Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Při 240 000 km, pak každých 30 000 km
– Kontrola ozubeného řemene vačkového hřídele u zážehových motorů
– Kontrola ozubeného řemene pohonu čerpadla chladicí kapaliny u zážehových motorů

Vloženo

Ford má ale mokrý, který se stále máčí v oleji.

Kladka stojí 1900, řemen 320, pokud než bude F4C najedeme 120tkm, za ty náklady 0 0 prd bych ho nechal vyměnit, budu klidnější :D

  • o 2 týdny později...
Vloženo

fufal: Ono to bolo od zaciatku jasne, ze TSI 66kW bude najziadanejsia a zaroven aj najpredavanejsia motorizacia. Prave verzia TSI 66 kW je prvy pouzitelny motor na pohodu, kto jazdi mesto, mimo mesto a sem tam presun po dialnici, kto chce trochu sviznejsi motor a ma rad rychlejsiu jazdu musi siahnut po TSI 81kW.

1,0 MPI - je vhodny na jazdu po meste a prave sa ponuka vo verzii 44 alebo 55kW. Ja by som volil pre mestsku jazdu prave 44kW z financneho hladiska (neoplati sa priplacat za 55kW ked do 4000-4500 ot. su identicke, akurat 55kW verzia ma kratsiu prevodovku - lenze )

 

Zaver: vo fabii by som volil na jazdu mesto 1,0 MPI 44kW, na vseobecne pouzitie TSI 66kW (pohoda) , alebo TSI 81kW ( trochu sviznejsie).

 

 

Souhlasím s tebou, jenže když chceš manželce auto trošku vybavit, tak se pak "musí" vzít 55KW :-(    A to už pak ten "ušetřený" cenový rozdíl motoru smázne. Volil jsem motor 55KW a verzi STYLE.  manželka je ráda, že jede a tak obsah 1,2  byl bezpředmětný. Teď jsem se s tím motorem svezl po D1 na Jarov a zpět kvůli reklamace DefendLocku a když je auto prázdné...max. 2 dospělí... Tak to jelo slušně. Nebyla to žádná tragédie. A to ještě zajíždíme a netočíme pře 4000/minutu.

Vloženo

nemáte někdo náhodou graf, porovnání kolik která verze točí na pětku při různých rychlostech? Potřeboval bych vědět o kolik je ta 55kW kratší

Vloženo

aha, takže ikdyž 55 točí o něco více (cca 200 otáček) bude asi z hlediska "alespoň nějakého" výkonu ve vyšších točkách lepší přece jenom ta silnější

Vloženo

Já mám tu silnější a i při 130, 140 O.K.

Kdyby jsi chtěl vidět reálnou zkušenost, jak to zrychluje do těch 130 i zvuk motoru, najdeš u mě v sekci Vaše Fabie III video.

Plyn úplně na podlaze nebyl a zimní pneu.

Vloženo

jj, na tvoje vlákno občas čučím, pravda video jsem si ještě nepustil, bo v práci je youtube bloklý a doma pak nevzpomenu. Zatím to probírám v jen teoretické rovině, ale pokud budu chtít jít do nového auta a LPG zároveň, je to bohužel už poslední motor předělatelný za rozumný peníz s rozumnou návratností. Plynaře už jsem se též ptal, několik citgo už předělával.

Vloženo

nemáte někdo náhodou graf, porovnání kolik která verze točí na pětku při různých rychlostech? Potřeboval bych vědět o kolik je ta 55kW kratší

1.0 MPI 44kW, 5R, F: 4,81, 5: 0,76, 185/60/15

1500- 49,48, 2000- 65,97, 2500- 82,96, 3000- 98,95, 3500- 115,44, 4000- 131,94, 4500- 148,43, 5000- 164,92, 5500- 181,41, 6000- 197,9

 

1.0 MPI 55kW, 5R, F:4,81, 5: 0,8, 185/60/15

1500- 44,28, 2000- 59,05, 2500- 73,81, 3000- 88,57, 3500- 103,33, 4000- 118,09, 4500- 132,85, 5000- 147,62, 5500- 162,38, 6000- 177,14

Vloženo (editace)

3500 - 115,44 znamená, že při 3500 otáčkách pojedeš na 5tku 115,44 km/h. Ve srovnání s tím silnější verze jede při 3500 otáčkách pouze 103,33 km/h. Uznávám, že lepší by to bylo opačně.

Slabší verze: 3500 otáček = 115,44 km/h
Silnější verze: 115,44 km/h = cca 3910 otáček.

Při 130 km/h bude tedy silnější verze točit: 4403 otáček.

Slabší při stejné rychlosti ale jenom: 3941 otáček.

 

Snad je to takhle lepší. ;)

Editováno: , autor: mp390
Vloženo

Malta: je to tak jak to popsal mp390... je to počítané na 2 desetinná místa... nedopisoval jsem ani ot/min ani km/h...

 

v grafu by to vypadalo cca tak, vlevo 44kW, vpravo 55kW... 

post-96522-0-23254800-1454845087_thumb.j

post-96522-0-80901100-1454845087_thumb.j

Vloženo

jsem netušil že je to až tak přesně :kol-28: , proto mě to zmátlo, to jsem pochopil že jsou otáčky - rychlost, ale já počítal jen že to bude na celé km/h a ne ještě setiny :kol-46:

Vloženo

no však to tak je... 

 

silnější točí 4500 otáček a jede 132km/h...

slabší točí 4500 otáček a jede 148km/h... 

 

takže na úrovní 4500 otáček jede silnější (55kW) o 16km/h pomaleji... 

Vloženo

jj, jsem to četl znovu a máš recht, proto jsem ten svůj nesmysl ještě před tvou odpovědí smazal. Jinak jsem mrkl na to Honzovo videjko, a řekl bych že je to krapánek lepší než mám teď na roomovi. Jinak více se mi líbí ty točky slabší verze, ovšem z hlediska výkonu a upadajícího krouťáku ve vyšších točkách, se mi to už nelíbí. To už mi připadne jak když teď porovnám svoji F I a Rooma, fábuli mohu točit až k šesti a pořád pocitově táhne, ovšem rooma jak přejedu 5-5200, tak zmrtví

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Do rodiny nam teraz pribudla Fabia zo zakladnym 44kw motorom.Clovcek od neho kvoli tomu vykonu nema ziadne ocakavania,ale napocudovanie to nieje az take skapate,ako som cakal a praveze na ten papierovy vykon to chodi celkom pekne.Skor som tusim v dnesnej dobe sklamany s parametrovo vykonnych motorov,kde pisu 135 kw,ale ja ich nejako neviem najst :kol-27:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...