Pawouk Vloženo 24. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Při 240 000 km, pak každých 30 000 km– Kontrola ozubeného řemene vačkového hřídele u zážehových motorů– Kontrola ozubeného řemene pohonu čerpadla chladicí kapaliny u zážehových motorů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Ford má ale mokrý, který se stále máčí v oleji. Kladka stojí 1900, řemen 320, pokud než bude F4C najedeme 120tkm, za ty náklady 0 0 prd bych ho nechal vyměnit, budu klidnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 (editace) Teď na to koukám, místa je tam mraky, to by šlo udělat i doma. Editováno: 24. leden 2016, autor: Jan R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 To ale není rozvodový řemen... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Co myslíš v tom fordu nebo na fotce? Je v tom hliníkovém držáku motoru nahoře má krytku pod tou trubkou sání a benzínovými hadičkami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Na fotce. Fotka totiž míří na řemen pohánějící příslušenství, myslel jsem, že myslíš ten. Moje chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Já jen kvůli prostoru, mezi motorem a P nosníkem. U TSi je také tolik místa kolem motoru? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 To rozhodně ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 (editace) Není to tak hrozné, viz. moje galerka: http://forum.skodahome.cz/topic/131695-reeshova-sněhová-vločka/?p=2065329 Editováno: 24. leden 2016, autor: Reeshanek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasicarna Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 fufal: Ono to bolo od zaciatku jasne, ze TSI 66kW bude najziadanejsia a zaroven aj najpredavanejsia motorizacia. Prave verzia TSI 66 kW je prvy pouzitelny motor na pohodu, kto jazdi mesto, mimo mesto a sem tam presun po dialnici, kto chce trochu sviznejsi motor a ma rad rychlejsiu jazdu musi siahnut po TSI 81kW. 1,0 MPI - je vhodny na jazdu po meste a prave sa ponuka vo verzii 44 alebo 55kW. Ja by som volil pre mestsku jazdu prave 44kW z financneho hladiska (neoplati sa priplacat za 55kW ked do 4000-4500 ot. su identicke, akurat 55kW verzia ma kratsiu prevodovku - lenze ) Zaver: vo fabii by som volil na jazdu mesto 1,0 MPI 44kW, na vseobecne pouzitie TSI 66kW (pohoda) , alebo TSI 81kW ( trochu sviznejsie). Souhlasím s tebou, jenže když chceš manželce auto trošku vybavit, tak se pak "musí" vzít 55KW :-( A to už pak ten "ušetřený" cenový rozdíl motoru smázne. Volil jsem motor 55KW a verzi STYLE. manželka je ráda, že jede a tak obsah 1,2 byl bezpředmětný. Teď jsem se s tím motorem svezl po D1 na Jarov a zpět kvůli reklamace DefendLocku a když je auto prázdné...max. 2 dospělí... Tak to jelo slušně. Nebyla to žádná tragédie. A to ještě zajíždíme a netočíme pře 4000/minutu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 nemáte někdo náhodou graf, porovnání kolik která verze točí na pětku při různých rychlostech? Potřeboval bych vědět o kolik je ta 55kW kratší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 Něco málo je v tomto srovnávacím testu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 aha, takže ikdyž 55 točí o něco více (cca 200 otáček) bude asi z hlediska "alespoň nějakého" výkonu ve vyšších točkách lepší přece jenom ta silnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 Já mám tu silnější a i při 130, 140 O.K. Kdyby jsi chtěl vidět reálnou zkušenost, jak to zrychluje do těch 130 i zvuk motoru, najdeš u mě v sekci Vaše Fabie III video. Plyn úplně na podlaze nebyl a zimní pneu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 jj, na tvoje vlákno občas čučím, pravda video jsem si ještě nepustil, bo v práci je youtube bloklý a doma pak nevzpomenu. Zatím to probírám v jen teoretické rovině, ale pokud budu chtít jít do nového auta a LPG zároveň, je to bohužel už poslední motor předělatelný za rozumný peníz s rozumnou návratností. Plynaře už jsem se též ptal, několik citgo už předělával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 tak jsem v rychlosti prolétl celé tvoje vlákno a video jsem tam neviděl , hoď pls link Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 nemáte někdo náhodou graf, porovnání kolik která verze točí na pětku při různých rychlostech? Potřeboval bych vědět o kolik je ta 55kW kratší 1.0 MPI 44kW, 5R, F: 4,81, 5: 0,76, 185/60/15 1500- 49,48, 2000- 65,97, 2500- 82,96, 3000- 98,95, 3500- 115,44, 4000- 131,94, 4500- 148,43, 5000- 164,92, 5500- 181,41, 6000- 197,9 1.0 MPI 55kW, 5R, F:4,81, 5: 0,8, 185/60/15 1500- 44,28, 2000- 59,05, 2500- 73,81, 3000- 88,57, 3500- 103,33, 4000- 118,09, 4500- 132,85, 5000- 147,62, 5500- 162,38, 6000- 177,14 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rowz Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 Ja poridil Fabku 1.0 55kw Combi a hned jsem tam supl LPG. Zatim spokojenost! :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 jayhawk, nejsem si jist že tomu zcela rozumím ... jak mám třeba rozumět 3500 - 115,44 ? mate mě to druhé číslo za pomlčkou (44) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 (editace) 3500 - 115,44 znamená, že při 3500 otáčkách pojedeš na 5tku 115,44 km/h. Ve srovnání s tím silnější verze jede při 3500 otáčkách pouze 103,33 km/h. Uznávám, že lepší by to bylo opačně.Slabší verze: 3500 otáček = 115,44 km/hSilnější verze: 115,44 km/h = cca 3910 otáček.Při 130 km/h bude tedy silnější verze točit: 4403 otáček. Slabší při stejné rychlosti ale jenom: 3941 otáček. Snad je to takhle lepší. Editováno: 7. Únor 2016, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 Malta: je to tak jak to popsal mp390... je to počítané na 2 desetinná místa... nedopisoval jsem ani ot/min ani km/h... v grafu by to vypadalo cca tak, vlevo 44kW, vpravo 55kW... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 jsem netušil že je to až tak přesně , proto mě to zmátlo, to jsem pochopil že jsou otáčky - rychlost, ale já počítal jen že to bude na celé km/h a ne ještě setiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 no však to tak je... silnější točí 4500 otáček a jede 132km/h... slabší točí 4500 otáček a jede 148km/h... takže na úrovní 4500 otáček jede silnější (55kW) o 16km/h pomaleji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 jj, jsem to četl znovu a máš recht, proto jsem ten svůj nesmysl ještě před tvou odpovědí smazal. Jinak jsem mrkl na to Honzovo videjko, a řekl bych že je to krapánek lepší než mám teď na roomovi. Jinak více se mi líbí ty točky slabší verze, ovšem z hlediska výkonu a upadajícího krouťáku ve vyšších točkách, se mi to už nelíbí. To už mi připadne jak když teď porovnám svoji F I a Rooma, fábuli mohu točit až k šesti a pořád pocitově táhne, ovšem rooma jak přejedu 5-5200, tak zmrtví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 23. Duben 2016 Sdílet Vloženo 23. Duben 2016 Do rodiny nam teraz pribudla Fabia zo zakladnym 44kw motorom.Clovcek od neho kvoli tomu vykonu nema ziadne ocakavania,ale napocudovanie to nieje az take skapate,ako som cakal a praveze na ten papierovy vykon to chodi celkom pekne.Skor som tusim v dnesnej dobe sklamany s parametrovo vykonnych motorov,kde pisu 135 kw,ale ja ich nejako neviem najst Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.