Jump to content

Nefunkční servo. Jízda bez něj ?


streng
 Share

Recommended Posts

Zdravím. Měl bych dotaz.

Vytekl mi olej ze serva (octavia 1.9tdi rv2000), a při pokusu olej dolít a jezdit dál, mi tam vydržel tak zhruba 10km a pak zase vytekl , až do také míry, že servo komplet přestalo fungovat. Po dolití zase funguje, ale nemá to moc smysl, když to vydrží cca 10km. Tady na foru jsem četl, že oprava kusu prakticky není možná, a jediný řešení je nové, nebo použité servo.

Chtěl jsem se ale zeptat, jestli je možné takhle na autu jezdit i bez serva s tím, že jenom počkám než olej postupně vyteče a budu jezdit nasucho a servo nebude fungovat, nebo je třeba nějak speciálně servo odpojit? Je možné že když budu jezdit bez serva tak mi tím pádem odejde i něco jiného? 

Ještě jeden dotaz, plánoval bych s tím jezdit občas po D1, bude auto i při 130km/h bez serva stále ovladatelné?

 

Děkuji za rady a odpovědi

Link to comment
Share on other sites

Já dal na FI za servo 7800, což není taková raketa abys to nenechal opravit. I když mi v Brně nabízeli vrakáč za 6500 a repas za 11000, ale chce to pohledat někoho kdo tě nechce vojebat.

Bez serva se jet dá, já dal ČR-HR a Z5, ale neprojdeš STK a při parkování to je naprd. Ve vyšších rychlostech to utočíš (u některejch aut i "tuhne") , ale ucejtíš každou kolej a pokud volant držíš 2 prstama, tak ........

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By Martin 3500
      Čus rád bych se zeptal, jestli někdo z vás neví, jak funguje servo u fábie. Potřeboval bych vědět, jestli po nastartování běží servo po celou dobu, nebo jestli se během jízdy vypíná. Moc vám děkuji za odpovědi Martin 3500.
       
    • By Branislav Š.
      Dobrý den, mám jednu otázku: kupil som Škoda FAVORIT 135 LS, r.v. 1990 VIN č. TMBACA300M0293359 a má namontovaný posilňovač riadenia. Je to tuning, alebo tam bolo servo pôvodne? (mohlo sa jednať o exportnú verziu).  Potrebujem to zistiť predtým, ako si pojdem vybavit certifikát historického vozidla. Ďakujem pekne za pomoc. Branislav Š., Považská Bystrica, SK
    • By vladiceek
      Dobry den, mam problem se Supem, neustale se mi povoluje sroub tusim ze k prevodovce rizeni a kdyz je povoleny tak jde slyset krupani (jako by kruplo v kloubu) po dotazeni je to bez krupani. Kdyz jsem tam dal lepidlo na zavit tak to vydrzelo cca ctvrt roku ale opet se povolil. Nasel jsem schema ve kterem jsou ty sroubky oznaceny a povoluje se konkretne sroub cislo 1. 
      Nevim si s tim uz rady nejspis dojde na servis ale kdyby to byla nejaka prkotinka tak bych si to rad udelal sam :)
      A jeste otazka podle schematu - je nebezpecne s tim jezdit?
      Diky moc :)

    • By TomicSh
      Zdravím mám problém so svojou Fabiou 2.
      Pri jazde mi dnes začala viackrát pípať prístrojovka a signalizovala mi chybu červený trojuholník, ABS, servo ikonky...spravilo mi to viackrát no potom prestalo. Keď som vypol auto a znova naštartoval tak mi resetlo budíky (čas, denný počet km) tak som to odignoroval no pri parkovaní a vytočení volantu mi to znova začalo pípať, no tentokrát mi vyplo aj posilňovač riadenia. Behol som teda na diagnostiku a tam mi vypísalo toto:
      -Centr. elektronika ZE 1.0                         1
       063E Napetí jízdniho akumulárotu          Príliš malý signál
      -Elektrohydr. posilovač 1.0                       2
      0236 Řídicí jednotka posilovače řízení svorka 30
      0508 Řídicí jednotka posilovače řízení svorka 30
       
      Stretli ste sa niekto s niečím podobným prípadne nasmerovať na chyby z diagnostiky?
       
      Ďakujem pekne 
    • By Czrkmcz
      Ahoj lidi mám dotaz, jak je možné odpojit , prípadně deaktivovat kotrolku serva u Fab I 1.4 TDi rv 2007 ? jde mi o to ze auto bylo z bazaru kde kontrolku nejakym zpusobem odpojili aby nesvitila , zavada se nehledala protoze nebyl duvod *nic nesvitilo*,  takze po vymene serva , cidla a konektoru bych chtel aby bylo vse ve stavu aby kdyz bude zase problem aby me na to upozornila kontrolka, bohuzel po otoceni klicku se nerosviti kontrolka serva a to ani kdyz *nasimuluju* nejakou zavadu tak take ne ,, kde se da kontrolka odstrihnout aby nesvitila ? za budiky jsem koukal vsechny kabely jsou neporuseny , 
×
×
  • Create New...