Bjorn Vloženo 11. Září 2014 Sdílet Vloženo 11. Září 2014 Tak mi po 12 letech provozu dosloužil původní koncový díl výfuku na mé octě. Koupím tedy nový. Jakou doporučíte značku? Bosal, Walker, Starline, nebo ještě jiný? Když jsem měníval výfuk na jiných autech, tak ty neorigo vydržely tak maximálně 3 roky. Nevyplatí se tedy koupit originál? (stojí skoro 5500,- Kč) A co to znamená ECO originál? Stojí okolo 2500,- Kč. Jsem z toho nějaký zmatený :-) Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 11. Září 2014 Sdílet Vloženo 11. Září 2014 Economy diely sú originálne diely ktoré sú upravené vzhľadom na zostatkovú hodnotu vozidla . Eco výfuk nebude antikorový ako orignál ale pohliníkovaný , ale oproti takým Bosalu , Walkeru a aj iným to bude stále poriadne skonštruovaný kvalitný diel ktorý ti ešte vydrží ... Ak si chceš auto nechávať na veky, šiel by som do originálu , kto videl konštrukciu , spracovanie , úchyty , hlučnosť ,tesnosť a antikoroznu odolnosť mi dá za pravdu , a tie ceny dnes pri použití šekovej knižky nie sú až tak strašné 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Září 2014 Sdílet Vloženo 11. Září 2014 současný originální díl už nemusí mít s tehdejší kvalitou vůbec nic společného. Tykť to auto se už mnoho let nevyrábí, bůh ví, kdo to teď dělá. A ty Bosaly a spol. bych také neztracoval. Měl jsem ho na Felicii a po půl roce se začal deformovat (chyběla v něm nějaká výztuha), v rámci reklamace vyměnili za nový a je tam taky 12 let a stále se s tím dá jezdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 12. Září 2014 Sdílet Vloženo 12. Září 2014 Wittman - mám tie výfuky v ruke denne a nedoporučil by som niečo čomu sám neverím , na to sú iný písalkovia ktorí niekde počuli a sami nevideli ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Září 2014 Sdílet Vloženo 12. Září 2014 na výfuky moc nekoukám ani je příliš neotlapkávám - stejně na nich nic nepoznám. Mé zkušenosti vycházejí z toho, co mám namontováno na autě a jak dlouho to tam vydrželo. Je to samozřejmě užší vidění problému, ale nějaká zkušenost to přeci jen je. Toť vše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bjorn Vloženo 13. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2014 Tak vyřešeno... porovnal jsem Bosal, Starline, Walker a nějaký český od T (přesně si nepamatuji), ECO origo a origo a šel jsem do originálního dílu. V povrchové úpravě jsem si ničeho nevšiml, u těch levných vypadaly sváry tak nějak "humpolácky" a největší rozdíl byl ve váze... Originál byl o 2 kg těžší než další v pořadí. Dohodl jsem slevu a měl jsem to za šestku od katu dozadu vše nové. Ale po čertech mám teď pocit, že pod kabinou řidiče, když otevřu dveře, to nějak více "prdí" :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 13. Září 2014 Sdílet Vloženo 13. Září 2014 http://www.vyfuky-tyll.cz/download/vyfuky-tyll-test.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Září 2014 Sdílet Vloženo 13. Září 2014 Ale po čertech mám teď pocit, že pod kabinou řidiče, když otevřu dveře, to nějak více "prdí" :-) naštartovať a pozrieť zospodu kde to netesní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 13. Září 2014 Sdílet Vloženo 13. Září 2014 tak tak, někde to nedosedlo. Nejlépe se to zjistí rukou,ale bacha nedotknout se trubky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 13. Září 2014 Sdílet Vloženo 13. Září 2014 současný originální díl už nemusí mít s tehdejší kvalitou vůbec nic společného. Tykť to auto se už mnoho let nevyrábí, bůh ví, kdo to teď dělá. A ty Bosaly a spol. bych také neztracoval. Měl jsem ho na Felicii a po půl roce se začal deformovat (chyběla v něm nějaká výztuha), v rámci reklamace vyměnili za nový a je tam taky 12 let a stále se s tím dá jezdit. Kolik let je mnoho? Poslední O1 sjela 12/2010? To už nejsou kvalitní ani origo díly? Zase tady někdo šíří ..... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bjorn Vloženo 13. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2014 KaJe: Hodně dobrý článek... škoda, že jsem ho neviděl dřív. A ta značka skutečně byla Tyll. Jen mě zaujalo, že tam píší, že origo je lehký. Dle váhy byl naopak nejtěžší. Libero, Wittmann: V pondělí to tam hodím, ať se mrknou co si přesně nesedlo. Muselo se to ale hnout až cestou domů, neboť v servise to nedělalo. A to jsem tam ještě zkušebně výfuk ucpal rukou a nikde to "prdět" nezačalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Září 2014 Sdílet Vloženo 14. Září 2014 Kolik let je mnoho? Poslední O1 sjela 12/2010? To už nejsou kvalitní ani origo díly? Zase tady někdo šíří ..... Netvrdím, že jsou nekvalitní, jen se stávají průměrnými za nadprůměrnou cenu. Hlídání kvality náhradních dílů u auta, které už se nevyrábí, je na dost jiné úrovni než u dílů, z nichž se auta montují. To tak prostě bohužel nějak je a vpodstatě žádná automobilka ani nemá zájem, aby její vyběhlé modely jezdily do sta let. Sám jsem si to ověřil na Fabia I. Origo výfuk byl skvělý držák, protože auto zůstalo v rodině, při výměně jsem použil za nehorázný peníze origo díl (měnil jsem jen poslední díl). Samotný hrnec tlumiče byl úplně jinak tvarovaný, což mi bylo zdůvodněno, že už to vyrábí úplně jiná firma (znáček Škody tam byl). Po dvou letech prasklo vnější oplechování - ne že by to něčemu až tak moc vadilo, ale obdobná závada se na oriho dílu objevila až po sedmi letech. Prostě automobilka je povinná po určitou dobu zajišťovat dodávku náhradních dílů, ovšem jakmile sjede poslední vozidlo z linky začne to řešit, jak se dá. Prostě teď se vyrábí O III a O I už to má holt za sebou a vlastně ani nikoho nezajímá. Ostatně i ti dodavatelé "kvality" si musí uvolnit kapacity, aby mohli dělat pro nový model. Přece nejlepší linky nezapráskají výrobou pro dvě generace staré auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 14. Září 2014 Sdílet Vloženo 14. Září 2014 Wittman - mal si to reklamovať , zrovna origo výfuky mávajú aj predlženú záruku ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 14. Září 2014 Sdílet Vloženo 14. Září 2014 Má někdo opravdu zkušenost s náhradou výfukem O1?, kolega si nechal dát na O1 55kw neorigo, značku už neví a měl problém s rezonancí, napojením a kvalitou vůbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Září 2014 Sdílet Vloženo 14. Září 2014 Wittman - mal si to reklamovať , zrovna origo výfuky mávajú aj predlženú záruku ... jj, je to v plánu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 29. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2016 zdravím je nutné hned měnit výfuk,když jsem zjistil tady tu díru.viz.foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 29. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2016 a zbytek je ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 29. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2016 (editace) není nutné hned měnit . Editováno: 29. Srpen 2016, autor: Luďa Sloučil jsem duplicitní vlákno, proto byla upravena odpověď aby dávala smysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 29. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2016 Díky a je třeba stím něco udělat, nebo nechat tak.Při nastartování je trošku jiný zvuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 27. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2017 (editace) letos jsem dával na o1 Tyll,muzu rict ze sednul jak prdel na hrnec ,zvuk stejný jak origo,tak uvidíme jak vydrží,a je těžkej jak prase, od katu na konec asi 2300,- vc. Spony a tmelu. Editováno: 27. Prosinec 2017, autor: milosk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.