F.D. Vloženo 29. Ledna Sdílet Vloženo 29. Ledna Zdravím, chystám se aktuálně na výměnu oleje u mého 2.0 TSI 169 Kw (CHHA), při poslední výměně jsem použil Total Quartz Ineo C3 5W-40. Otázkou je, zda použít stejný olej, v manuálu je uvedena specifikace ACEA A3/B4 a já použil ACEA C3, olej měním aktuálně po 6000 km. Jaké je rozuzlení tohoto “problému”? Bez problému znovu nalít Ineo C3 nebo zvolit raději Total quartz 9000 energy 5W-40, který disponuje ACEA A3/B4. Oba dva oleje samozřejmě splňují normu VW 502.00 Předem děkuji všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin155 Vloženo 2. Března Sdílet Vloženo 2. Března Ahoj, chtel bych pozadat o radu, ktery olej pouzit do OIII 169kw: https://www.millersoils.cz/ee-performance-5w401?c=670 https://www.millersoils.cz/ee-performance-5w30?c=667 V manualu je uvedena pro benzinove motory specifikace: ACEA A3/B4, kterou prvni olej (5W40) splnuje, ale z vyroby byl 5W30, ktery ma ale specifikaci ACEA C3. Tak ktery bude vhodnejsi pouzit? Diky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 3. Března Sdílet Vloženo 3. Března (editace) Pokud neměníš olej každých 5K km tak bych určitě šel do 5W30: Editováno: 3. Března, autor: informator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FEAR1400 Vloženo 3. Března Sdílet Vloženo 3. Března Hlavně musí splňovat normu VW 504 00, což ten 5w40 nemá. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin155 Vloženo 6. Března Sdílet Vloženo 6. Března Potrebuji VW 502 00 nebo 504 00, ale nenasel jsem olej 5W30 s ACEA A3/B4 a API SN. Kdyz plni VW (502/504) a 5W30, tak bud je ACEA A3/B4 API SL, nebo ACEA C3 API SN. Je lepsi dodrzet spis ACEA, nebo API? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 6. Března Sdílet Vloženo 6. Března (editace) Je třeba dodržet VW normu, to je podstatné. Editováno: 6. Března, autor: Martab 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin155 Vloženo 6. Března Sdílet Vloženo 6. Března On 3/26/2017 at 8:35 PM, sk0d@ said: Tu su vsetky naplne, ak by to niekto potreboval Provozní kapaliny SKODA; OCTAVIA III (5E3); 2.0 TSI RS; kW: 162 Množství náplní a specifikace Motorový olej s filtrem 5,70 Litr Viskozita motorového oleje VW 502 00 SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40 VW 504 00 SAE 5W-30 Specifikace motorového oleje s pevným intervalem údržby VW 502 00 s flexibilním intervalem údržby VW 504 00 Olej mechanické převodovky Přímo řazená převodovka 0D9, Měněné množství 5,20 Litr Přímo řazená převodovka 0D9, Nová náplň 6,90 Litr Převodovka 02Q 2,30 Litr Specifikace oleje mechanické převodovky Přímo řazená převodovka 0D9 G 052 182 A2 Originální olej Převodovka 02Q G 052 171 A2 Originální olej Chladicí prostředek 8,00 Litr(4) Specifikace chladicí kapaliny G 13 Brzdová kapalina při výměně s mechanickou převodovkou 1,15 Litr s automatizovanou převodovkou 1,00 Litr Specifikace brzdové kapaliny DOT 4 Chladivo klimatizace s chladivem R 134a, bez kondenzátoru Modine 485 - 515 Gram s chladivem R 134a, s kondenzátorem Modine 460 - 490 Gram s chladivem R 1234yf 460 Gram Specifikace chladiva s chladivem R 134a R134a s chladivem R 1234yf R1234yf Olej klimatizace s chladivem R 134a, Kompresor Denso 100 - 120 cm³ s chladivem R 134a, Kompresor Sanden 65 - 85 cm³ s chladivem R 134a, Kompresor Delphi 110 cm³ s chladivem R 1234yf, Kompresor Denso 100 - 120 cm³ Specifikace chladicího oleje s chladivem R 134a, Kompresor Denso G 052 300 A2 Originální olej s chladivem R 134a, Kompresor Sanden G 052 154 A2 Originální olej s chladivem R 134a, Kompresor Delphi G 052 154 A2 Originální olej s chladivem R 1234yf, Kompresor Denso G 055 535 M2 Originální olej Obsah nádrže 50 Litr (4)Data jsou orientační hodnoty! Stav naplnění zkontrolujte na závěr na vozidle! Mel by nekdo takovy seznam provoznich kapalin pro 169kw verzi? Predevsim by me zajimaly vsechny doporucovane viskozity motoroveho oleje. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.