TDIfun Vloženo 31. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2012 Bezpecna uprava SUPERB_CFGB.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aaronek Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Hmm... krásná práce !!! A o takhle CBBB s DSG ??? Kolik mu pustit newtonů... Uvažuju nad svým Supem, ae pořád váhám kvůli tomu DSG... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 1. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 (editace) Co jsem delal Octavii RS 125kw CEGA DSG 6kvalt bylo 200 a 400Nm. http://www.tdifun.cz...VIA_RS_CEGA.pdf Editováno: 1. Listopad 2012, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinPV Vloženo 3. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2012 Taktéž uvažuji o chipu za kolik děláte? mám SupII 2.0 TDI CR DPF 103kW 4x4 DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 5. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 Komletni ladeni na brzde s prolomenim tuningove ochrany 12000,- EDC17 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frenkyyy Vloženo 17. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2012 (editace) Copak, dal někdo již čipovat 103kw CR?? chtělo by to trošku nějaké koníčky při zatížení ..)) Editováno: 9. Prosinec 2012, autor: frenkyyy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 24. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2013 Jaky je rozdil mezi 125kW CBBB a CFGB,ten druhy je novejsi a..nejake plus?Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 3. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 CBBB a CFGB jsou jine generace motoru, jsou podstatne jine. Vsriky, turba apod. Lepsi je ten novejsi. CFGB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 Zdravim. Dost vazne rozmyslam nad chip-om auticka u firmy Revo Technik. Mam Superb II 2011 2.0 TDI 125 KW a 6 st. AT. Vraj su velmi dobry v tom, nerad by som zveril auto nejakym amaterom aby mi ho dodrbali. Podla ich stranky - http://revotechnik.sk/chiptuning/skoda/ by som mal mat narast zo 170 na 211 koni a tocivy z 350 na 435Nm. Ako som pozeral po roznych inych firmach, ktore sa tomu venuju je to asi vsade podobne. S tym, ze ked mi nahodou niekedy odide DPF filter, dal by som ho rovno odstranit a Stage II mi spravia uz iba za priplatok 60 eur. Ma niekto s tou firmou skusenosti? Este som sa dopocul, ze po chipe sa moze stat, ze odide spojka rychlejsie. Vraj je to normalne u chipnutych aut, je to pravda? Vdaka za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 Ahoj, nárůst dle tabulek je jen orientační, důležitý je ten naměřený na brzdě (tedy před a po). Takže já být tebou, čipoval bych jen u někoho kdo má dlouholeté dobré reference, profi firmy mají brzdu na změření opravdového výkonu před a po úpravě. Co se týká DSG, tak spojky určitě nebudou rády za dlouhodobý účinek 400 a více Nm. U čipovaného manuálu je známo, že odchází rychleji, hlavně při agresivním řazení a způsobu jízdy. Jinak spojky do DSG jsou samozřejmě k mání i pro vyšší zátěž např. http://www.sspperformance.com/vw-audi-02e-dsg/02e-dsg-performance-clutches-direct-shift-gearbox.html A pokud dělá čip někdo, kdo tom opravdu rozumí, tak DPF se zbytečně více neplní a funguje jako doposud. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 3. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2014 Taky jsem se ptal na chip a bylo mi řečeno že se musí rozdělat řídící jednotka Tak se na to vyprdnu auto má ještě 3 roky záruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 3. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2014 Já jsem se ptal u pár firem co dělají chip a všude mě tvrdí že mi musí rozdělat řídící jednotku motor CFGB rok 05.2013. Tak jsem se na to vykašlal,protože mám auto v záruce a když mi rozpůlej jednotku tak o tu záruku jako napotvoru příjdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 3. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2014 jednotku rozdělat musí, to je fakt. Ale proč bys měl přicházet o záruku ? Není žalobce není soudce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 6. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2014 Jde to udělat i bez rozdělání. Ale je to dražší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 6. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2014 Staršie CBBB tiež potrebné odomknúť ochranu otvorením jednotky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 Ano i ne, podle verze sw, nebo moje řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 A jaké to je to Vaše řešení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 To se asi nedovíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 matelkoxxl Tak už máte chipnuto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 22. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2014 Přijeď, nebo zavolej a dozvíš se. Nemohu psát a to i u více věcí návody, co a jak jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 22. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2014 No zatial nie. Stale nad tym este rozmyslam, setrim a uvidim, lebo bojim sa toho, ze mi moze odist DSG-cko a to by som nerad... Momentalne mame ine vydavky, takze to nie je az take surne a hlavne ani potrebne, auticko taha aj bez chipu vyborne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 3. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2014 Tak nakoniec som sa rozhodol a idem na ten chip teraz v piatok do Revo Technik v Bardejove - http://revotechnik.sk/chiptuning/. Zaroven u nich menim aj filter - http://www.pipercrossusa.com/Pipercross-PP1621-Air-Filter-VW/dp/B00447J7BI Som zvedavy na vysledok, momentalne maju akciu 25% zlava na chip, takze mozem len odporucat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 3. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2014 Tak to bude z auta raketa! Tak nám poreferuj jak to jezdí, jak to řadí a pochlub se grafem. Sám jsem zvědavý a přeji hodně štěstí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martingeff Vloženo 4. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2014 Zdar - nezkoušel jste někdo čipovat u firmy X-tuning v Jihlavě? Teď mají docela slušnou reklamu na TV Prima - pořad Autosalon. Čip na Supa stojí 10 tis. a snad by to mělo být kvalitně provedené se zárukou, zkouška na brzdě před i po úpravě, zálohování původního software, graf atd. Ze 125 kW to zvednou na 147kW. Volal jsem tam a prý Superbů II dělali spoustu (u některých typů motorů se musí rozebrat a předělat ŘJ). Máte někdo s touto firmou zkušenost? Díky za info a za zkušenosti - Martin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 4. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2014 U žádného ze Superbů se jednotka rozdělávat nemusí, umím i pro full záruku, bez jakéhokoliv flash zápisu. Už asi dva roky. Reklama je jako každá....nevypovídající a nesmyslná. Jak na mycí přípravky co odstraní špínu jedním tahem, myslíte , že to funguje?? Nepíši to jako konkurence, ale pokud se zamyslíte, tak určit spotřebu během deseti minut na základě údaje palubního PC je nereálné. Mám ověřeno z praxe , že i dva různí řidiči využijí potenciál úpravy rozdílným způsobem. Dále hláška , že šestka to ještě na 1200 nebo kolik otáček do kopce bere, docela se tímto způsobem przní motor a demonstrovat to v TV je perverze. I to by mělo vypovídat zda se jedná o firmu solidní , či hrající na psychiku zákazníka. Doufám, že se do mě nikdo nepustí , ale na tohle by mělo každého trochu přemýšlejícího řidiče asi spíš odradit. Rozhodně úprava udělaná na brzdě, pokud bude měřená v zátěži bude i fungovat. Parametry uvedené na TV sice nebyly oslňující, ale zřejmě aspoň reálné. Ne už tak spotřeba. Tam je to dle mého názoru trochu fake. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.