Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Oplatí sa chipovať ak to skutočne " chceš "

Sám musíš vedieť či ti to stojí za to stratiť záruku , a o niečo rýchlejšie celkové opotrebenie.

Len nečakaj žiaden zázrak , 215 - 225 a 440 - 480 nm plus mínus / čo bude tak asi + 10 , 12% lebo okolo 190 - 195 koní na brzde tam v klude možeš mať aj teraz/

A robí to napr.dieselpower , profituning atd.......a majú k týmto motorom už aj nejeden graf ( od 215 do 227 PS a od 440 do 490 nm )

  • 2 týdny později...

víte někdo o chipu v ČR se kterým by vůz nestratil tovární záruku?

S každým chipem ztratí vůz záruku na pohybové ústrojí, tj. vše co se točí.

Lze tomu však zabránit několikerým způsobem, což úspěšně praktikuji.

  • 4 týdny později...

ABT dávalo svojí záruku na dva roky. Nevím, ale jak to je když to tady někdo přeprodává.

Pokud vím tak ABT nikdo nepřeprodává a převzatou záruku lze uplatnit pouze v D a při komletní úpravě.

  • 1 měsíc později...

Ja čekám až to trosku zajedu, zatím mam 3k.

Pak mě bude zajímat zda na to přijde servis a co to udělá s DSG.

Jaká bude rozumná hodnota na S3 280k? 330k?

Bude mít v sérii víc? Ještě jsem neviděl ani jednu brzdu...

Ťok je evidentně mimo mísu, doufám, že také schválí zákon na odkup aut s podvrženým sw. S garancí od státu.

Pochopil bych kontrolu a zápis jako je to v německu, ale tohle je, pokud to projde, další ztráta svobody.

Upraveno od motorpower

Tak nevím, co je lepší. Uporavené funkční auto, nebo stará originál popelnice. A že odjede vůz z STK a pak upadne hned náprava, to není problém úpravy.

 

Už si představuju vztah zákazník vs servis (úpravce)

 

Servis (úpravce): Má reklamu na netu, že nabízí služby za peníze.

Zákazník: Dobrý den, chci prohodit brzdy za jiné (nebo úpravu RJ, ...).

Servis: Ano, není problém. Cena 15490,- Kč s DPH.

Zákazník: OK, kdy mi to uděláte?

Servis: Zítra ve 2? Ale dovoluji si vás upozornit, že má práce pro Vás je nelegální a budu vyžadovat podpis, že jste si toho vědom a že ponesete následky. Tuto práce zavedu do evidene STK.

Zákazník: Aha, tak to ale nepůjde, to bude problém na STK.

Servis: Ano, byl by to problém, ale jinak to nejde.

Zákazník: Tak se mějte.

 

Servis upravce) nemá práci, stát nedostane DPH, nebude z čeho platit daň. Zákazník nemá, co chtěl.

 

 

nebo pak alternativa:

 

Servis (úpravce): Má reklamu na netu, že nabízí služby za peníze.

Zákazník: Dobrý den, chci prohodit brzdy za jiné (nebo úpravu RJ, ...).

Servis: Ano, není problém. Cena 15490,- Kč s DPH.

Zákazník: OK, kdy mi to uděláte?

Servis: Zítra ve 2? Ale dovoluji si vás upozornit, že má práce pro Vás je nelegální a budu vyžadovat podpis, že jste si toho vědom a že ponesete následky. Tuto práce zavedu do evidene STK.

Zákazník: Aha, tak to ale nepůjde, to bude problém na STK.

Servis: Ano, byl by to problém, ale když to bude bez dokladu, nebudu to nikde evidovat, ale na STK si pak budete muset vymyslet, že o ničem nevíte a asi to někdo udělal bez vašeho vědomí.

Zákazník: OK, tak zítra dorazím.

 

Servis dostane peníze, možná i stejnou částku, ale bez dokladu a je spokojen, nikomu nic neodvede. Zákazník spokojen a na STK nic neprokážou. Stát sice opět neuvidí nic, ale komu to vadí, odrbává nás i tak dost.

Upraveno od swenak

  • 1 rok později...

dSTK je naozaj najmenší problém pri chiptuningu... Ba pri mojej W211 E320cdi inline 6 namerali o 15% nižšie emisie po chiptuningu na STK... A aj spotreba bola o 15-20% nižšia...

 

Inak ja osobne maximalne odporúčam profituning, robili mi nejedno auto a vždy maximalna spokojnosť, RS u mi naladili na 324hp a 490nm na 100 okt, po pridaní KN filtra sme namerali o na brzde 331hp a 495NM, ale lepší priebeh vykonu. Najprv sme to skúsili s mapou čo už mali vychytané, ale ten mojej ochcávke nepasoval(iba 294hp a zlý priebeh) na ďalšiu navštevu mi ju ladili 6 hodin v kuse  a nakoniec krásna práca. 

  • 2 měsíce později...

co si myslite o chip na octaviu 3 2tdi 150ps? je to dsg, predkolka.

Funguje dobře, pár už jich jezdí.

  • 6 měsíců později...

Tak by mě zajímalo,jestli by stálo za to chipnout 1.2 TSI  77KW. Co jsem někde četl, šla by chipnout na 91kw. 

Upraveno od czbob

  • 2 měsíce později...

Lidičky čím dál víe zvažuji Chip na 2.0TDi 110kW, zajímaly by mě osobní zkušenosti vás, kteří úpravu máte. Podělili by jste se?

Děkuji

Tak dnes bude chip na 1.6 77 KW v automatu.Jsem zvědav co to bude dělat.Hlavně doufám že nebude problém na STK.Bude to od   Chip

Tak maximální spokojenost.Hlavně se zlepšilo řazení,nic se nepřetáčí a krásně to řadí,není skoro ani znát že by to přeřadilo.

  • 4 týdny později...

Nema ale tuto vlastnost tak nejak by default? :) mi teda dsg radi tak, ze to nepoznam, i bez cipu.

Upraveno od Tragedie_v_JZD

Ahoj, má niekto skúsenosť s chipom na 

Octaviu 1.4 TSI ? 103kW/140k Respektíve  

110kW/150k

 

  • 2 měsíce později...

Chip do III  -NIKDY !!!  Pokud máte auto na normální ježdění...Nejsem tak bohatý, abych mohl cpát jenom do auta a to do jakékoliv motorizace. Kdo rozebírá tyto motory, tak ví, o čem píšu. Ta doba je už pryč.

@DIAGNOSTIK A mohl bys poučit i nás co motory nerozebíráme? Pokud vím, tak z benzínových motorů minimálně s 1,2/1,4 TSI problémy nejsou, 1.8/2.0 TSI jsou již složitější motory, ale v této generaci snad už vypadají OK. Ale vycházím jen z toho co přečtu, bohužel nejsem mechanik co by ty motory rozebíral.

Když nerozděláváš, musíš číst....Počti si třeba něco o rozvodových řetězech, o nastavovačích vaček, o tlouštce pístu pod stírácím kroužkem, o regulaci tlaku oleje, o parametrech unosnosti spojky, navýšení teplot versus kat, nebo DPF, mazání turbodmychadla, o materiálu, z čeho jsou komponenty v hlavě, o tloušťkách stěn....Neříkám a netvrdím, že to nefunguje, ale....Myslím si, že v dnešní době si žádný chipař nedovolí tvrdit,že chip nemá na opotřebování motoru, podvozku, brzd vliv.

Upraveno od DIAGNOSTIK

Nic ve zlém, ale v OIII jsou u 1.2/1.4 TSI rozvody poháněné řemenem, žádný řetěz. O těch dalších věcech vím akorát to, že v motoru jsou pokud poskytneš nějaké odkazy, rád se přiučím a přečtu.

 

Já psal všeobecně, né konkrétní motor...

Mam pocit, ze si objavil teplu vodu...je uplne jasne, ze ak motor nacipujes, jeho zivotnost sa moze znizit. Avsak, nemyslim si, ze pri dobrom chipe znizis zivotnost natolko, aby si si to vobec vsimol. Myslim, ze 99% ludi, co si da auto nacipovat, s nim nejazdi neustale na plny kotol. To male percento, ked sa vyuzije vyssi vykon, motoru tak urcite neublizi. Netreba robit z komara somara.

Klidně se Ti zaručím, že u OIII si toho všimneš ve své peněžence daleko rychleji, než u předchozích modelů....:rolleyes:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.