kerky18 Vloženo 3. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2014 Davam do pozornosti pani problem s vyvazovacim hriadelom motoroch BSS BMP a CBBB jedna sa o to ze sa vychlochta ulozenie 6 hrana na vyvazovacom hriadeli a pohone olejoveho cerpadla ( ta 6 hranna tycka pohana sucasne obe) a tym hrozi k zastaveniu mazania a zniceniu motora a aj turba. Pokial mate nabehane menej ako 100 000km tak si vymente len tu samotnu tycku (cca 10e stoji) ak mate ovela viac 140 000+ bude potrebne opravit samotny hriadel (ccca 250eur). Ja som to robil na svojom CBBB pri 140 t km a uz som mal volu a preto bola potrebna drahsia varianta opravy (bohuzial). Samotnu opravu robi profesionalne len jediny clovek a to v ceskej republike ( ineho som nenasiel) jeho www: http://www.vyvazovaky.cz/ Je tam vsetko popisane nafotene zdovodnene atd atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deepness Vloženo 3. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2014 Díky za info, nestraš... mám r.v. 09/2011, ale mám zato, že mám motor CBBB, musím to ještě překontrolovat... tak rád jsem si myslel, že mám motor, který nebude mít "relativně" problémy, ale teď jsi mě teda dostal... a toto je vskutku velký problém... mám naběhaných zatím ca. 55.000km, ale toto bude muset určitě pořešit neboť nový motor kupovat nebudu a nemyslím si, že Škoda-auto bude tak hodná a zaplatí mi nový motor... Upřímě takový zásadní problém bych nečekal... Začnu přemýšlet jestli nezavolám nebo nenapíšu do škodovky, jestli o tom problému ví či ne a jestli ho dají do pořádku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 3. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2014 Jen doplním odkazy na fóra, kde už na toto téma diskutují...http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=88175nebo http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=238388&sid=83571981fcd2492300e54331663a296e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 3. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2014 Este doplnim ze rokovo je to obmedzene do konca roka 2010. To deepness myslim ze teba sa to netyka kedze si uz 2011 ale pre istotu si to prever nie je tomu az taky velky rozdiel oproti koncu 2010 ci si nahodou este nevyfasoval ten stary typ kde to robilo problemy. Kedze mas nabehane malinko odporucam vymenit pri 80t km (ked budes menit olej / musi ist dole olejova vana) len tu 6 hranu tycku stoji cca 10e plus praca mechanika a nebudes s tym mat ziadny problem. Sam p. Serber ktory to opravuje povedal ze vcasnou vymenou nie je potrebne sa bat tohto problemu. (Logicky kedze sa nestihne vytvorit taka vola ktora zacne vychlochtavat ulozenie v hriadeli a na cerpadle). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 3. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2014 V Skoda auto plus Vw o tom vedia preto v roku 2011 uz prisiel novsi prepracovanejsi system ktory tento problem nemal. (Len ma matie to ze vtedy tusim cbbb nahradil cfgb) neviem teda ci pokracovala aj vyroba cbbb s opravenou touto chybou v rokoch 2011 a viac alebo si vyfasoval cbbb vyrobeny este s tou vadou. Ked tak skontaktuj p. Serbera z vyvazovaky.cz on ti mile rad telefonicky povie ako to teda je ci cbbb sa robili dalej v rokoch 2011+ uz s odstranenou chybou alebo uz len cfgb. Aspon sa to tu podrobne ujasni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 4. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 (editace) mám na CBBB najeto 280 tis a nějaký drobný a žádnej pohon čerpadla sem neřešil ...protože to zatím maže , od roku 2010 by neměli být takové problémy... tak se uvidím časem Editováno: 4. Červenec 2014, autor: jirka toledo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 4. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 Tak problemy boli do konca roka 2010 vratane tak by som si fakt dal nato pozor. Veta tak sa uvidi casom moze znamenat destrukciu motora a turba. Kdezto preventivne to pozriet pri vymene oleja je snad 20e mechanikovi za pracu naviac. Aspon moj nazor. Ja na svojom cbbb som volu a nacate vychlochtanie ulozenia mal. Neviem si predstavit co by bolo pri 280t km to snad uz len silou vole by to tam drzalo:-) s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 4. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 Mám taky CBBB rok 2010 135 tkm a do výměny oleje 2000 km tak se na to už chystám nechám upravit hřídel a dám nový šestihran. Stát se mi to někde 500 km od baráku tak nevim nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 4. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 (editace) Nie zeby som isiel p. Serberovi robit reklamu len dodam ze posielal som to postovym kurierom do cz behom dna to mal. Hned v piatok to spravil a aj zaslal mi spat expres postovym kurierom a v pondelok sa to montovalo do auta;-) len si to s nim dohodnite telefonicky Editováno: 4. Červenec 2014, autor: kerky18 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 4. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 kerky ty jsto dělal ve 140 a já mám jednou tolik tak to asi svědčí o tom že by to bylo už lépe udělaný....necháme se překvapit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 4. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 Jj je to bolest i novějších motoru bohužel pánové.... Toe tím ze ten vyvazovak je převzaty z motoru 2.0fsi jenže tam je to kompaktnější a převod je udělaný jak má být ozubenymi koly to ze to někomu ještě funguje bez předělání je jen otázkou času kdy...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deepness Vloženo 5. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2014 ahoj, díky za info... i když nevím jak je to u mého motoru, tak asi nic nezkazím když to preventivně nechám vyměnit? A pokud budu mít jiný kód motoru než CBBB, taky to mám nechat vyměnit nebo ne??? Jsem momentálně na dovolené ca. 800km od baráku, takže to teď nezjistím... akorát jste mě fakt hodně postrašili, samozřejmě pro vás i mě jen v dobrém, pořád lepších 10€ + práce než výměna celého motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deepness Vloženo 12. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2014 (editace) Nikdo neví??? Editováno: 20. Červenec 2014, autor: Deepness Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Ahoj, nemáš určitě motor CBBB ale CFGB -dle tebou uvedeného roku výroby. CBBB se dělal do 5/2010 . Já mám CBBB 12/2009 a už bych měl mít taky novější modul. Být tebou jsem v klidu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deepness Vloženo 22. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2014 Díky moc, už vyřešené přes dieselpower... mám skutečně CFGB, takže mám klidné spaní... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 24. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2014 CFGB sa to netyka. Iba CBBB do roku 2010 vratane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 25. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2014 Týká se to CBBB do data výroby 3.11.2009 vše vyrobené od tohoto data už má mít inovovaný modul se 100 mm tyčkou tak mi bylo řečeno od toho nejpovolanějšího - sharik 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albion Vloženo 27. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2014 (editace) Mirdasov príspevok ma potešil , ale neukľudnil. .. Môže to ešte niekto potvrdiť? Ja mám zatiaľ 160 000 km bez problémov. .. 5.2010. Editováno: 27. Červenec 2014, autor: Albion Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 3. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2014 Tady to je popsané od mistra přes vyvažováky http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=238388&start=510 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 5. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2014 Mam tiez 5/2010 a 160tisic...CBBB motor a zatial ide. Takze tento problem maju starsie motory ako pise mirdas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albion Vloženo 6. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2014 Výborne. Dík. Neriešim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalW Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Čaute, já mám CBBB, r.v. 11/2008 a najeto 230tis a podle všeho jsem právě tím ohroženým druhem Tak jsem to honem zavezl do servisu na výměnu i s olejem. Servisák tvrdil, že vana ještě sundávaná nebyla, takže 6tihraná tyčka je 100% původní. Mrkněte na obrázky (..dost špatně se ten detail fotil) Podle mně je opotřebení minimální, spíše dále od konce tyčky a řekl bych, že by to najelo dalších 200tis než by opravdu hrozilo protočení. Otázka je jestli na to má vliv styl ježdění (město, dálnice..) nebo něco dalšího. Každopádně to moc dobře nevymysleli, takže nééé, že se mým případem bude někdo inspirovat a na preventivní výměnu se vykašle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sat Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Ahoju. hřídel je jetá,já bych vyměnil dokud to není nabourané,.tím že jsi to demontoval ,už to nedáš zpátky na stejné místo a vůle může být větší.Uspíší se tím smrt hřídelky.Musíš si uvědomit že vůle je stejná tak na protikusu šestihranu..Neber jenom nájezd ale i jiné aspekty.Olej,styl jízdy ,rozhodně vibrace z vůle hřídele ovlivnůjí další uložení kliky,její životnost.Silent bloky ap..Je to spočítané na přesné protivibrace bez vůle.Zbytek je na tobě.Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalW Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Jasně že jsem ji nechal hned vyměnit za novou, když už to bylo rozdělaný...stojí pár kaček 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 17. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2014 to je snad este vacsia chyba nakolko nova tycka ma ostre hrany a tym vie vnutorne hrany do ktorych je zasunuta este viac znicit. Nech si kazdy robi co chce s autom ale nemame auta za 5e tak preco setrit na tak podstatnych veciach. Da sa to spravit raz a poriadne a je to pokoj. Vymena len samotnej tycky ak uz stara bola nacata nie je riesienie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.