Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Čau.Mám problém s motorem, už jsem vyměnil snad všechno,ale při akceleraci vozidla motor začne škubat a už nevim co s tim.Při startu a klidné jízdě je jinak vše v pohodě.Nesetkal jste se s tím někdo?Je to r. v. 1999.Díky

Vloženo
Dyt je tam 1,8T MR99, to celkem staci, tem co budou vedet  ;)

ááá sorry - já sem zapomněl na nadpis...omluvuju se! :D

Já to řikam pořád že s těma 1.8T sou jen samý problémy - škubání, za vlhka nejede, ani nekouří :smich: , závad tdi tu moc nevídam - to sem rád.... :D

Vloženo

The Driver:uplne se tu valim smichy pane vtipalku :doh

u tohoto motoru jsme meli prasklou hadicku od turba a auti poposkakovalo jako koza na lede :unsure:

Vloženo (editace)
:smich: i zviratka z lesa

me by zajimalo, za kolik jezdis ty, ty kloboucniku

sry za toho kloboucníka ))joke

Jezdim ve městě za 11 litru , mimo město 6-8 L . Samozřejmě záleži hodně zda jedu do kopce nebo z kopce ....

Ve měste je to furt semafor nebo cokoliv a spotřebu mam velkou P:

Editováno: , autor: DieS
Vloženo (editace)

Tak ze auto poskakovalo to uz sem zazil taky parkrat, prvni problem ze auto cukalo skytalo a pri pridani plynu skubalo byl v skritici klapce byla zasvinena - pak to neudrzelo volnobeh a padalo to.

Druhy problem se mi stal ze mi vypadla hadice od turba jedna, nasadilo se a vse ok.

A po treti jak auto cukalo tak byla na vine zapalovaci civka na jednom valci.

Editováno: , autor: Hoblik
Vloženo
s tim turbem to musi žrát i trávu u cesty ne ??

no presne tohle se rika o 1,8 bez turba.muzu porovnat prvni octa 1,8 bez a moje druha 1,8 s T a o dost velky rozdil ve spotrebe. tu prvni jsem prave skrze spotrebu prodal bratrovi :smich: on je spokojenej ale pri mem stylu jazdy mi s Tckem zere urcite menej dlouhodoba 8,2 u te prvni jsem pod 9 nesel ani nahodou.

Vloženo
Čau.Mám problém s motorem, už jsem vyměnil snad všechno,ale při akceleraci vozidla motor začne škubat a už nevim co s tim.Při startu a klidné jízdě je jinak vše v pohodě.Nesetkal jste se s tím někdo?Je to r. v. 1999.Díky

nejevi se ti to spise jako tarokovani ze to citis i ve volantu.jako by slapalo na 3 hrnce . to uz jsem resil dvakrat s Vasem po prvni se to prohrablo vagem no a ono to po ceste s prostejova prestalo a zacalo to delat az po pul roce ted tak pred 3 mes.zjistilo se ze se jeden hrnec flaka a jede to jen na 3 . tak dana nova civka a nic dana nova svicka a nic jebalo se do vstriku a nic. pak Vasa opet vagem trochu zkoumal no a ono to proste zase prestalo uplne se to ztratilo jeste parkrat to slo na 3 hrnce ale jen kratce az to zacalo slapat a jde zatim porad. hold i auta maji SVE DNY a musim rict ze nekdy je to horsi nez kdyz to ma zenska.podle meho to asi stacilo hodit do zaklad. nastav. jinak si to nedokazu :doh .

Vloženo
s tim turbem to musi žrát i trávu u cesty ne ??

no presne tohle se rika o 1,8 bez turba.muzu porovnat prvni octa 1,8 bez a moje druha 1,8 s T a o dost velky rozdil ve spotrebe. tu prvni jsem prave skrze spotrebu prodal bratrovi :smich: on je spokojenej ale pri mem stylu jazdy mi s Tckem zere urcite menej dlouhodoba 8,2 u te prvni jsem pod 9 nesel ani nahodou.

No ale hlavne kdyz to turbo sepne tak to je jine povozeni ;)

Vloženo
s tim turbem to musi žrát i trávu u cesty ne ??

no presne tohle se rika o 1,8 bez turba.muzu porovnat prvni octa 1,8 bez a moje druha 1,8 s T a o dost velky rozdil ve spotrebe. tu prvni jsem prave skrze spotrebu prodal bratrovi :smich: on je spokojenej ale pri mem stylu jazdy mi s Tckem zere urcite menej dlouhodoba 8,2 u te prvni jsem pod 9 nesel ani nahodou.

No ale hlavne kdyz to turbo sepne tak to je jine povozeni ;)

OT: pri kolika otackach vubec sepina turbo u 1,8 20VT?

Vloženo
s tim turbem to musi žrát i trávu u cesty ne ??

no presne tohle se rika o 1,8 bez turba.muzu porovnat prvni octa 1,8 bez a moje druha 1,8 s T a o dost velky rozdil ve spotrebe. tu prvni jsem prave skrze spotrebu prodal bratrovi :smich: on je spokojenej ale pri mem stylu jazdy mi s Tckem zere urcite menej dlouhodoba 8,2 u te prvni jsem pod 9 nesel ani nahodou.

No ale hlavne kdyz to turbo sepne tak to je jine povozeni ;)

no prave i kdyz by mi to zralo vice jako ta bez T coz teda zatim nezer tak je to uplne nekde jinde.a ten sepot to ta prvni bez T byla kurva nejaka hlucna hlavne nad 3000 ot. nedam na T dopustit krome toho cukani zadny problem mam za sebou 38000 km behem roku a 3 mesicu a pohoda jsem spokojenej.

Vloženo
s tim turbem to musi žrát i trávu u cesty ne ??

no presne tohle se rika o 1,8 bez turba.muzu porovnat prvni octa 1,8 bez a moje druha 1,8 s T a o dost velky rozdil ve spotrebe. tu prvni jsem prave skrze spotrebu prodal bratrovi :smich: on je spokojenej ale pri mem stylu jazdy mi s Tckem zere urcite menej dlouhodoba 8,2 u te prvni jsem pod 9 nesel ani nahodou.

No ale hlavne kdyz to turbo sepne tak to je jine povozeni ;)

OT: pri kolika otackach vubec sepina turbo u 1,8 20VT?

1750 ot za min

Vloženo

Díky za rady,škrtící klapku jsme vypucovali hned jako první,hadice jsme přešli a nikde nic,cívky jsme měnili všechny i ze svíčkami a škubalo to pořád,zapomněl jsem dodat,že na vagu je to bez chyby a značkový servis si s tím neví rady,jako obvykle,když je třeba zapojit taky mozek a nejen měnit žárovky.Tak kdyby jste ještě něco věděli,jsem za každou radu vděčný. :unsure:

Vloženo
Díky za rady,škrtící klapku jsme vypucovali hned jako první,hadice jsme přešli a nikde nic,cívky jsme měnili všechny i ze svíčkami a škubalo to pořád,zapomněl jsem dodat,že na vagu je to bez chyby a značkový servis si s tím neví rady,jako obvykle,když je třeba zapojit taky mozek a nejen měnit žárovky.Tak kdyby jste ještě něco věděli,jsem za každou radu vděčný. :unsure:

my jsme hadice taky prosli a bylo to primo na hrane spony, tak jsme si toho nejdriv nevsimli, vicemene jsme to objevili nahodou :D

Vloženo
Díky za rady,škrtící klapku jsme vypucovali hned jako první,hadice jsme přešli a nikde nic,cívky jsme měnili všechny i ze svíčkami a škubalo to pořád,zapomněl jsem dodat,že na vagu je to bez chyby a značkový servis si s tím neví rady,jako obvykle,když je třeba zapojit taky mozek a nejen měnit žárovky.Tak kdyby jste ještě něco věděli,jsem za každou radu vděčný. :unsure:

co to tak skusit hodit do toho zakladniho nastaveni nebo prehrat ten soft teda pokud to jde. u me se na to nedoslo ale jak se to vsechno hodilo do zkladu na vagu tak to proste prestalo. sel slabe cerny dym jedna svicka uplne cerna na druhym valci jinak vsechny O.k. vsechno kolem toho valce se menilo i kabelaz k civce se kontrolovala a nic svicka nedavala jiskru vypadalo ze vubec nejde do civky impuls s RJ . jak jsem psal pak se to trochu vetralo vagem co presne Vasa delal tak to ti nereknu ale proste to prestalo. :)

Vloženo
Díky za rady,škrtící klapku jsme vypucovali hned jako první,hadice jsme přešli a nikde nic,cívky jsme měnili všechny i ze svíčkami a škubalo to pořád,zapomněl jsem dodat,že na vagu je to bez chyby a značkový servis si s tím neví rady,jako obvykle,když je třeba zapojit taky mozek a nejen měnit žárovky.Tak kdyby jste ještě něco věděli,jsem za každou radu vděčný. :unsure:

my jsme hadice taky prosli a bylo to primo na hrane spony, tak jsme si toho nejdriv nevsimli, vicemene jsme to objevili nahodou :D

jo Bobik to bylo u 1,8T tveho otce nebo si to pletu.

Vloženo
jj presne tak, debatili jsme o tom ;)

si pamatuji to byla ta hadice nekde kolem turba takovej ten pavouk jde jich tam vice do sebe.no na nekterych tech sponach maji moc ostre hrany to je kamen urazu a jeste kdyz je to stahnuty tak to proste prorizne. :disgust:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...