Publikováno Září 5, 200619 r Jsem nový majitel OI 2003 1,9 TDI PD a prosím o radu ohledně pomalého ohřívání motoru. Při raní jízdě do práce (Pha Prosek-centrum,pořád dolů)ohřeji motor na provozní teplotu až u Vltavy (při teplotě cca 18 stupňů). V zimě to bude znamenat studený odchov a namrzlá skla. Uvažuji o možnosti elektro ohřevu chladicí kapaliny(parkuji v garáži) přes spínací hodiny. Máte prosím někdo zkušenosti s tímto problémem?
Září 5, 200619 r řekl bych, že to není nějak zvláštní jev... obzvlášť u pd... ja jezdím z letňan na vinohrady s Tdi 66kw a v zimě mi začne topit tak u bulovky a teplota je až tak u muzea... v letě nemám problém-něják na to tolik nekoukám... samo, že jedu s citem, když je studená, obzvláště pak v zimě
Září 5, 200619 r Na vebu je inzerován ohřívač motoru NORMANS. Nemáte někdo zkušenost s montáží do OCky?
Září 5, 200619 r Na vebu je inzerován ohřívač motoru NORMANS. Nemáte někdo zkušenost s montáží do OCky? Je to asi blbost, ale není už v serii (nebo možná zláštní výbava?) u TDI elektrické přihřívání chladící kapaliny? Koukal jsem na pojistky v motorovém prostoru a jsou tam osazené pro přihřívání - nízký výkon a vysoký výkon... Ale nevím, možná je to blbost... nicméně auto topí bez nějakých delších průtahů... Jestli někdo ví něco víc, tak ať napoví - samotného by mě to zajímalo... TDI PD 74kw 4x4
Září 5, 200619 r Ty ohřívací trysky stojí za prd.Jak pracují,jsem tady psal.jediná výhota TDI-PD!! motorů je,že mají v topení topný člen,který alespoň trochu ohřívá vzduch.Jinak samozřejmě nezávislé topení se super.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.