Únor 18, 20187 r Nyní mám na čas 1.4 TDI CR jako služebák. Jeden z nejhorších motorů jaký jsem kdy řídil. Asi se inspirovali starým zetorem. Ty vibrace dunění a vrnění trochu ustávají až nad 2200 ot. Horší je jen 1.4 TDI PD. i když je to hodně srovnatelné. HTP je proti tomu neuvěřitelný samet.
Únor 19, 20187 r Nic prekvapivyho. Proste 1.4TDi si nikdo rozumny neporizuje kvuli kultivovanymu a tichymu behu. Pokud je to sluzebak, ktery ma najizdet kvanta km, pak v tom s ohledem na ucel nevidim problem. Konec koncu, mam znamyho, ktery ma dodnes velmi zachovalou FI Combi Elegance 1.4 TDi PD 59kW a je mu fuk, jak je to hlucny, ale jezdi dlouhodobe za 3.x l/100km bez nejake sebekazne. Holt ucel sveti prostredky.
Březen 3, 20187 r Když budeš dodržovat rychlost a jezdit předvídavě, tedy zbytečně nebrzdit, tak se dá v pohodě za 3,8. Ale jinak je ten motor jeden tříválcový hnus.
Březen 3, 20187 r Vycházím z: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/398-Fabia.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2015&constyear_e=2019&power_s=63&power_e=86&gearing=1
Březen 3, 20187 r Jiste ze jedit za 3,x znamena nejakou snahu. Ne ale zadnou extremni, to se pak dalo i za 2,x. Osobni zkusenost
Březen 3, 20187 r Jasně, ale já se jen bavím o to, že to "nové" TDI už prostě nejezdí za takovou spotřebu jako jezdilo to v jedničkové fábii... Toť vše .
Březen 3, 20187 r Martab: přesně tak.Je to nesmysli že trojkova Fabia jezdi za 3,8.Mám ji jako služební...jezdím napohodu,mimo dálnice a v podstatě mimo město a min jak za 4,3 se nedostanu.
Březen 3, 20187 r Pak je něco špatně. Měl jsem možnost se s ní asi 3 dny vozit na zkoušku a v podstatě nebyl problém se dostat pod 4l/100km. Pod 5l/100km se dá v pohodě jezdit s 1.2TSi 81kW. Pochopitelně je potřeba brát v úvahu profil a délku trati. Pro mě to typicky jsou rovinaté střední Čechy a trasy ca 25+ km. Žádné crcání po městě. Nicméně ano, současné 1.4 TDi CR není reálně tak úsporné jako bývalá 1.4 TDi PD.
Březen 22, 20205 r V jiném tématu se řešili převodové poměry a otáčky při dané rychlosti, když už jsme byl v tom, udělal jsem porovnání pro všechny motory v FIII: Ostatní motorizace: Převody fabia III.pdf
Březen 22, 20205 r No Martabe paráda a klobouk dolů, hned si ty tabulky tisknu. Kde na to chodíš, na ty údaje, děláš někde ve škodovce? A jestli pak z toho sám tvoříš ty grafy a tabulky, tak pěkná práce!
Březen 22, 20205 r Díky. Ne, ve Škodovce nedělám. Údaje o převodových poměrech jsou z skoda-storyboard a následné výpočty a grafy jsou má práce (resp. o většinu práce za mě udělal počítač, ručně by se mi s tím počítat nechtělo :D ). Nejsložitější bylo zjistit u DSG, který stálý převod platí pro které rychlosti... Kdyby kdokoli chtěl podobný graf pro některý jiný model, stačí napsat :)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.