou? Myslíš tím vypnout/zapnout zapalování a páčku stěračů dolů? ( stěrače se postaví). Nic takového nedělám a stejně s tím někdy hnu a někdy ne. Nebo je to jednou za 3 zapnutí zapalování?
Leden 17, 20169 r Ale to já nemám na mysli. Jde o to, že někdy se se stěračema dá hnout rukou a někdy ne. (bez nějakého zapínání klíčku a páčky). Ale nevím, co to ovlivňuje. Manželka má stejný auto a stejně se to chová i u ní. Někdy to jde, někdy ne.
Leden 17, 20169 r Já vím. Ale souvisí to s tím. Dělá to i sup, audina a možná celej koncern. Zjistil jsem to na myčce, kdy mi je vždy šoupli rukou a pak vrátili.
Leden 17, 20169 r Moc jsem to nestudoval, ale šlo to chvíli po vypnutí zapalování, nebo vyndání klíčku. Přesně to už nevím. Když si vzpomenu, kouknu na to. :-) Upraveno Leden 17, 20169 r od motosman
Leden 18, 20169 r Tak je to, jak jsem psal. Jen mám pocit, že je to možná ve spojitosti s "ochranou" stěračů a jejich přestavením. 2x jsem si všiml, že se stěrače pohnuli a pak to šlo rukou posunout.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.