lars Vloženo 5. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2015 nechápem, čo majú 5-te dvere s DPF filtrom ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Únor 2015 Sdílet Vloženo 5. Únor 2015 si nečítal to tady celé?...príspevok č.17 a spol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 5. Únor 2015 Sdílet Vloženo 5. Únor 2015 (editace) Ved pisal vyssie, ze skusi premerat ci sa nahodou nezapne vyhrievanie zadneho skla pri regeneracii Ja viem ze octa nie je mitsubishi, ale na fore mitsubishi som natrafil na to, ze pri rege sa automaticky pripne vyhrievanie zadneho skla pre vyssiu zataz motora, ale original kontrolka nesvieti.Chlapi na to zapojili inu led a pri rege sa im tato rozsvieti a spolahlivo to funguje.Nemoze byt nieco podobne aj na skode...? Milan ma predbehol Inak ja na to stale tiez myslim, ze by som aspon pocas regeneracie skusil nadychat na zadne okno, ked nic viac, ale ta svina sa nechce regenerovat uz vyse 2t km Editováno: 5. Únor 2015, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 7. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2015 ďakujem za vysvetlenie, tak toto vyskúšam aj ja. Bolo by super keby to tak fungovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jules365 Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 ešte mi chýba asi nejakých 200km cca do rege ale mám už vyvedený aj kus drôtu ku predným sedadlám, aby som tam pripojil merák, keď začne regenerovať..vyzerá to divne, ale musím vydržať :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 No som zvedavy, nezabudni podat hlasenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 8. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 ak by to vyšlo bolo by super, nechce sa mi moc sledovať vypalovanie pomocou snímanie teploty filtra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jules365 Vloženo 9. Únor 2015 Sdílet Vloženo 9. Únor 2015 Urcite dam vediet, no aj ked by to tak nebolo, uz viackrat som mal pocit /pri rege/ akoby cvaklo nejake rele pod palubovkou, mozno to bola blba nahoda, zvycajne mi hra v aute radio a to cvaknutie je dost tiche,ale... Najst tak ktore rele cvakne...Este mi napadlo ci by nahodou nemohlo zopnut ten ptc clanok, ten ma dost velky odber, ved pri tom sa zdvihnu otacky na cca 1000..Neviem len tak uvazujem,ale to okno premeriam . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 10. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 Mám zlé správy. Dnes mi auto vypalovalo, tak som odmeral ten ohrev zadného okna a nič. Ohrev zapnutý nebol. Podla teploty filtra išlo evidentne o vypalovanie, teplota cca 400 C. Takže smola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jules365 Vloženo 11. Únor 2015 Sdílet Vloženo 11. Únor 2015 Tak dnes z práce domov regenerácia a máš bohužial pravdu..merák celý čas zapojený a nič.. No aj tak mi to nedá, veď pri tej regenerácii musia byť splnené nejaké podmienky, okrem teda teploty a tuším niečo s EGR ventilom,..musí sa niečo zapnúť alebo spustiť ! Okrem teda dostreku nafty do valcov, len to "niečo" nájsť a nejak to čo najjednoduchšie využiť .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 11. Únor 2015 Sdílet Vloženo 11. Únor 2015 Tiez som dnes konecne regeneroval A dycham na zadne okno a nic....skoda no. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 11. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2015 Niekde som čítal že fakt s tou regeneráciou má súvis aj EGR ventil, vraj nejako podporuje čo najrýchlejšie zvýšenie teploty DPF filtra. Ale presne ako to neviem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 11. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2015 našiel som ten popis, tak čitajte : klasicka regeneracia pozostava z 4/5ciklovpasivna-aktivna-kontrolka fitra-pomocou diagnostiky-uz len samotna vymena filtrapasivna regeneracia: prebieha bez toho aby uzivatel o tom vedel. pri pasivnej regeneracii sa nezapaja ziadna RJ do procesu. robi sa samovolne napr. pri jazde po dialnici alebo ustalenou rychlostou kedy sa filter samovolne nahreje na 300-550Cels. filter je zaneseny cca od 10gram-18gramaktivna regeneracia: prebieha bez toho aby uzivatel o tom vedel(aspon sa o to snazi riadiaca jednotka motora, ale vy to mozete trocha pocitit) cize pri aktivnej regen. sa uz zapaja RJ motora, cize, odstavi sa ventil egr cize neprudia do motora vyfukove plyny, natoci sa skrtiaca klapka aby sa zvysil tlak a mnozstvo kysliku, zacne motor davkovat naftu vo stvrtom takte cize vo vyfuku pri pohybe piestu nadol -sekundarny vstrek- nafta nezhory len sa zvysi teplota a nasledne zhory az vo filtry. taktiez pri aktivnej regeneracii sa natocia lopatky turba a v niektorych pripadoch sa aktivuju zhavice aby sa zvysila teplota(to by malo byt iba pri pouziti keramickych zhavicov) teplota DPF sa dosiahne na cca 600-650Cels.takze vy o tom by ste stale nemaly vediet (aspon) mozete citit zapach cim viac syry v palive tym zapach je intenzivnejsi a taktiez moze ventilator motora bezat aj cca 15min po vypnuti zapalovania.tato regeneracia prebieha pri zaneseni filtra na cca 18gram-24gramak RJ vyhodnoti vecsie zanesenie na zaklade snimaca rozdielu tlakov G450 ale na zaklade castych PRERUSENYCH pasivnych/aktivnych ciklov, vas vyzve RJ na regeneraciu ktoru musite spravit vy, cize rozsvieti sa kontrolka dpf filtratakze ked vam svieti kontrola neznamena to "PANIKU" !!! len musite spravit regeneraciu vy cize min 2000ot/min, 4-5prevodovy stupen, plynula jazda cca 10-15km. ja byt vami neignorujem to lebo viac ignoracii moze to viest k problemu. touto regeneraciou sa moze zanesenie filtru klesnut aj na upne minimalnu hranicu. takze zase vsetko od znova tento treti krok, cize rozsvietena kontrolka sa uskutocnuje pri zaneseni filtra cca 24gram-40gramak sa vam rozsvieti kontrolka dpf a kontrolka zhavenia alebo chcek motora az potom muste navstivit servis vtedy cez diagnostiku sa spusti regenracia, ktora moze trvat aj cca 4hodky vtedy je zanesenie dpf filtra cca od 40gram-45gramak sa vam rozsvieti dpf filter a aj check motora nemusi to byt este problem, zo skusenosti len odyde snimac rozdielu tlakov vyfukovych plynov G450 (dnu odyde taky piezo pasik ) po vymene snimaca treba urobit zakladne nastavenia v RJ a potom je vsetko okak je zanesenie filtra pevnych castic nad 45gram pomoze uz len samotna vymena tam uz nepomoze nic, snad demontovat a vycistit su na to prostriedky a tekutiny ale uz to tak nevydrzi ako novy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Únor 2015 Sdílet Vloženo 11. Únor 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jules365 Vloženo 12. Únor 2015 Sdílet Vloženo 12. Únor 2015 (editace) Keď som si prečítal, ako pracuje EGR ventil, že závisí od teploty, zaťažení motora atď, sekundárny dostrek tiež "nezistím" tak asi najistejší spôsob ako zistiť, že prebieha regenerácia je naozaj len merať tú teplotu samotného filtra a rozumným spôsobom to "dostať" niekde na prístrojovku. Inak fakt neviem.. Editováno: 13. Únor 2015, autor: jules365 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 13. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Uz nemám problém z DPF filtrom, dnes mi ukradli moju Octavku v noci spred baráku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jules365 Vloženo 4. Červen 2017 Sdílet Vloženo 4. Červen 2017 Ahojte. Trochu by som sa vrátil k tejto téme, lebo po dlhšom čase sa mi podarilo niečo zistiť.. Keďže cez android je dostupných strašne veľa aplikácii, dostal som sa k apkám merajúcich informácie z diagnostiky auta priamo počas jazdy. Cez aliexpress som si objednal najprv lacnejší obd adaptér, cca 6euro, no s ním mi to nefungovalo.Tak som to riskol a objednal OBDLink LX bluetooth, stál cca 60euro s poštovným, ale s ním sa mi podarilo konečne to čo som potreboval. Do tabletu som si stiahol platenú aplikáciu DPF VAG COM, asi 4,20 euro. Mám za sebou aj prvú regeneráciu a zatiaľ to funguje perfektne. Adaptér OBD strčím do konektoru obd II v aute a po prvom spárovaní cez bluetooth s tabletom, treba urobiť nejaké nastavenia v aplikácii ako typ motora, atď., potom už len stačí otvoriť aplikáciu a behom 2-3 sekúnd sa to automaticky spojí a vidíte v reálnom čase údaje merané riadiacou jednotkou na displayi, ako teploty z čidiel pred a za filtrom, ubehnuté km a čas od poslednej regenerácie a stav egr, a samozrejme aj stav naplnenie filtra. A pri vypalovaní filtra aj ďalšie dostreky nafty. Takže konečne presne viem čo sa s filtrom deje , KEDY sa blíži stav naplnenia a KEDY vypaľuje. Možno, že to niekomu pomôže... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 Takto to vypadá. První screen je pasivné regenerace. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 (editace) Ovce rules používám taky. Bombastickej prográmek a za 130 kč Editováno: 5. Červen 2017, autor: Clerfayt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 Ovce, na kolik se Ti podařilo stáhnout hodnotou soot mass calc po aktivní regeneraci? Mě cca na 3g, ale obvykle kolem 4g. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 (editace) clerfayt to nemá vůbec smysl řešit, mě se pouštěla regenerace po 750 km ujetých km a po regeneraci (zpravidla při jízdě po dálnici) mi to hodilo soot mass obvykle na 2-3g calc. mass dokonce na -8g (mínus 8 gramů) a stejně 260K km a DPF z ničeho nic K.O nutná výměna. Editováno: 5. Červen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 Chová se mi to prakticky stejně. Regeneruji pravidelně po 750km. Výjimečně v zimě dřív. Kolik máš zaplneno popelem, že Ti píše tak hnusnou hlášku? Tipoval bych, že DPFku zatím nic vážného nebude, když regeneroval doposavad po 750. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 (editace) Clerfayt: Mě 115,- Nevím to byla první regenerace ale cca 200km a bude další takže ti pak řeknu. Nejvíc se děsím OIL ASH to je to co se nedá spálit a jakmile bude cca 70g měl by být konec DPF Editováno: 5. Červen 2017, autor: Ovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 Před hodinou, Ovce napsal: Nejvíc se děsím OIL ASH to je to co se nedá spálit a jakmile bude cca 70g měl by být konec DPF Přesně tak a konec nastává mezi 250k a 290k km nezáleží na reálném stavu. Je to nějaká hodnota kterou nějak vypočítává počítač. pak to hodí kontrolku DPF nouzák a servis oznámí že je nutný nový DPF filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 Mám teď necelých 180k ještě to snad 5 let vydrží a to už asi nebude moje auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.