Přejít na obsah

vyvazovaci hriadel 2.0 TDI BSS, BMP, CBBB


kerky18

Doporučené příspěvky

Davam do pozornosti pani problem s vyvazovacim hriadelom motoroch BSS BMP a CBBB jedna sa o to ze sa vychlochta ulozenie 6 hrana na vyvazovacom hriadeli a pohone olejoveho cerpadla ( ta 6 hranna tycka pohana sucasne obe) a tym hrozi k zastaveniu mazania a zniceniu motora a aj turba. Pokial mate nabehane menej ako 100 000km tak si vymente len tu samotnu tycku (cca 10e stoji) ak mate ovela viac 140 000+ bude potrebne opravit samotny hriadel (ccca 250eur). Ja som to robil na svojom CBBB pri 140 t km a uz som mal volu a preto bola potrebna drahsia varianta opravy (bohuzial).

Samotnu opravu robi profesionalne len jediny clovek a to v ceskej republike ( ineho som nenasiel) jeho www:

http://www.vyvazovaky.cz/

Je tam vsetko popisane nafotene zdovodnene atd atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za info, nestraš... mám r.v. 09/2011, ale mám zato, že mám motor CBBB, musím to ještě překontrolovat... tak rád jsem si myslel, že mám motor, který nebude mít "relativně" problémy, ale teď jsi mě teda dostal... a toto je vskutku velký problém... mám naběhaných zatím ca. 55.000km, ale toto bude muset určitě pořešit neboť nový motor kupovat nebudu a nemyslím si, že Škoda-auto bude tak hodná a zaplatí mi nový motor... Upřímě takový zásadní problém bych nečekal... Začnu přemýšlet jestli nezavolám nebo nenapíšu do škodovky, jestli o tom problému ví či ne a jestli ho dají do pořádku... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este doplnim ze rokovo je to obmedzene do konca roka 2010.

To deepness myslim ze teba sa to netyka kedze si uz 2011 ale pre istotu si to prever nie je tomu az taky velky rozdiel oproti koncu 2010 ci si nahodou este nevyfasoval ten stary typ kde to robilo problemy. Kedze mas nabehane malinko odporucam vymenit pri 80t km (ked budes menit olej / musi ist dole olejova vana) len tu 6 hranu tycku stoji cca 10e plus praca mechanika a nebudes s tym mat ziadny problem. Sam p. Serber ktory to opravuje povedal ze vcasnou vymenou nie je potrebne sa bat tohto problemu. (Logicky kedze sa nestihne vytvorit taka vola ktora zacne vychlochtavat ulozenie v hriadeli a na cerpadle).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Skoda auto plus Vw o tom vedia preto v roku 2011 uz prisiel novsi prepracovanejsi system ktory tento problem nemal. (Len ma matie to ze vtedy tusim cbbb nahradil cfgb) neviem teda ci pokracovala aj vyroba cbbb s opravenou touto chybou v rokoch 2011 a viac alebo si vyfasoval cbbb vyrobeny este s tou vadou.

Ked tak skontaktuj p. Serbera z vyvazovaky.cz on ti mile rad telefonicky povie ako to teda je ci cbbb sa robili dalej v rokoch 2011+ uz s odstranenou chybou alebo uz len cfgb. Aspon sa to tu podrobne ujasni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak problemy boli do konca roka 2010 vratane tak by som si fakt dal nato pozor. Veta tak sa uvidi casom moze znamenat destrukciu motora a turba. Kdezto preventivne to pozriet pri vymene oleja je snad 20e mechanikovi za pracu naviac. Aspon moj nazor. Ja na svojom cbbb som volu a nacate vychlochtanie ulozenia mal. Neviem si predstavit co by bolo pri 280t km to snad uz len silou vole by to tam drzalo:-) s

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie zeby som isiel p. Serberovi robit reklamu len dodam ze posielal som to postovym kurierom do cz behom dna to mal. Hned v piatok to spravil a aj zaslal mi spat expres postovym kurierom a v pondelok sa to montovalo do auta;-) len si to s nim dohodnite telefonicky

Editováno: , autor: kerky18
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, díky za info... i když nevím jak je to u mého motoru, tak asi nic nezkazím když to preventivně nechám vyměnit? A pokud budu mít jiný kód motoru než CBBB, taky to mám nechat vyměnit nebo ne??? Jsem momentálně na dovolené ca. 800km od baráku, takže to teď nezjistím... akorát jste mě fakt hodně postrašili, samozřejmě pro vás i mě jen v dobrém, pořád lepších 10€ + práce než výměna celého motoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Čaute, já mám CBBB, r.v. 11/2008 a najeto 230tis a podle všeho jsem právě tím ohroženým druhem :)

Tak jsem to honem zavezl do servisu na výměnu i s olejem.

Servisák tvrdil, že vana ještě sundávaná nebyla, takže 6tihraná tyčka je 100% původní. Mrkněte na obrázky (..dost špatně se ten detail fotil)

Podle mně je opotřebení minimální, spíše dále od konce tyčky a řekl bych, že by to najelo dalších 200tis než by opravdu hrozilo protočení.

Otázka je jestli na to má vliv styl ježdění (město, dálnice..) nebo něco dalšího.

Každopádně to moc dobře nevymysleli, takže nééé, že se mým případem bude někdo inspirovat a na preventivní výměnu se vykašle   kol1

post-91388-0-95210400-1417991486_thumb.j

post-91388-0-99637700-1417991501_thumb.j

post-91388-0-21156700-1417991517_thumb.j

post-91388-0-19786400-1417991529_thumb.j

post-91388-0-43812600-1417991539_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoju.

hřídel  je jetá,já bych vyměnil dokud to není nabourané,.tím že jsi to demontoval ,už to nedáš zpátky na stejné místo a vůle může být větší.Uspíší se tím smrt hřídelky.Musíš si uvědomit že vůle je stejná tak na protikusu šestihranu..Neber jenom nájezd ale i jiné aspekty.Olej,styl jízdy ,rozhodně vibrace z vůle hřídele ovlivnůjí další uložení kliky,její životnost.Silent bloky ap..Je to spočítané na přesné protivibrace bez vůle.Zbytek je na tobě.Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 to je snad este vacsia chyba nakolko nova tycka ma ostre hrany a tym  vie vnutorne hrany do ktorych je zasunuta este viac znicit. Nech si kazdy robi co chce s autom ale nemame auta za 5e tak preco setrit na tak podstatnych veciach. Da sa to spravit raz a poriadne a je to pokoj. Vymena len samotnej tycky ak uz stara bola nacata nie je riesienie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...