miklisek Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 (editace) Zabýval jste se někdo už nastavením posilovače řízení u Rapida? Dle německého a britského fóra by to ve VCDS mělo jít. Kanál 44, mění se kód nastavení z light (11250) na sport (11220). Rapid na širokých 16“ na našich silnicích s kolejema od náklaďáků dost plave, třeba by to pomohlo k jistějšímu řízení. Editováno: 27. Červen 2014, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 (editace) Nechal jsem si to nastavit u SII na sport a je to mnohem lepší auto tolik neplave a netáhne,jeden háček to ale má,žena bude mít problém to uřídit protože ten volant opravdu ztuhne. Editováno: 27. Červen 2014, autor: dominikg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 27. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 To je ta otázka, co mě zajímá, jak moc to ztuhne. Ale taky je otázka, jak je nastavený to "ztuhnutí" u Rapida. Asi zajedu do servisu a prubnu to, jestli to jde udělat a o kolik se to změní. Vrátit to jde vždycky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 jestli to jde tak je to husty, nicmene ja si celkem libuju ve meste toho preposilovani...kdyz jsem mel v italii pujceny punto mel jsem to taky na city mod...proste na mesto je to lepsi..skdoa ze to nejde nejak lehce prepinat jako treba u toho fiatu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 27. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 No to bychom toho chtěli od Škodovky nějak moc, však to nemá snad ani SUP..... Ale třeba k FIII by se to hodilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 28. Červen 2014 Sdílet Vloženo 28. Červen 2014 ma to i punto a panda určitě taky !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 28. Červen 2014 Sdílet Vloženo 28. Červen 2014 No jo Fiat je Fiat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 28. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2014 Jenže tyhle malý městský autíčka mají to přeposilovaný nastavení city pro italské paničky a sport pro italské frajery, když si musí fiátka od nich půjčit, když jim vlastní Ferrari zrovna nejede :-D. A vůbec se divím, že v nastavení Rapida nějaká druhá možnost vůbec je (pokud tam fakt je). To se asi programátor spletl, nebo to byl fanda do úprav aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 28. Červen 2014 Sdílet Vloženo 28. Červen 2014 Ale pouze přes PC jinak to nelze nastavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pastelka Vloženo 16. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2014 Dle sdělení technika ŠA to prý nejde, .... ale byl to asi srandista neb prý nejde upravit ani centrální zamykání. Zaplatil jsem si kompletní výpis z diagnostiky a kanál 44 je opravdu nastaven na 11250. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 16. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2014 (editace) pokud je nastaven na 11250 a sport je na 11220, tak predpokladam se to da nastavit i neco mezi, tzn. aby to nebylo ani tvrdy ani mekky, nicmene to by chtleo asi testnout nekde mimo autorizak, protoze pochybuju ze po kazde zmene by si to clvoek mohl vzit na 10minutovou testovani jizdu a pak zas ladit az do uplneho vyladeni. Editováno: 16. Červenec 2014, autor: pusher... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 (editace) ahoj , nakodovani posilovače na 11220 je RS "sport" jinak to jde přez kabel vcds od verze 10.6 mam vyskoušeno navic u rapida jde zmněnit program berzd , tvrdé - mněké-sport ale to jde až z kabelem verze vcds 12.10 Nastavení posilovače řízení se dělá v kodovani jednotky posilovače řízení , nastavení programu brzd se dělá v přispusobení na jednotce ABS oboji mám odskoušeno na rapidu z elektrohydraulickým polsilovačem řízení , nevím jestli bude fungovat na elektromechanickém posilovači řizení Já mám na rapidu nastaveno brzdy na sport a posilovač řízení na rs "sport" vyskoušel jsem všechny možnosti nastavení jak brzd tak posilovače řízení , a stejně jsem zustal u nastavení "sport" brzdy a RS "sport" posilovač řízení jinak pokud nastavíte posilovač řízení na RS "sport" tak posiluje dinamicky podle rychlosti a dalších parametru A jinak tyhle věci jsou popsane ve VIS ! akorát musíte hledat pod jiným autem třeba POLO / GOLF atd Jinak ŠA bude vždycky tvrdit že nejde nic zmněnit, zaprvé to maji autorizaky zakazané ! za druhé jsou liní, za třeti otázka je pokud to vubec umí udělat ))) Editováno: 30. Červenec 2014, autor: vikyviky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 5. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 5. Srpen 2014 Takže překódování na 11220 provedeno, 216Kč mě to stálo (vč.diagnoistiky celého auta). "Ztuhnutí" volantu není nesmyslně velký, jak se tu říkalo (u SUPa) nebo jak píšou na ang.fóru. I točení na místě jde docela dobře, žádný posilování bicepsů se nekoná. Řekl bych, že při rychlejším průjezdu zatáčkou je teď RAPID jistější, nemusí se korigovat směr, prostě auto jede tam, kam se natočí volant. Chápu, že seriové nastavení je přeposilované kvůli klientele starších, případně žen a kvůli snazšímu pohybu ve městě a taky s ohledem na konkurenci. Ale kdo má cit pro auto, pro toho je nastavení "SPORT" tou pravou volbou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 5. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2014 tyj otak ted jsem na vážkách...v pondělí jedu na olej. tak přemejšlím jestli to taky nenechat změnit..ale jezdim 90% mesto tak jsem si na ten lehkej volant tak nejak zvykl nevíííím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 5. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2014 Tohle Ti rogerere zmeni kdokoliv s diagnostikou, nebo se nekdy zase zastav na sraze a Ozi Ti to mile rad zmeni + prida tunu dalsich ptakovin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 5. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2014 tuna dalsich ptakovin tam ani neni :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 5. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2014 Také asi záleží jaké máte kola,u rozměru 205 to zas tak tuhé asi nebude ale u 225 to bude někde jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 5. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 5. Srpen 2014 No a vidíš, já mám střed toho, co píšeš-215/45R16. Možná ten pocit, že síla není až zas tak dramatická, jak jsem očekával, je tím, že mám s TSI 63kW lehkej předek. Podstatné je, co jsem napsal výše. V ostřeji projeté zatáčce auto jede kam má a nemusím korigovat směr. Řízení teď prostě není tak vágní a nečitelné, jako je sériové nastavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kucis Vloženo 5. Září 2014 Sdílet Vloženo 5. Září 2014 Jakej je rozdíl v brzdách sport vs normál? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 8. Září 2014 Sdílet Vloženo 8. Září 2014 (editace) Ano rozdil v brzdách je normal je nastaven z výroby , sport se dá nastavit - jde to prostě rychleji na brzdy a má to jiný pruběch přitlačné sily , aspon podle mojeho citu Editováno: 8. Září 2014, autor: vikyviky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 miklisku: tu zmenu nastaveni posilovace ti udelali normlane v autorizaku vc. te celkove diagnostiky jo? predem diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 22. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2014 Jo v autorizáku. Ale jde to přes VCDS, kdo s ním umí. V servisu si za to řekli přes 300kč.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 v poho, tak jim o to teda reknu. radeji at to mam ofiko s papirem, 300Kc je ok. brzdy sis taky nechal zmenit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 22. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2014 Ne, o nich jsem tehdy nevěděl. Ale brzdy i když "jen" bubny vzadu jsou dimenzovaný dobře a citlivost je taky OK. Tak to asi nechám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rendisst Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 pokud je nastaven na 11250 a sport je na 11220, tak predpokladam se to da nastavit i neco mezi, tzn. aby to nebylo ani tvrdy ani mekky, nicmene to by chtleo asi testnout nekde mimo autorizak, protoze pochybuju ze po kazde zmene by si to clvoek mohl vzit na 10minutovou testovani jizdu a pak zas ladit az do uplneho vyladeni. Mám nastaveno z výroby 11230 (Rapid 1.6TDi 77kw) ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.