Publikováno Květen 20, 201411 r Zdraví na fóru, chtěl bych poprosit o radu na mém motoru mpi má klikovka axialní vůli asi 0.6mm a už není moc daleko od toho, aby začala škrtát o něco vedle. Chtěl jsem se zeptat jestli je možné ty dva polokroužky vyměnit bez vyndání motoru z auta ? Ještě jsem to neměl rozebrané, myslím tedy sundaný ten litinový díl s domečky, tak abych věděl co s tím dál. díky
Květen 20, 201411 r Teraz som ho rozoberal nemusis davat motor von ale pri vymene tych salok musis dat opracovat kluku aspon si myslim nie som v tom taky odbornik mozno niekto bude vediet viac
Květen 20, 201411 r Autor No já jsem myslel, že bych nevyndaval ani tu kliku, jen bych ji přidržel za oba konce ,kroužky vytahl ven a nastrčil nové, určitě by se tím ta vůle o dost zmenčila a zase by to chvíli vydrželo?
Květen 20, 201411 r Nemusíš nutně nechávat přebrušovat kliku. Jak píšeš ,dá se tak trošku si pomoct. Moc profi to sice není a neměl bych ti to ani schvalovat,ale dělá se to i tak.
Květen 22, 201411 r Autor Díky za radu.Já to takhle udělám. Teď jen jak se mohlo stát, že se tam udělala takhle velká vůle? Může to být způsobeno spojkou? Jinak když na kliku zatlačím směrem ke spojce , tak se samovolně vrací zpět. Je to tak vpořádku nebo by měla zustat na mistě kam ji zatlačím? Ta síla není nijak velká, ale je tam.
Květen 23, 201411 r Zpět ti to tlačí válec spojky,pořád dotlačuje ložisko na přitlačák a tím pádem i na axiál.
Květen 23, 201411 r Autor Takže spojkové ložisko se stále točí? U škody 120 byla páka odpružená nazpět i s ložiskem, aby se neopotřebovávalo, tady je to uděláno jinak kvůli samonastavování spojky?
Květen 25, 201411 r Ano,ložisko se točí pořád a je to kvůli samonastavení spojky.U 120 se nastavovala vůle manuálně a byla tam dvojce vratných pružin,které vracely páku a pístek na doraz zpátky. Upraveno Květen 25, 201411 r od standavfr
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.