Přejít na obsah

Chiptuning S II 2.0 TDI 125 kW


TDIfun

Doporučené příspěvky

DSG v serii, s DSG zadny problem, mam najeto zatim 2 000km. Takze je brzo zatim delat nejaky zavery, ale nejsem jediny kdo to ma a zatim se nikdo z nich nesetkal s problemy a maji najeto vice. Snad to tak bude i nadale :D

Editováno: , autor: fobik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎1‎.‎9‎.‎2016 at 20:47, nik221 napsal:

a je to hodně znát ?

právě uvažuji o chipu od TDIfun  na 200 koní a 420 Nm, se bojím aby to nebylo málo

Je to znát hlavně při předjíždění.Dá se to chipnout i na 160kw a 450Nm ale to je už na ten motor dost.Hlavně si to nechat odbrzdit jak před tak i po úpravě.Já to mám krátko asi 3tkm tak uvidím.Mám to chipnuté asi tak akorát na ten motor.A ještě jsem k tomu dostal aktualizaci map columbuse zdarma :kol-142:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Chlapi a jaké máte postřehy s chipováním co se životnosti týče? Odchazí něco rychlejc než obvykle? O něčem přemýšlím a bylo by to spíš až někdy v budoucnu až bude potřeba udělat vstřiky. Každopádně spíš by mi šlo o vyladění motoru a celkového chodu než o nějaké ty poníky navíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při dobře udělaném čipu by nějak výrazně zmenšená životnost být nemusela.

(např. špatný čip může zbytečně víc zaměstnávat DPF,  dále spojka a setrvák pokud je načatý, tak půjde dřív do kopru)

 

Životnost spíš ovlivníš samotným zacházením s autem. (...jako např. zahřívání a dochlazovaní, interval výměny oleje, nekvalitní nafta... atd.).

 

Vstřiky začínají být zlé?

 

Jinak pokud vysloveně nechceš koně navíc, tak bych chiptuning nedělal a nechal jej nastavený na ten "kompromis" od výrobce.

A celkový chod bude furt naprd - hold je to diesel :-D

Editováno: , autor: prassat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vstřiky jsou zatím asi ok,...moc to nepoznám co to znamená hrubý chod v nízkých otáčkách,...chce to asik hodit na kalibraci pres diagnostiku a byl bych chytřejší,...dřív jsem měl jen benzín a výkon 74kw, takže pro mě výkon zatím dostačující..každopádně v 1500 otáčkách duní víc než ve 2000,..a přece jenom má na tacháku přes 180tis km,..takže dřív nebo později to asi příjde,..

Ale jak si říkal,..asi ten chip pro mě nemá zatím cenu,...přece jenom to auto máme především na rodinné cestování, takže žádná divočina není nutná,...

 

Jinak zahřívám plynulou jízdou kolem 1800-2000 otáček než se mi zahřeje olej,...a navíc mám bufík,..naftu beru Vervu nebo Shell + semtam leju VIF, ale nejsem si jist jestli správně chápu co je dochlazování,.. když tomu dám řádně pokouřit tak bych měl před vypnutím motoru jet plynulou jízdou?? nebo při sjetí z dálnice, čekat pár minut než to vypnu??

Editováno: , autor: Rischwon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím a mám prosbu...

 

Může mi někdo doporučit, kde si nechat udělat dobře a levně chiptuning, nejlépe na Praze východ?

Mám SII Combi 2012, motor 125kW.

Nechci žádný závoďák, stačil by mi takový ten jak mu říkají "Eko " 

Výkon o cca 15 koní vyšší, s lepším krouťákem v nižších otáčkách, tím pádem o něco lepší spotřeba...

Našel jsem autochip.eu, aktuálně za 3750Kč. Ale v diskuzích moc dobé reference nemají...

 

Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře a levně ti to udělá motorpower.cz, je to kousek,

má hodně dobrých referencí a za nějakých tuším 9 tis. Kč je to za hubičku.... a máš to i s brzdou :-D Lepší než platit v diesepoweru jednou tolik...

.... a jestli si čekal dobrý chiptuning za 4.000 někde v akci, tak na to rovnou zapomeň :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jdeš po ceně na úkor kvality , doporučuju pohledat po netu a během 5 min  jich najdeš dost na výběr a jistě se s 2-3 dohodneš na schůzce u kauflandu a tam se všema společně ještě cenu srazit a doladit -_-

kamo zapřemejšlej o tom , ten SUPERB stál peníze ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

U druhyho SII 125kw DSG combi chip na 155kw. Najeto na chipu 120tkm a jediny,co se delalo byl termostst na dsg. Jinak spotreba je nepodstatna. Tahame s tim podval a kdyz jede bez podvalu,tak s tezkou nohou. Na plnou nadrz najezd kolem 400-500km ale treba MB-Chorvatsko za 7.3l. Dalnice 160kmh na tempomat. Jen v rakousku se jelo predpisove. Plny kufr chlastu a plavky a 4lidi. Aktualne najeto 200 000km na aute. Ale da se jet i kolem 5l kdyz se jede na spotrebu. Pri spravnem vetru,nahusteni pneu,zavrenych oknech,AC off,predvidani provozu. Jizda na zele vlbe se da jet i za 4.63759l/100km..... doporucuju motorpower.cz  dela to uz hodne dlouhou dobu a ma plno zkusenosti.

Editováno: , autor: N@pster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...