Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim.

Chcem poprosit o radu ci sa s tym problemom niekto stretol.

2011/5 najazdene 225 000km

Ak ma auto studeny motor tak zacne cukat( trhanie) ako by mu dochadzala nafta od 1000 ot do 2500ot ale postupne ako sa motor zohrieva na 90 stupnov tak to prestava az prestane a slape ako hodinky.

Ziadna kontrolka nesvieti ani neblikne, bolo to aj na diagnostike a bez chyby ale PDF sa nechcelo cez diagnostiku vypalit.

Dekuji za postrehy.

Ahoj,

co vstřiky? Mě to takhle zadrhávalo a cukalo od 1500ot. do 2000ot. když jsem měl špatný vstřikovače. Ke konci to už mlátilo za studena celým autem. Po ohřátí se to rapidně zlepšilo a jen to v motoru dost klepalo. Po výměně vstřiků je klid a už jezdí zase dobře.

Jirka

presne ohľadom vstrekovačov som mal rozpísanú odpoveď,len ma kolega George predbehol ;) ...

..v závadách nemusia byť zapísané..

  • Autor

Dik.

Tak to budem musiet dat zmerat ajaj..

Chcem sa este spytat Jirko ako si to riesil?

Vymena vsetkych strikov? A na kolik to vychadza?

ak ich dáš zmerať (myslím cez diagnostiku),tak sem hoď jejich hodnoty....najlepšie zastudena

Koukal jsem na diagnostice na odchylky a jeden vstřik měl přes 3,0mg, to je myslím nějaká meřitelná mez. Nechal jsem je vyndat v Berouně u jednoho klubáka z vw-clubu a odzkoušet je v Praze v nějakém servisu dieslů. Ten jeden byl totál a ostatní načnutý. Oděšly tam ty magnety, které se prý nedají opravit. Takže výměným způsobem jsem dostal repasované vstřiky přímo od BOSCH a vyšlo mě to na 36 000,-. Smutný je na tom to, že moje auto má najeto jen 78 000km. Ale od té doby je klid a v rozmezí volnoběhu až 2000ot. je to teď úplně o něčem jiném. Koukni na diagnostice na ty měřené odchylky vstřiků.

 

Jirka

  • Autor

Fuuuha tak pri 78000 to by som cakal ze dlhie vydrzia.

Uz to len co najskorej zmerat a potom zase investovat aaaach.

Dikes

Z bosche z Plzně mi řekli, že standartem pro CR vstřiky je smrt kolem 150.000km. Mají je tam prý kolem od 4 tisíc za kus, dle typu. Bosch Černík Plzeň Odešly nám na dodávce euro 5 CR první po 80.000km a další tři šly ve 120.000km. Stačí párkrát špatné palivo a jsou mimo hru. Jezdíme od té doby jen OMV a zatím (ťuk, ťuk) je na autě 250.000km a dobrý.

Waikiki: A bereš ten normální nebo ten maxxmotion? Já teď beru ten maxxmotion, tak jsme zvědavej jestli to k nečemu bude a ty vstřiky vydrží aspoň víc jak dalších 80 000km.

 

Jirka

  • Autor

Chcem sa este spytat ci sa motor dusil aj na volnobehu ked sa pridavalo, u mna sa neduci pokial nieje auto v pohybe cez rychlost a vydava aj kovovy zvuk ( ci to nieje spojka a zotrvacnik) je mozne ze ked sa zohreju idu v pohode. Za studena je to dost hlucne ako kefy o seba trel kov o kov .

Iblukas: Mě to pak skákalo a klepalo celým autem i když jsem stál a přidával na otáčkách. Startování a volnoběh úplně stejný a v pohodě. Ale jakmile jsem přidal, tak to cukalo celým autem a rachtalo to hrozně v motoru.

Beru normální, ale hodně často rakouskou.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Zdravim.

Tak dneska sme sa dostali k zmeraniu vstrekov a zavada sa potvrdila.

post-90205-0-69815300-1412104072_thumb.j

tiež si mohol tú fotku vložiť normálne,ako sa patrí :D ...

...takže závada objavená  :kol-34:

  • 1 měsíc později...

tak jsem chtěl zakládat nové vlákno, ale asi to nemá smysl, odpověď jsem našel tady...

Mám supa II 2,0TDI 103kw CFFB, aktuálně najeto 160t km.

Po celou dobu tankujeme pouze u značkových čerpacích stanic, sem tam preventivně použiju nějaká aditiva.

 

S poklesem venkovních teplot pod 5 stupňů, se mi ráno objevila závada, spočívající v cukání a poškubávání motoru, auto naskočí bez problému, na první otočení, běží pravidelně, nekouří.

Když se se studeným motorem rozjedu, v rozmezi do 1500ot min táhne normálně, 1500-2500 začne poškubávat a cukat, projev bych přirovnal k chodu na 3 válce. Není možné ho vytočit na víc než 2500ot. Po ujetí pár set metrů problém zmizí a auto jede normálně. V průběhu dne se ani u studeného motoru tato závada neobjeví, auto opět musí stát přes noc, aby se ráno tahle závada při prvním vyjetí objevila.

 

Zkusím dneska diagnostiku, uvidíme jak na tom budou ty hodnoty vstřikovačů. :kol-32:

Diagnostiku,...

George: to se ti fakt naftový motor vyplatil, když ti to umrelo tak brzo...

Upraveno od kokta7

kokta7: Jojo pane. Mám na tohle asi štěstí. Nevím proč ty vstřiky odešly tak brzo. Teď už Superb jezdí zase jak má. Jen mi už zase něco mlátí v přední nápravě. Asi silentblok ramene :(

aktuálně, diagnostika TEXA i Delphi při testu vstřikovačů nebyla nalezena chyba, hodnoty jsou v normálu.

Pokusím se někoho vytáhnout zítra ráno a tu diagnostiku udělat při jízdě, když bude to chování auta které popisuji.

 

problém vznikl po natankování u KM prona v Mnichově Hradišti, jel jsem do Prahy a ráno tankoval tam, jinak beru 99% naftu u Benziny. Zdá se mi divné, že auto jezdilo do té doby bez náznaků cukání, vyšší spotřeby apod., tato závada se objevila po natankování u uvedené čerpačky, a od středy se objevuje každé ráno, bez sebemenší změny.

 

Zkusím vyjet nádrž, natankovat jinou naftu, vyměním palivový filtr, a uvidíme, jen takový zoufalý pokus než auto odvezu do servisu na ty vstřikovače.

aktuálně, diagnostika TEXA i Delphi při testu vstřikovačů nebyla nalezena chyba, hodnoty jsou v normálu.

hoď sem tie hodnoty vstrekov,len tak pre zaujímavosť!

  • 1 rok později...

Zdravím,

tak mám asi opět problém se vstřiky. Auto když bylo úplně studený, tak necukalo, jakmile jsem někam dojel, nechal vychladnout 4 hodiny tak pak při rozjezdu mezi 1800 - 2100 ot. to začalo třeba 5x silně škubat. Po ohřátí už to nedělá. Teď je tepleji a cuká to i po stání celou noc. Včera jsem zkoušel nalogovat vstřiky a vyskočili mi tam docela vysoké hodnoty.

 

Tady je tabulka, kdy to nejvíc škubalo:

 

vstřik 1 vstřik 2 vstřik 3 vstřik 4   otáčky motoru       plnící tlak požadovaný            plnící tlak skutečný

   0,07    0,22    -0,14     -0,12          2170,5            1091                                        1146

  -0,02    0,35    -0,39     -0,07          2018               1223                                        1555

  -0,63    0,93    -0,93      0,79          2037                1599                                        1724

 -1,13      0,9     -1           1,08          2104                1671                                        1920

 -0,97     0,78    -1,07      1,21          2059,5             1817                                         1848

 -0,87     0,77    -1,06      1               2210                1678                                        1386

 -0,58     0,65    -0,86      0,68          2113                 1234                                         1141

 -0,46     0,52    -0,55      0,49          1872                 1092                                         1050

 -0,33     0,44    -0,49      0,32          875,5                1020                                         1043

 -0,16     0,33    -0,38      0,16          886,5                993                                           1043

 

Teď tam mám naftu Optimal Diesel + VIF letní.

Tankoval jsem jen naftu Maxxmotion a vstřiky byly repasovaný a jsou tam někdy od 74000km a teď má auto 100000km. Takže bída, jestli to jsou vstřiky. Suri. mi psal, že to může ještě dělat EGR ,ale ty hodnoty říkal že už jsou dost. Ty hodnoty u Turba jsou možná obrácený.

 

Co vy na to?

Díky moc

Jirka

Ještě dodám, že když to škube, tak v takových pravidelných cyklech, jako když něco rotuje a do toho motor vydává zvuk jako pračka při ždímání nebo jako když brzdíte na kole které má osmu.

Na vstrekovačoch nic zatial zavazne nevidim

Zkusím tam dát pár nádrží maxxmotion z nějaké frekventované benzínky, třeba to bude tím eurooilem. Když ne, tak ještě zkouknu palivový filtr, motorpower mi poradil i sítko v nádrži a vysokotlaký čerpadlo. Uvidíme. Dám vědět.

Aktualizace: Dneska mi to padlo do nouzáku a blikalo žhavení, později se i rozsvítila kontrolka motoru. Na diagnostice tyto dvě závady:

4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
          P0403 00 [237] - preruseni
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 4
                    Kilometry: 100582 km
                   

4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
          P0403 00 [237] - chyba v elektr. obvodu
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 4
                    Kilometry: 100582 km
                   

Upraveno od GeorgeTDi

Takže suri. sa trafil do čierneho ...EGRko je KO :(

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.