Červenec 2, 201411 r Kabinovy filter je v schranke pred spolujazdcom. Treba odmontovat dvierka a tak sa dostanes k filtru.
Červenec 3, 201411 r Autor Díky za informace, kabinový filtr jsem úspěšně vyměnil. Někomu se může hodit postup: Filtr je umístěn vodorovně za schránkou spolujezdce, která se vyndá následujícím způsobem. Šroubovákem vycvaknout brzdu schránky, která není moc vidět, ale je vpravo z boku schránky v blízkosti kloubu. Následně schránku vycvaknout z kloubů směrem nahoru a vyndat směrem k sobě. Potom je vidět kryt filtru, u kterého se vycvaknou 3 horní packy a normálně se kryt otevře. Vrácení schránky zpět je jednoduché, jen jsem se trochu trápil s brzdou, které se zpět moc nechtělo. Doporučuji ji vytáhnout na max a pak zacvaknout šroubovákem.
Červenec 3, 201411 r Kabinovy filter je v schranke pred spolujazdcom. Treba odmontovat dvierka a tak sa dostanes k filtru. Michal .... ....zasa si sa niečo priučil
Červenec 3, 201411 r Šroubovákem vycvaknout brzdu schránky, která není moc vidět, ale je vpravo z boku schránky v blízkosti kloubu. neviem,ale žiadnu brzdy schránky som neriešil
Září 6, 201411 r brzda: najlahšie sa asi na ňu dá dostať rukou zozadu od spodu cez ten molitan pri ofukoch na nohy ( čo sa vyberal pri výmene filtra na O2 )
Září 8, 201411 r robil, v sobotu. sa mi to nijako nedarilo nasadiť z predu, tak som tam strčil od spodu ruku a nacvakol to tam na prvý raz
Září 14, 201410 r ahojte chlapi po kolkých kilometroch ste menili kabínový filter? Ja som bol na prehliadke po 30 000 km a filter nemenili Iba olej. Pýtal som sa technika a vraj to netreba až pri 60 000 km. Ale mne sa to nejako nezdá. Ma môj vkus je to veľa .
Září 15, 201410 r Stevo11:ty jejich intervaly jsou dost velké,vyndej ten filtr, mrkni na něj a uvidíš sám, jestli ho tam chceš mít dál.
Září 15, 201410 r Servisním plánem se vůbec neřiď. Kabinový filtr max. 30 tisíc, vzduchový ideálně každých 15 tis., v některých případech 30 tis. Jsou to plíce auta, tak je měj čisté.
Září 16, 201410 r s tím kabinovým bych souhlasil, ale tak na půl.... mnohdy stačí jen vyklepat vysát proti směru proudění vzduchu pořádně festovním vysavačem a to vždy před zimou a po zimě a viděl bych to tak že musí alespoň 50 tis vydržet... s tím vzduchem je dobré si o tom něco přečíst, 15 tis. je nesmysl a vyhozené peníze.... tedy to není pravda .... citace: "Filtr se tak často nemění. Je to totiž maximální blbost. Nejlépe filtruje už používaná vložka co je právě lehce zanesená tím jemným prachem a jsou na ní i nejmenší tlakový ztráty. " určitě vydrží zcela v pohodě 60 tis a pokud chceš, opět vyklepat, ztkušení mechanici tvrdí, že optimální je výměna každé 2 - 3 výměny oleje, tj 60 až 90 tis. km. Výměna vzduchového filtru (zejména u přeplňovaného motoru) po 60 tisících je nesmysl, o tom nemá cenu diskutovat. Před časem o tom byl i krásný článek ve Světě motorů. Kdejaký motorář doporučuje vyměnit filtr jednou za rok, případně s každým olejem - tedy po 15 tisících. I když třeba taxikáři ho mění po 30 tisících a to je také ještě OK. Já měnim teď taky pro 30 a je vždy černej. Ale 60 je fakt kravina. Tedy pokud nechceš ve 100 tisících auto dát pryč...pak ti to může být asi jedno, to jo. Jenom na rychlo jsem našel článek od pan Jandy z Cimbu: http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze Upraveno Září 16, 201410 r od molczik
Září 16, 201410 r No prave, pokud mi ma auto slouzit, tak ten vzduchovy filtr klidne vymenim. Urcite me to nezabije a turbu by to podle tech vsech clanku melo vyrazne prospet. Pokud koupis nove auto a planujes ho mit jen 4 roky, tak mas samozrejme jiny nazor a delal bych to stejne jako ty. Pokud ale ja koupim ojetinu a jeste ji planuju mit dlouho, tak ten filtr proste radeji menit budu. Historii vymen sice uz neovlivnim, ale budoucnost ano. Tohle asi nema moc smysl resit. Tema se ale tyka kabinoveho filtru, takze to namirim k nemu. Vycisteni filtru vysavacem je jedna vec, ale co aktivni uhli? To ma prece take omezenou zivotnost. Nebo to neni problem? (Ze uz aktivni uhli nic nezachytava beru jako problem. Nevim ale, jakou ma zivotnost. Lepe receno, za jak dlouho se vycerpa jeho "kapacita".)
Září 16, 201410 r To je pravda. Filtr bez aktivniho uhli bych klidne resil vysavanim. Ale pokud mam filtr s aktivnim uhlim, tak podle me nemuze fungovat 60 tkm. Staci parkrat jet za nejakou starou kraksnou a je nefunkcni. Ne ze by to nejak extra vadilo, ale snizuje se komfort... Ve finale ale o nic nejde. Hlavne kdyz tam neni bordel, ktery drzi vlhkost...
Květen 15, 201510 r Ahoj, nemáte náhodou někdo nákres všech dílů té brzdičky? Bohužel myslím, že mi jeden podstatný díl chybí. @Aleš_BX: odkaz na "návod na výměnu" nelze otevřít Díky
Květen 15, 201510 r Díky, a nemáte někdo nákres všech dílů té brzdy? Dle servisu Škoda mi jeden díl chybí s tím, že si ho mám zkusit najít. Já bych dal ruku do ohně, že jsem při demontáži nic neztratil. Díky
Květen 16, 201510 r Ahoj, jsou to tři nebo čtyři dily. Přikládám fotky. Jde mi o to, jestli mi nějaký z dílů chybi a jestli ano, zda se dá dokoupit samostatně nebo cela brzdička z více dílů. Díky
Květen 16, 201510 r veď takto to vyzerá kompletné ...tá brzdička sa dá objednať jedine komplet ..cena cca 11,50€
Červen 15, 201510 r Filtr jsem vpoho vyměnil ale už po zimě mi začla smrdět klima - po vypnutí AC. Takže to vidím na chycený výparník. Kudy k němu prostrčit hadičku spreje od pylového filtru? Nebo jít přes výdechy ventilace?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.