Jump to content

Duseni motoru za studena CFFB


lblukas
 Share

Recommended Posts

Zdravim.

Chcem poprosit o radu ci sa s tym problemom niekto stretol.

2011/5 najazdene 225 000km

Ak ma auto studeny motor tak zacne cukat( trhanie) ako by mu dochadzala nafta od 1000 ot do 2500ot ale postupne ako sa motor zohrieva na 90 stupnov tak to prestava az prestane a slape ako hodinky.

Ziadna kontrolka nesvieti ani neblikne, bolo to aj na diagnostike a bez chyby ale PDF sa nechcelo cez diagnostiku vypalit.

Dekuji za postrehy.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj,

co vstřiky? Mě to takhle zadrhávalo a cukalo od 1500ot. do 2000ot. když jsem měl špatný vstřikovače. Ke konci to už mlátilo za studena celým autem. Po ohřátí se to rapidně zlepšilo a jen to v motoru dost klepalo. Po výměně vstřiků je klid a už jezdí zase dobře.

Jirka

Link to comment
Share on other sites

Koukal jsem na diagnostice na odchylky a jeden vstřik měl přes 3,0mg, to je myslím nějaká meřitelná mez. Nechal jsem je vyndat v Berouně u jednoho klubáka z vw-clubu a odzkoušet je v Praze v nějakém servisu dieslů. Ten jeden byl totál a ostatní načnutý. Oděšly tam ty magnety, které se prý nedají opravit. Takže výměným způsobem jsem dostal repasované vstřiky přímo od BOSCH a vyšlo mě to na 36 000,-. Smutný je na tom to, že moje auto má najeto jen 78 000km. Ale od té doby je klid a v rozmezí volnoběhu až 2000ot. je to teď úplně o něčem jiném. Koukni na diagnostice na ty měřené odchylky vstřiků.

 

Jirka

Link to comment
Share on other sites

Z bosche z Plzně mi řekli, že standartem pro CR vstřiky je smrt kolem 150.000km. Mají je tam prý kolem od 4 tisíc za kus, dle typu. Bosch Černík Plzeň Odešly nám na dodávce euro 5 CR první po 80.000km a další tři šly ve 120.000km. Stačí párkrát špatné palivo a jsou mimo hru. Jezdíme od té doby jen OMV a zatím (ťuk, ťuk) je na autě 250.000km a dobrý.

Link to comment
Share on other sites

Chcem sa este spytat ci sa motor dusil aj na volnobehu ked sa pridavalo, u mna sa neduci pokial nieje auto v pohybe cez rychlost a vydava aj kovovy zvuk ( ci to nieje spojka a zotrvacnik) je mozne ze ked sa zohreju idu v pohode. Za studena je to dost hlucne ako kefy o seba trel kov o kov .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

tak jsem chtěl zakládat nové vlákno, ale asi to nemá smysl, odpověď jsem našel tady...

Mám supa II 2,0TDI 103kw CFFB, aktuálně najeto 160t km.

Po celou dobu tankujeme pouze u značkových čerpacích stanic, sem tam preventivně použiju nějaká aditiva.

 

S poklesem venkovních teplot pod 5 stupňů, se mi ráno objevila závada, spočívající v cukání a poškubávání motoru, auto naskočí bez problému, na první otočení, běží pravidelně, nekouří.

Když se se studeným motorem rozjedu, v rozmezi do 1500ot min táhne normálně, 1500-2500 začne poškubávat a cukat, projev bych přirovnal k chodu na 3 válce. Není možné ho vytočit na víc než 2500ot. Po ujetí pár set metrů problém zmizí a auto jede normálně. V průběhu dne se ani u studeného motoru tato závada neobjeví, auto opět musí stát přes noc, aby se ráno tahle závada při prvním vyjetí objevila.

 

Zkusím dneska diagnostiku, uvidíme jak na tom budou ty hodnoty vstřikovačů. :kol-32:

Link to comment
Share on other sites

aktuálně, diagnostika TEXA i Delphi při testu vstřikovačů nebyla nalezena chyba, hodnoty jsou v normálu.

Pokusím se někoho vytáhnout zítra ráno a tu diagnostiku udělat při jízdě, když bude to chování auta které popisuji.

 

problém vznikl po natankování u KM prona v Mnichově Hradišti, jel jsem do Prahy a ráno tankoval tam, jinak beru 99% naftu u Benziny. Zdá se mi divné, že auto jezdilo do té doby bez náznaků cukání, vyšší spotřeby apod., tato závada se objevila po natankování u uvedené čerpačky, a od středy se objevuje každé ráno, bez sebemenší změny.

 

Zkusím vyjet nádrž, natankovat jinou naftu, vyměním palivový filtr, a uvidíme, jen takový zoufalý pokus než auto odvezu do servisu na ty vstřikovače.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zdravím,

tak mám asi opět problém se vstřiky. Auto když bylo úplně studený, tak necukalo, jakmile jsem někam dojel, nechal vychladnout 4 hodiny tak pak při rozjezdu mezi 1800 - 2100 ot. to začalo třeba 5x silně škubat. Po ohřátí už to nedělá. Teď je tepleji a cuká to i po stání celou noc. Včera jsem zkoušel nalogovat vstřiky a vyskočili mi tam docela vysoké hodnoty.

 

Tady je tabulka, kdy to nejvíc škubalo:

 

vstřik 1 vstřik 2 vstřik 3 vstřik 4   otáčky motoru       plnící tlak požadovaný            plnící tlak skutečný

   0,07    0,22    -0,14     -0,12          2170,5            1091                                        1146

  -0,02    0,35    -0,39     -0,07          2018               1223                                        1555

  -0,63    0,93    -0,93      0,79          2037                1599                                        1724

 -1,13      0,9     -1           1,08          2104                1671                                        1920

 -0,97     0,78    -1,07      1,21          2059,5             1817                                         1848

 -0,87     0,77    -1,06      1               2210                1678                                        1386

 -0,58     0,65    -0,86      0,68          2113                 1234                                         1141

 -0,46     0,52    -0,55      0,49          1872                 1092                                         1050

 -0,33     0,44    -0,49      0,32          875,5                1020                                         1043

 -0,16     0,33    -0,38      0,16          886,5                993                                           1043

 

Teď tam mám naftu Optimal Diesel + VIF letní.

Tankoval jsem jen naftu Maxxmotion a vstřiky byly repasovaný a jsou tam někdy od 74000km a teď má auto 100000km. Takže bída, jestli to jsou vstřiky. Suri. mi psal, že to může ještě dělat EGR ,ale ty hodnoty říkal že už jsou dost. Ty hodnoty u Turba jsou možná obrácený.

 

Co vy na to?

Díky moc

Jirka

Link to comment
Share on other sites

Aktualizace: Dneska mi to padlo do nouzáku a blikalo žhavení, později se i rozsvítila kontrolka motoru. Na diagnostice tyto dvě závady:

4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
          P0403 00 [237] - preruseni
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 4
                    Kilometry: 100582 km
                   

4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
          P0403 00 [237] - chyba v elektr. obvodu
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 4
                    Kilometry: 100582 km
                   

Edited by GeorgeTDi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...