Zdend Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 Zdraví na fóru, chtěl bych poprosit o radu na mém motoru mpi má klikovka axialní vůli asi 0.6mm a už není moc daleko od toho, aby začala škrtát o něco vedle. Chtěl jsem se zeptat jestli je možné ty dva polokroužky vyměnit bez vyndání motoru z auta ? Ještě jsem to neměl rozebrané, myslím tedy sundaný ten litinový díl s domečky, tak abych věděl co s tím dál. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 Teraz som ho rozoberal nemusis davat motor von ale pri vymene tych salok musis dat opracovat kluku aspon si myslim nie som v tom taky odbornik mozno niekto bude vediet viac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdend Vloženo 20. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 No já jsem myslel, že bych nevyndaval ani tu kliku, jen bych ji přidržel za oba konce ,kroužky vytahl ven a nastrčil nové, určitě by se tím ta vůle o dost zmenčila a zase by to chvíli vydrželo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 Nemusíš nutně nechávat přebrušovat kliku. Jak píšeš ,dá se tak trošku si pomoct. Moc profi to sice není a neměl bych ti to ani schvalovat,ale dělá se to i tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 To by ma zaujimalo kolko taky motor vydrzi pri tejto oprave cize len vymena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdend Vloženo 22. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 Díky za radu.Já to takhle udělám. Teď jen jak se mohlo stát, že se tam udělala takhle velká vůle? Může to být způsobeno spojkou? Jinak když na kliku zatlačím směrem ke spojce , tak se samovolně vrací zpět. Je to tak vpořádku nebo by měla zustat na mistě kam ji zatlačím? Ta síla není nijak velká, ale je tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 23. Květen 2014 Sdílet Vloženo 23. Květen 2014 Zpět ti to tlačí válec spojky,pořád dotlačuje ložisko na přitlačák a tím pádem i na axiál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdend Vloženo 23. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 23. Květen 2014 Takže spojkové ložisko se stále točí? U škody 120 byla páka odpružená nazpět i s ložiskem, aby se neopotřebovávalo, tady je to uděláno jinak kvůli samonastavování spojky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 (editace) Ano,ložisko se točí pořád a je to kvůli samonastavení spojky.U 120 se nastavovala vůle manuálně a byla tam dvojce vratných pružin,které vracely páku a pístek na doraz zpátky. Editováno: 25. Květen 2014, autor: standavfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.