Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

 

chtěl bych se zeptat, zda někdo nemá zkušenosti s připojením neorigo alarmu s odskokem kufru u auta, které nemá originální centrál.

 

Nechci to připojovat přes tlačítko otvírání u řidiče, protože to je v případě déle zavřených dveří deaktivované.

Takže jsem přes relé chtěl připojit napětí přímo k servo motoru kufru.

Podle schématu jsem vysondoval, že by to měl být ten označený drát, po přivedení +.

 

Nicméně zásadní problém je ten, že se sice kufr otevře, ale již nejde zavřít. Zámek zůstává trvale v poloze, kdy se není schopný při zavření zpět zaaretovat (nevím jak lépe to vysvětlit). Tento stav trvá do té doby, dokud z místa řidiče nezmáčknu tlačítko pro otevření kufru. Pak lze opět kufr zavřít.

 

Je tam někde nějaký fígl, jak ten odskok funguje? Popřípadě jak to řešit. Díky za radu.

 

post-4918-0-14631800-1417619390_thumb.pn

Když se podíváš pozorně do toho svého schématu, tak v řídící jednotce je relé přepínací, a ve vypnutém stavu je onen vodič připojen na mínus pól. Takže připojením plusu možná vyvoláš zkrat, načež jednotka asi reaguje nějakou poruchou a odpojí se. A ožije až zmáčknutím tlačítka.

Nevím jestli je to v tom schématu opravdu správně zakreslené a moje teoretická úvaha správná.

 

Jestli jo, tak bys musel vložit svoje relátko, také přepínací, které by v okamžiku přepnutí odpojilo vodič od řídící jednotky.

 

post-64141-0-83820100-1417626671_thumb.j

  • Autor

Ty jo, víš že máš asi pravdu :) Jsem popravdě to vnitřní zapojení BSG moc nestudoval a přehlídl jsem, že je to v klidu ukostřený (koho by to napadlo, že v klidu přivádí do motoru 2x zápor).

 

Možná by tam stačila i obyčejná usměrňovací dioda - jen je otázkou, zda to (-) co tam BSG v klidu pouští nemá ještě nějaký jiný význam. Vyzkouším a dám vědět.

S diodou mě to taky napadlo, ale tím od toho odpojíš to mínus. A asi když je tam přivádí, tak to má možná význam. (Elektrická brzda motorku)

Vyzkoušej.

Každopádně, jak jsem ti to navrhl s tím přidaným relé, zůstane původní funkce zajištěna.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.