Publikováno Říjen 5, 201410 r Zdravím. Měl bych dotaz. Vytekl mi olej ze serva (octavia 1.9tdi rv2000), a při pokusu olej dolít a jezdit dál, mi tam vydržel tak zhruba 10km a pak zase vytekl , až do také míry, že servo komplet přestalo fungovat. Po dolití zase funguje, ale nemá to moc smysl, když to vydrží cca 10km. Tady na foru jsem četl, že oprava kusu prakticky není možná, a jediný řešení je nové, nebo použité servo. Chtěl jsem se ale zeptat, jestli je možné takhle na autu jezdit i bez serva s tím, že jenom počkám než olej postupně vyteče a budu jezdit nasucho a servo nebude fungovat, nebo je třeba nějak speciálně servo odpojit? Je možné že když budu jezdit bez serva tak mi tím pádem odejde i něco jiného? Ještě jeden dotaz, plánoval bych s tím jezdit občas po D1, bude auto i při 130km/h bez serva stále ovladatelné? Děkuji za rady a odpovědi
Říjen 5, 201410 r Já dal na FI za servo 7800, což není taková raketa abys to nenechal opravit. I když mi v Brně nabízeli vrakáč za 6500 a repas za 11000, ale chce to pohledat někoho kdo tě nechce vojebat. Bez serva se jet dá, já dal ČR-HR a Z5, ale neprojdeš STK a při parkování to je naprd. Ve vyšších rychlostech to utočíš (u některejch aut i "tuhne") , ale ucejtíš každou kolej a pokud volant držíš 2 prstama, tak ........
Říjen 5, 201410 r doplním Luďu, pravděpodobně brzy zadřeš čerpadlo, (chce to tam neustále nalívat aspoň hydraulický olej pokud s tím budeš jezdit)
Říjen 6, 201410 r navíc u O1 je klasické hydraulické servo,čerpadlo ovládané řemenicí a starší stojí na vrakáči kolem 2500kč nebo jen čerpadlo do 1000kč Upraveno Říjen 6, 201410 r od Tonny
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.