Přejít na obsah

F.D.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení F.D.

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • First Post Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím, chystám se aktuálně na výměnu oleje u mého 2.0 TSI 169 Kw (CHHA), při poslední výměně jsem použil Total Quartz Ineo C3 5W-40. Otázkou je, zda použít stejný olej, v manuálu je uvedena specifikace ACEA A3/B4 a já použil ACEA C3, olej měním aktuálně po 6000 km. Jaké je rozuzlení tohoto “problému”? Bez problému znovu nalít Ineo C3 nebo zvolit raději Total quartz 9000 energy 5W-40, který disponuje ACEA A3/B4. Oba dva oleje samozřejmě splňují normu VW 502.00 Předem děkuji všem
  2. Zdravím, již pár měsíců pozoruji problém s mojí Octávií 2 FL 1.6 TDI, při studeném motoru se po ujetí pár metrů a následném zastavení rozbliká žhavení a diagnostika vyhodí chybu P2563, po vypnutí a zapnutí motoru kontrolka zmizí a rozbliká se třeba ještě jednou, znova vypnu a zapnu a už je to v pořádku. Poslední dobou jsem jezdil krátké trasy a auto mi přišlo takové přidušené, turbo moc nezatahovalo a bylo obecné líné, včera jsem vzal auto na 400 km projížďku dálnice/silnice 1. Třídy a auto už jede jak před tím bez problému, turbo hezky zatahuje, chybu mi nevyhodilo ani jednou jelikož bylo auto ohřáté. Dnes ráno přijdu, nastartuju, nechám auto běžet chvilku na volnoběh a chyba opět vyskočí. Má to své specifické chování, vždy se rozbliká při studeném motoru, nevíte prosím někdo co s tím? Na Youtube jsem našel návody na vyčistění konektoru, posunutí celé nádobky regulace, ale nevím no… Je to takové specifické.. Zde foto výpisu z diag. https://ctrlv.cz/rOLg
×
×
  • Vytvořit nový...