fobik Vloženo 2. Září 2016 Vloženo 2. Září 2016 Mam nachipovano na 200hp a 430Nm (DSG) a jezdi to fakt skvele. Hned bych do toho sel znova Citovat
janmatejicek Vloženo 2. Září 2016 Vloženo 2. Září 2016 430 Nm s DSG a žádný problém? DSG v sériové podobě? Kolik už máš najeto s úpravou? 1 Citovat
nik221 Vloženo 2. Září 2016 Vloženo 2. Září 2016 Tak teda po výplatě jedu za tdi fun Právě se bojím toho aby se to za těch 10000 Kč vyplatilo Citovat
fobik Vloženo 2. Září 2016 Vloženo 2. Září 2016 (editace) DSG v serii, s DSG zadny problem, mam najeto zatim 2 000km. Takze je brzo zatim delat nejaky zavery, ale nejsem jediny kdo to ma a zatim se nikdo z nich nesetkal s problemy a maji najeto vice. Snad to tak bude i nadale Editováno: 2. Září 2016, autor: fobik Citovat
janmatejicek Vloženo 2. Září 2016 Vloženo 2. Září 2016 aha, tak to není zrovna záruka životnosti... 1 Citovat
dominikg Vloženo 2. Září 2016 Vloženo 2. Září 2016 V 1.9.2016 at 20:47, nik221 napsal: a je to hodně znát ? právě uvažuji o chipu od TDIfun na 200 koní a 420 Nm, se bojím aby to nebylo málo Je to znát hlavně při předjíždění.Dá se to chipnout i na 160kw a 450Nm ale to je už na ten motor dost.Hlavně si to nechat odbrzdit jak před tak i po úpravě.Já to mám krátko asi 3tkm tak uvidím.Mám to chipnuté asi tak akorát na ten motor.A ještě jsem k tomu dostal aktualizaci map columbuse zdarma Citovat
dominikg Vloženo 2. Září 2016 Vloženo 2. Září 2016 (editace) Motorpower Editováno: 2. Září 2016, autor: dominikg Citovat
foxdivemaster Vloženo 2. Září 2016 Vloženo 2. Září 2016 mam na DSG 383Nm asi 13tis km a zatim ok,mel jsem strach ale kdyz vidim 430 tak su v klidu Citovat
netSo_O Vloženo 20. Září 2016 Vloženo 20. Září 2016 ja mam CFGB upraveny od drapka na 205Hp/410Nm a velka spokojnost .. Pred superbom som mal o1 ASV 110hp a sw + hw upravami sme sa nakoniec dostali na 195hp/420Nm tak seria 125kw pri bcku mi bolo malo Citovat
Rischwon Vloženo 23. leden 2017 Vloženo 23. leden 2017 Chlapi a jaké máte postřehy s chipováním co se životnosti týče? Odchazí něco rychlejc než obvykle? O něčem přemýšlím a bylo by to spíš až někdy v budoucnu až bude potřeba udělat vstřiky. Každopádně spíš by mi šlo o vyladění motoru a celkového chodu než o nějaké ty poníky navíc. Citovat
prassat Vloženo 23. leden 2017 Vloženo 23. leden 2017 (editace) Při dobře udělaném čipu by nějak výrazně zmenšená životnost být nemusela. (např. špatný čip může zbytečně víc zaměstnávat DPF, dále spojka a setrvák pokud je načatý, tak půjde dřív do kopru) Životnost spíš ovlivníš samotným zacházením s autem. (...jako např. zahřívání a dochlazovaní, interval výměny oleje, nekvalitní nafta... atd.). Vstřiky začínají být zlé? Jinak pokud vysloveně nechceš koně navíc, tak bych chiptuning nedělal a nechal jej nastavený na ten "kompromis" od výrobce. A celkový chod bude furt naprd - hold je to diesel :-D Editováno: 23. leden 2017, autor: prassat Citovat
Rischwon Vloženo 23. leden 2017 Vloženo 23. leden 2017 (editace) vstřiky jsou zatím asi ok,...moc to nepoznám co to znamená hrubý chod v nízkých otáčkách,...chce to asik hodit na kalibraci pres diagnostiku a byl bych chytřejší,...dřív jsem měl jen benzín a výkon 74kw, takže pro mě výkon zatím dostačující..každopádně v 1500 otáčkách duní víc než ve 2000,..a přece jenom má na tacháku přes 180tis km,..takže dřív nebo později to asi příjde,.. Ale jak si říkal,..asi ten chip pro mě nemá zatím cenu,...přece jenom to auto máme především na rodinné cestování, takže žádná divočina není nutná,... Jinak zahřívám plynulou jízdou kolem 1800-2000 otáček než se mi zahřeje olej,...a navíc mám bufík,..naftu beru Vervu nebo Shell + semtam leju VIF, ale nejsem si jist jestli správně chápu co je dochlazování,.. když tomu dám řádně pokouřit tak bych měl před vypnutím motoru jet plynulou jízdou?? nebo při sjetí z dálnice, čekat pár minut než to vypnu?? Editováno: 23. leden 2017, autor: Rischwon Citovat
dell Vloženo 23. leden 2017 Vloženo 23. leden 2017 dochladit klidnou jizdou, na té dálnici u benzínky klidně 2minuty chladit...... Citovat
clouseau Vloženo 12. Únor 2017 Vloženo 12. Únor 2017 Zdravím a mám prosbu... Může mi někdo doporučit, kde si nechat udělat dobře a levně chiptuning, nejlépe na Praze východ? Mám SII Combi 2012, motor 125kW. Nechci žádný závoďák, stačil by mi takový ten jak mu říkají "Eko " Výkon o cca 15 koní vyšší, s lepším krouťákem v nižších otáčkách, tím pádem o něco lepší spotřeba... Našel jsem autochip.eu, aktuálně za 3750Kč. Ale v diskuzích moc dobé reference nemají... Děkuji. Citovat
michal2009 Vloženo 12. Únor 2017 Vloženo 12. Únor 2017 Dobrý a levný chiptuning nejde moc dobře dohromady :-) Chybí ti tam nějaký kompromis. Citovat
prassat Vloženo 12. Únor 2017 Vloženo 12. Únor 2017 Dobře a levně ti to udělá motorpower.cz, je to kousek, má hodně dobrých referencí a za nějakých tuším 9 tis. Kč je to za hubičku.... a máš to i s brzdou :-D Lepší než platit v diesepoweru jednou tolik... .... a jestli si čekal dobrý chiptuning za 4.000 někde v akci, tak na to rovnou zapomeň :-D Citovat
clouseau Vloženo 12. Únor 2017 Vloženo 12. Únor 2017 Našel jsem třeba tohle : http://www.mereni-vykonu.cz/ Co je na tom špatně? v čem se to liší od dvojnásob dražšího? Nebo třeba od toho od motorpower Citovat
libor.kratas Vloženo 12. Únor 2017 Vloženo 12. Únor 2017 volil bych když chceš prahu , tdichip, nebo jak pišou,motorpower Citovat
HANZTD Vloženo 12. Únor 2017 Vloženo 12. Únor 2017 Když jdeš po ceně na úkor kvality , doporučuju pohledat po netu a během 5 min jich najdeš dost na výběr a jistě se s 2-3 dohodneš na schůzce u kauflandu a tam se všema společně ještě cenu srazit a doladit kamo zapřemejšlej o tom , ten SUPERB stál peníze Citovat
clouseau Vloženo 12. Únor 2017 Vloženo 12. Únor 2017 Teď sem si prošel stránky tdichip a z toho co jsem už prošel mi to zatím přijde nejlepší... Ty levný firmy fakt jen nalejou nějakej soft a dál nic neřešej... Citovat
Albion Vloženo 12. Únor 2017 Vloženo 12. Únor 2017 Kontaktuj člena Motorpower.... V Třebotově robí profi prácu... Citovat
Pawouk Vloženo 28. Únor 2017 Vloženo 28. Únor 2017 Spam smazán. Další balast už bude ohodnocen dle pravidel. 1 Citovat
rosinko Vloženo 11. Listopad 2017 Vloženo 11. Listopad 2017 Tak ako ste spokojny s cipom u cbbb rozmyslal som ze by som si toho mojho tieznechal poladit Je tu niekto kto uz dlhsie jazdi z najezenym a aj s realnymi skusenostami spotreba atd ako sa sprava motor Citovat
N@pster Vloženo 12. Listopad 2017 Vloženo 12. Listopad 2017 (editace) U druhyho SII 125kw DSG combi chip na 155kw. Najeto na chipu 120tkm a jediny,co se delalo byl termostst na dsg. Jinak spotreba je nepodstatna. Tahame s tim podval a kdyz jede bez podvalu,tak s tezkou nohou. Na plnou nadrz najezd kolem 400-500km ale treba MB-Chorvatsko za 7.3l. Dalnice 160kmh na tempomat. Jen v rakousku se jelo predpisove. Plny kufr chlastu a plavky a 4lidi. Aktualne najeto 200 000km na aute. Ale da se jet i kolem 5l kdyz se jede na spotrebu. Pri spravnem vetru,nahusteni pneu,zavrenych oknech,AC off,predvidani provozu. Jizda na zele vlbe se da jet i za 4.63759l/100km..... doporucuju motorpower.cz dela to uz hodne dlouhou dobu a ma plno zkusenosti. Editováno: 12. Listopad 2017, autor: N@pster Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.