Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

ty pádla stejně skoro nepoužiješ, aspoň já mám tuto zkušenost a většina mých známých taky. Párkrát to člověk vyzkouší a to je vše.

 

Jel jsem s tím tedy jenom chvíli, ale při aktivnější jízdě by mi pádla chyběla. Ve městě jsou zbytečné, na dálnici taky, ale na okreskách smysl dávají. Navíc, když po zatažení za pádlo i v eko režimu hned dojde k přepnutí na manuální režim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Losky83: Dobře, můžeš tedy napsat o co konkrétně se jedná a jak se to může projevit? Pokud ne, napiš prosím co ti brání být konkrétnější. Omlouvám se za ostřejší tón, nicméně bez odpovědi na tyto otázky tě prostě musím považovat za trola :-).

BTW Koncern chce zavést pětiletý cyklus modelů s faceliftem uprostřed. Pokud na to půjdu tvojí logikou, tak v rámci života modelu bude možné auto "bez rizika" koupit pouze ve dvou až třech z pěti let života modelu. První rok je podle tebe špatně, druhý rok už OK (jenže už se budou všichni těšit na FL), třetí špatně (protože po FL), čtvrtý rok OK, pátký taky OK (ale to už zas budou všichni čekat na novou generaci). Čili použitím tvého vidění věci bude víc než 50% produkce koncernu testovací šmejd a auto bude bez rizika možné koupit pouze v poměrně krátkých časových úsecích.

P.S.: Koneckonců mě těší, že píšes, že první půl rok je "pokusná výroba", protože někdy v těchto dnech nám bude končit ;).

Každý někde dělá a ví o slabinách svých výrobků nebo výrobků na kterých se podílí svou činností.

Nebudu v ničem konkrétním, ani nemohu a riskovat kvůli nějaké debatě nehodlám. To snad je pochopitelné. Nerad bych přišel o práci [emoji6]

Prostě někdy je nevýhoda vědět více a možnost se nepodělit. Byl jsem u výroby A4, A5, A7, A04, A05, sk251, sk253 i nové sk260 a všude to bylo stejné, během prvního roku se výrobní cykly a materiály vychytávají a mění.

Víc bohužel sloužit nemohu, takže můžeš mě brát za Trola[emoji6]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já toho mám na okreskách dost i bez pádel  :D

 

Náhodou to je na okreskách dobré - můžeš pořád držet volant, nemusíš sahat po voliči. Ostatně, je to tak u všech sporťáků. S manuálem si rychlost musíš zaloužit více, to je bez debaty, ale automat by se mi do města do kolon líbil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Losky83: To co říkáš dává smysl a chápu to, ale právě proto - nebylo by lepší mlčet úplně? A nebo to prostě napsat jenom jednou? Taky vím o slabosti věcí, na kterých se podílím nebo s kterými pracuju, ale přesto se běžně a bez masových problémů používají a abych s tím neustále někoho strašil a deptal mi přijde zbytečný...

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Náhodou to je na okreskách dobré - můžeš pořád držet volant, nemusíš sahat po voliči. Ostatně, je to tak u všech sporťáků. S manuálem si rychlost musíš zaloužit více, to je bez debaty, ale automat by se mi do města do kolon líbil.

Já jezdím jak s automatem tak z manuálem, ale kdych si  mohl vybírat tak automat je jasná volba, nechápu že ještě v 21 století vůbec dělaljí kvedlačky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Líbí se mi, jak těžký insider Losky83, co tu roznáší moudra "o smolných prvních autech", o tom co všechno špatné se děje při výrobě prvních kusů a že to celé není úplně košer neví tak zásadní informaci, že všechny motory ve Fabii plní Euro 6 a že Škoda začne na 1.0 TSI přecházet až v roce 2017. Vždyť tento motor, proboha, ještě Škoda ani nevyrábí, tak jak by na něj proboha mohla komplet přejít do roku 2016 (navíc další chybka - Euro 6 pro všechny registrace platí už od 1. zaří 2015).Takové experty mám moc rád :kol-52:

 

sorry, ale cca první rok výroby a kolikrát i víc je vždy více nechci říkat vyloženě poruchový, ale nevychytaný mrkni se na Rapida...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím se pochlubit a zároveň, prosím o radu. V půlce prosince jsme objednali fabii combi tsi 81 kw, style, bílá barva, navíc paket style plus, přední parkovací senzory, bolero, rezerva, zabrždění v kopci, 16 alu. Nyní jsem se dozvěděl, že je výroba naplánovaná na 14. týden. Ještě je prý ale možné konfiguraci upravit. Přemýšlíme o automatu DSG. Bude se jednat o druhé auto v rodině, které bude jezdit převážně po městě. Příplatek je značný, tak nevíme, zdali zůstat u manuálu, nebo za automat připlatit. Hlavně nemám možnost, si s tímto automatem sjet.

radím automat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

DSG s naftou nebo s benzínem? Nájezd cca 25tkm/rok, skoro nic po dálnici, většina město nebo městský okruh (80km/h), víc jak půlka tras start-cíl do 5km.

Z různých stran mi je cpána nafta kvůli spotřebě(od lidi co mají naftu), z jiných stran je zase vyvracena ve prospěch benzínu (prodejci, racionálně uvažující lidé) a já osobně věřím že pro mé ježdění nemá nafta smysl, neberu v potaz rozdíl v kupní ceně.

 

Poraďte prosím, díky

 

---------------

 

Tady jsem spočítal pokud bude rozdíl ve spotřebě mezi benzínem a naftou N litrů (modrá osa x) kolik je třeba najet aby se to vrátilo (doba a kilometry osa Y světle modrá). Zelená oblast grafu označuje dosažení nákupního rozdílu, tj 40000kč. Kalkulováno s 25000km ročním nájezdem a 40000kč rozdílem kupní ceny.

 

Pokud by byl rozdíl ve spotřebě 1l tak by se začala nafta vyplácet (teoreticky kolem 135000km, 5.4 let) - za 135000km bude zaplacen 40000 rozdíl. Tzn třeba dlouhodobá sptořeba nafty 5l a benzínu 6l. Neni započítána údržba vozu a jiné další náklady.

 

 

spotr.jpg

Editováno: , autor: kozlik530
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s benzínem počítej s větší spotřebou, pokud jezdíš město trasu do 5km... Ale to samé asi platí i pro diesel.

 

Jako těžko radit, ani jeden motor není pro tebe vhodný vzhledem k tomu, že polovina tras je opravdu krátká...

 

Ale osobně bych šel do benzínu, záleží také kdy budeš auto měnit... + nafta pokud se nepletu je pouze 3 válec... Kultivovanost a projev benzínu je někde jinde ( pokud chceš koupit 1.2 )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obecně se říká,že pokud najíždíš ročně víc jak 50tis.km jdi do nafty. Jinak  se ti to nevyplácí. Navíc servis a údržba je u benzínu levnější.

Manželka teď u TSI najíždí na nádrž 45l  mezi 890 - 950km

Editováno: , autor: Hkubes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...