Únor 22, 20187 r To je dost stary SW, uz len kvoli lepsim startom za studena atd. by som aktualizoval ale na 9972. Dieselgate prinesie viac kW, ale regeneruje to 3x castejsie a auto ide ako tank zvukovo.
Únor 27, 20187 r I na tento díl reps. ten originál EGR za 9500,-https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l131512dq-chladic-zpetneho-vedeni-spalin-egr-ventil-skoda-19622.html je potřeba aplikovat tuto krytku aby nevypadnul onen kolík? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l131540-kryt-egr-ventilu-skoda-32160.html děkuji
Únor 27, 20187 r Napíš im aký to má kód dielu...Na DQ určite áno. Odoslané z EVA-L09 pomocou Tapatalku
Únor 28, 20187 r U některých verzí mám pocit že ano(4x4). Ale u mě to nedělali pač by to nevyšlo na takvou cenu a ani to nebylo na fa.
Březen 9, 20187 r Dobrý den, mám dotaz ohledně EGR. V těch mrazech co byly minuly týden mi začalo blikat žhavení a auto padlo do nouzového režimu. Toto mi vyhodil torque obd jako freeze při chybě p0407: Zatížení motoru = 43,922 % Teplota chladicí kapaliny motoru = 88 °C Tlak v sacím potrubí = 19,87 psi Otáčky motoru (ot/min) = 1 831,25 rpm Rychlost podle OBD = 37 km/h Teplota nasávaného vzduchu = -9 °C Váha vzduchu = 38,1 g/s Poloha škrtící klapky = 89,02 % Run time since engine start = 1 951 s Tlak paliva = 15 020,108 psi EGR, přikázaný (Recirkulace výfukových plynů) = 0 % Chyba EGR (Recirkulace výfukových plynů) = 0 % Barometric pressure (from vehicle) = 14,214 psi Napětí (kontrolní modul) = 14,456 V Relativní polohy škrticí klapky = 96,078 % Venkovní teplota (vzduchu) = -13 °C Pozice plynového pedálu D = 41,961 % Pozice plynového pedálu E = 41,961 % Chyba šla smazat buď přes obd ,nebo opětovnýmn nastartováním. Nahodil jsem ciferníky na pozici EGR a Egr Err a sledoval jak se to chová za jízdy. Vždycky když došlo k akceleraci nebo obraceně k jízdě uplně bez plynu : EGR Zavřel ,ciferník s EGR err vylítl na pozici 99,2 a hodilo to do nouze- EGR zustal zavřený na 0%. Koupil jsem nový EGR a čekám na servis. Nicméně jak se dostali teploty ted nad nulu tak to přestalo dělat uplne , mám měnit EGR nebo díl vrátit co myslíte, mohlo tam být jen něco přimrzlého? dík
Březen 9, 20187 r Seká se ti rohatka, už jsem to tu popisoval, vyndej montůrek, nastříkej do toho čistič a rozhýbej to prstem, práce na 15 minut.
Březen 9, 20187 r Musíš od spodu, motorek je vidět při pohledu ze zadu na motor, je to takový ten černý váleček na egru, drží na 3 šroubech, vyndavat to celé nemusíš, kvůli čištění by to za tu práci nestálo. Stačí po slepu demontovat motorek, stříknout tam nějaké čistidlo strčit do vnitř prst a hýbat do absolutních hodnot dokud nepůjde zcela hladce a volně. Funguje to, je sice fakt, že se závada bude za cca. rok opakovat a budeš to muset znova udělat, ale lepší než vyhodit 15K, když to za 15 minut můžeš svépomocí vyřešit. Těch závad je tam víc, ale většina začíná tím co popisuješ, když se to neřeší tak má pak často i za následek ucpání samotného chladiče nebo shoření motorku a to se pak musí měnit celé. taky bych si na vagu zkontrolovat odchylky vstřiků, problém s egrem většinou způsobují vstřiky v horší kondici- motor víc kouří a začne se to víc dehtovat, výměnou problém sice odstraníš ale už to nebude na 150K km jako když auto bylo nové ale třeba jen na 60, protože ten motor prostě hulí jen to přes DPF nevidíš.
Březen 10, 20187 r Takže jsem po výměně EGR ventilu. Však mrkněte na fakturu, využil jsem 10% slevu ze Šekové knížky pro rok 2018 a vyžadoval jsem vrátit starý EGR ventil ale řekli mi, že je vrácen na opravu do škodovky s vratnou zálohou. A když jsem požadoval aplikovat upravnou krytku na nový EGR tak se to údajně již nedělá, jelikož je to poslední revize EGR a ten problematický kolík je tam vyřešen už jinač. Finální cena 14t +- nějaké ty stokoruny. Tvrdili mi, že se nemusí sundávat nápravnice a lhali, jelikož po převzetí auta byl volant hodně nakřivo, ostatně i ony šrouby na faktuře (6ks) jsou nové, což jsem si při geometrii sám ověřil. Do servisky jsem dostal záznam o výměně EGR + aplikována akce 23R6 + jsem dostal ručně vypsaný certifikát. Nový soft s číslem 9979. Upraveno Březen 11, 20187 r od Grooverider
Březen 29, 20187 r Tak páni prispejem aj ja mojimi skúsenosťami s EGR. Mám passata, ale motor CAYC 1,6 TDI...V roku 2016 okolo októbra mi vypovedal..kontrola žhavenia, núdzový režim. Diagnostika ukazala EGR. Kúpil som origo nový za 450,-€, dal vymeniť v servise. Po tomto všetko OK..po asi 4 mesiacoch mi auto spadlo do nudzaku, vyhadzovalo mi chybu ESP, start stop systém, ručnú..zistil som, že mam slabu baterku, dobil som ju..auto mesiac v pohode..potom opätovne tieto chyby..Kupil som novu baterku a bol pokoj. Asi 3 mesiace nato som išiel do autorizovaného servisu na prehratie softu v rámci zvolavacej akcie za emisie..zatiaľ všetko OK..asi po pol roku znova núdzový režim, chyba ESP, chyba ručná, egr...dal som to pozreť autoelektrikárovi, prešiel kabeláž, zistil, že chyba je v EGR..sotva som mal na ňom najazdených 4000 km a bol to origo diel. Tak som to dal vybrať a poslal som to na reklamáciu a čakám už 5 týždeň na vybavenie. Bojím sa toho, aby chyba nebola inde ako v EGR...nový diel a sotva nič nevydržal...autoelektrikár mi tvrdil, že akonáhle ho odpojí..tak ESP a ručná ide OK, Upraveno Březen 29, 20187 r od bobocop
Březen 29, 20187 r Môže byť aj nový vadný.Mali by ti to reklamovat.Odoslané z EVA-L09 pomocou Tapatalku
Duben 5, 20187 r Dnes som dostal informáciu, že je EGR vyreklamovaný, takže o 2 týždne sa ide prekladať..konečne
Duben 5, 20187 r Mozes byt rad, ze ti to vymenili. Len horsie je, ze si zaplatis robotu 2x. Ja som menil spojku a zotrvacnik (600€) a po vymene mi 4x rozoberali po sebe auto, kym prisli nato, ze je vadna prevodovka (a to mam 160 tis km), repas 400€ a robota 4x po sebe + 2x geometria ani nepisem
Duben 6, 20187 r Nejaká súčiastka drela o skelet prevodovky. Spravili ale komplet repas a odvtedy kľud.
Duben 8, 20187 r Hlásím další sjetou nádrž na 9972, auto jezdí bez problému, spotřeba šla dolů, tuto verzi doporučuju těm co nechtějí dieselgate.
Duben 8, 20187 r A doporučí mi někdo kde nahrát soft 9972, jsem z Lysá nad Labem, udělali mi soft dieselgate a už jsem měnil EGR, díky...
Duben 10, 20187 r Dobri den neska mi zasvietila kontrolka shavenia na aute ale auto ma nehodilo do nuzdoveho rezimu malo normalne vikon vsetko a ket som ho vipol a nastartoval tak to shaslo asi to budem musiet dat na diagnostiku auto mam 1.6 oktavia 77kw r.v 2011 auto ma najazdene 218tisic km moze byt ze to je egr alebo moze byt aj nieco ine
Duben 10, 20187 r Správne si napísal: " ... moze byt aj nieco ine. " Takže najprv diagnostika a potom .... A skús sa s tým slovenčinom nejak skamarátiť ....
Duben 10, 20187 r katastrofa gramatika pisal si mi aj spravu odpoviem ti tu... moze to byt vela veci, je potrebne urobit diagnostiku p.s. mas tam tie antivibracne nezmysly (podla fotky co si poslal), mas dieselgate SW - vela stastia Upraveno Duben 10, 20187 r od Host
Duben 27, 20187 r Kvůli dieselgate a EGR problematice klidně pište či volejte. Ne vždy je třeba EGR měnit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.