Luke288 Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 nemate nekdo nejake fotky OII, ktery nekdo nejak individualne upravil? jde mi hlavne o zadek, porad mi lezi v hlave vyfuk, nechci se smirit s tim seriovym zahnutym dolu a origo skodovackej se mi uplne 100% nelibi, tak neco pro inspiraci. predem dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 tak si tam dej ty koncovky, ty snad tak blbý nejsou, ne. Koukal jsem už různě po tuning srazech i na silnici, ale nikde jsem O II. z nějakýma výraznýma úpravama neviděl. On taky nikdo žádný extra doplnky nedělá. Co já vím, tak u nás jen Janko a Milotec a to všichni známe. Venku nevím. Co se výfuku týče, tak máš možnost taky od Milotecu, dvojitej, za cca 17 litrů. Já bych to teda nedal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Září 2006 koncovky myslis ty origo skoda? ono to tak stejne asi dopadne. ja jen spekuluju, protoze me se libi ovalna, jako ma OI RS, jenze ta jde akorat na benzinovy OII. 17tis za duplex od Milotecu nedam, nejsem silenej, kdyz to na dyzla zadnej pozorovatelnej vliv nema. koncovka to bude kazdopadne, vic nema smysl, narazil jsem treba na koncovej dil Sebring, jenze cena asi 11tis a to so couha z narazniku je stejny jako ta koncovka Skoda, takze to tak asi dopadne... blby je, ze se fakt moc veci jeste na OII nedela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
O.v.i. Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 koncovky myslis ty origo skoda? ono to tak stejne asi dopadne. ja jen spekuluju, protoze me se libi ovalna, jako ma OI RS, jenze ta jde akorat na benzinovy OII. 17tis za duplex od Milotecu nedam, nejsem silenej, kdyz to na dyzla zadnej pozorovatelnej vliv nema. koncovka to bude kazdopadne, vic nema smysl, narazil jsem treba na koncovej dil Sebring, jenze cena asi 11tis a to so couha z narazniku je stejny jako ta koncovka Skoda, takze to tak asi dopadne...blby je, ze se fakt moc veci jeste na OII nedela a milotec nenabizi ovalnou koncovku pro naftu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 Ja som už vytunil! Mám plynovú vzperu kapoty od Milotecu. Týmto začal aj skončil môj tuning. Do vlákna o žltej RS som dal aj foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Září 2006 koncovky myslis ty origo skoda? ono to tak stejne asi dopadne. ja jen spekuluju, protoze me se libi ovalna, jako ma OI RS, jenze ta jde akorat na benzinovy OII. 17tis za duplex od Milotecu nedam, nejsem silenej, kdyz to na dyzla zadnej pozorovatelnej vliv nema. koncovka to bude kazdopadne, vic nema smysl, narazil jsem treba na koncovej dil Sebring, jenze cena asi 11tis a to so couha z narazniku je stejny jako ta koncovka Skoda, takze to tak asi dopadne...blby je, ze se fakt moc veci jeste na OII nedela a milotec nenabizi ovalnou koncovku pro naftu? bohuzel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson1 Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 Diamant: jak to tam šlo dát ta vzpěra? Pasovalo to dobře a jak to funguje. Napiš o tom něco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 Novej bodykit od Milotecu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 12. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2006 na to uz jsem koukal, me se to libi, az na ten "nasos" vzadu na prahach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 Na pravej strane sa vyberie jedna skrutka, ktorá drží blatník a nahradí sa guľovým kĺbom. Len treba použiť kvalitné náradie, lebo ten kĺb má pomerne tenkú maticu a je z dosť mäkkého materiálu. Na opačnej strane sa vyberie pôvodná vzpera kapoty a pod 2 skrutky, ktoré držia kapotu na závese sa priskrutkuje nosník, ktorý má za úlohu posilniť kapotu a hlavne ten pôvodný držiak. Ten držiak treba nalakovať, aby to nejako vyzeralo. A pri uvolnení tých dvoch skrutiek je potrebné kapotu držať v otvorenom stave, a zabezpečiť, aby sa neposunula. Ale ja som si pomohol, kapotu vyviazal v otovrenom stave o garážovú bránu, všakovako vypodložil, prelepil páskou a tak, takže sa to ani nepohlo. Potom je to už easy, nacvakne sa vzpera a hotovo! Kapota ale mierne nedoliehala, tak som našiel dôvod. Kovový profil, ktorým sa posilnila kapota narážal do plastu, ktorý kryje priestor medzi sklom a kapotou. Ale bolo to presne na kraji toho plastu, tak som z neho trošinku ufikol a je to OK. Nevidno to, je tam beztak taký výsek, len som ho o chlp musel zväčšiť. Brúsiť nalakovaný nosník sa mi nechcelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson1 Vloženo 13. Září 2006 Sdílet Vloženo 13. Září 2006 dík za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 13. Září 2006 Sdílet Vloženo 13. Září 2006 Kapota ale mierne nedoliehala, tak som našiel dôvod. Kovový profil, ktorým sa posilnila kapota narážal do plastu, ktorý kryje priestor medzi sklom a kapotou. Ale bolo to presne na kraji toho plastu, tak som z neho trošinku ufikol a je to OK. Nevidno to, je tam beztak taký výsek, len som ho o chlp musel zväčšiť. Brúsiť nalakovaný nosník sa mi nechcelo. Mam ji (plynovou vzperu kapoty Milotec) tam jiz take asi 1/2 roku, chodi perfektne, i prez zimu, zatim jsem ji nenalakoval . Trochu jsem byl prekvapen, ze je jen jedna, na O1 jsem mel 2 kusy, ale ta jedna na to staci az az. Ty Diamantem vzpominane problemy s montazi jsem nemel (resp. muj servis), byl jsem u toho, a vsechno pasovalo perfektne, az byl monter sam prekvapen. Kupoval jsem primo v manufaktuře v Řevničově. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 13. Září 2006 Sdílet Vloženo 13. Září 2006 kdyby tam byly dvě, tak by tě to mohlo vytáhnout nahoru, kdyby ses včas nepustil kapoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 13. Září 2006 Sdílet Vloženo 13. Září 2006 Novej bodykit od Milotecu... na tom není nic moc novýho, akorát je ten kit ušitej na "ereso" změny jsou jinak nepatrný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 13. Září 2006 Sdílet Vloženo 13. Září 2006 Presne tak, vzpera bohate stačí len jedna. A kapote určite neublíži, lebo v otvorenom stave tlačí na to isté miesto, ako pôvodná vzpera, navyše tam je to zosilnenie. A v zatvorenom stave kapotu v podstate len tlačí vpred, čo jej nijako nemôže ublížiť. Akurát tá plynová vzpera drží v otvorenom stave kapotu o chlp nižšie. Ale vôbec to nevadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 14. Září 2006 Sdílet Vloženo 14. Září 2006 díky německý důkladnosti nemám strach, že by to měl Milotec špatně konstrukčně zvládnutý. Takže jsem rád, že tam je jen jedna, protože dvě by byly asi dražší, než ta haubna, co jí podpíraj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 14. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2006 fajn, objednam si ji taky. jen doufam, ze to neco vydrzi, na GIII jsem mel nejaky nonamy a po 4 mesicich jsem si kapotu drzel zase sam. plati nejaka sleva pro cleny klubu nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 14. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2006 http://www.octavia-forum.de/forum/viewtopic.php?t=17918 doporucuju. Nemci proste umi, ten cernej kombajn OII je pro vzor, jak ma vypadat vytjůněná okta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 15. Září 2006 Sdílet Vloženo 15. Září 2006 (editace) Luke, tedˇ se směju, až padám ze židle. Ty vole, tos mě fakt pobavil. Na tom kombajnu je komplet úprava od Milotec a jsou tam ty samý věci, který se ti na mým autě nelíběj. Jenže já mám ten předek nerez, protože mě se zase nelíběj černý plasty a navíc ten prostředek pod maskou je od Autostyl Janko. Tak snad, jestli mám toho Janka seškubnout, abych zachoval styl ? ! Ale jinak si taky myslím, že Němci z Revničova uměj Jo, a pokud bys chtěl tu vzpěru kapoty, budu jí taky kupovat, tak můžu vzít dvě. Jestli nepotřebuješ doklad, abych to musel tahat přes svojí firmu a přefakturovávat, nechám ti to za nákup, což je u takovýho štěku - 20%. Protože ten tlumič ale opravdu dělaj Němci, radši se podívám do ceníku, jestli na to dávaj vůbec nějakou obchodní slevu, aby to nebylo jako s tím dvojitým výfuckem, na kterým žádná marže není. Ještě jsem koukal na ten jejich web a všim sem si tý poznámky : mein Octi 1,9 TDI 173 PS, 378 Nm. To jen pro pořádek, až se budeme zas někdy handrkovat, jestli je rozdíl mezi 1,6 MPI a 1,9 TDI. Tomu "empeíčku" se dá totiž pomoct tak s bídou o 10 PS a tím celej SW tuning skončil (nechceš-li měnit vačku apod.). Ale to je spíš k zamyšlení pro ty, co nevěděj, jak se rozhodnout. Editováno: 15. Září 2006, autor: jirkaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2006 jsem rad ze ses zasmal, ze je tam komplet uprava od Milotecu stejna jako mas ty jsem si vsimnul az ted cos to napsal. je to pravda a barva teda udela moc a staci malickost, nechat tu masku jaka je a pro me je "look" toho predku naprosti jinej a dokonalej. jinak, rikas, ze je tam komplet uprava od Milotecu, stejny veci jako mas ty...opravdu to mas tak snizeny? opravdu tam mas ty 18ky kola, ktery jsou naprosto dokonaly? ono auto dela vic veci nez jen kit Milotec... s tema Nemcema jsem nenarazel na Milotec z Revnicova(ono je to logicky, je to "dvorni" upravce Skody, tak proc by tam kluci bastlili jiny veci), ale na Nemce jako narod, neboji se toho(ale taky jim asi neni lito tech penez, protoze tam jsou libovy kousky) co se tyce ty chipnuty OII 1.9- to je zas o tom, ze oni neresi, jak casto budou menit spojku, turbo apod...protoze tyhle vykony nemuze nic dlouhodobe z toho motoru vydrzet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 15. Září 2006 Sdílet Vloženo 15. Září 2006 jsem rad ze ses zasmal, ze je tam komplet uprava od Milotecu stejna jako mas ty jsem si vsimnul az ted cos to napsal. je to pravda a barva teda udela moc a staci malickost, nechat tu masku jaka je a pro me je "look" toho predku naprosti jinej a dokonalej.jinak, rikas, ze je tam komplet uprava od Milotecu, stejny veci jako mas ty...opravdu to mas tak snizeny? opravdu tam mas ty 18ky kola, ktery jsou naprosto dokonaly? ono auto dela vic veci nez jen kit Milotec... s tema Nemcema jsem nenarazel na Milotec z Revnicova(ono je to logicky, je to "dvorni" upravce Skody, tak proc by tam kluci bastlili jiny veci), ale na Nemce jako narod, neboji se toho(ale taky jim asi neni lito tech penez, protoze tam jsou libovy kousky) co se tyce ty chipnuty OII 1.9- to je zas o tom, ze oni neresi, jak casto budou menit spojku, turbo apod...protoze tyhle vykony nemuze nic dlouhodobe z toho motoru vydrzet. opravdu tam 18" nemám a kolega Deutsch je tam nemá taky. Má tam totiž dokonce 19". Vyměnit kola je to nejjednodušší. Stačí mít plnou šrajtofli a zbytek zvládnu sám za pár minut. To ostatní už je trochu horší. Bolej od toho ruce a dýl to trvá. Ale zatím se tu pořád kecá o úpravách, ale nikdo si na auto ještě nic podstatnýho nenalepil. Přitom kolegové ze SRN čerpaj ze stejnýho zdroje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2006 (editace) covece, nevim co te na tom tak rozhodilo... pokud tam ma 19ky, jeste lepsi. to ze staci mit plnou srajtofli je jasny, jenom jsem napsal, jakej styl uprav se mi proste libi, takhle je pro me OII naprosto dokonala. to snad ale neznamena, ze hned zejtra vemu 200tis a pujdu si obednat 19ky kola a kit od Milotecu jenom proto, ze se mi to libi... to ze se tu o upravach jen keca a nikdo si nic na auto nenalepil...no proc asi, protoze tyhle veci se libi akorat tobe, me a este tak madmikovi.... jediny co ja udelam je jeste snizeni a tim uz doufam koncim. Editováno: 15. Září 2006, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 15. Září 2006 Sdílet Vloženo 15. Září 2006 Já jsem o koncovkách výfuku Škoda taky přemýšlel, ale nakonec jsem šel do zadního dílu SEBRING, takhle to vypadá na autě: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2006 predpokladam, ze to je ten od sportmotoru za skoro bratru 11tis, ktery z venku vypada stejne jako ta koncovka od skodovky za 3tis...u tohodle TDI za koncovej dil tolik penez nedam, bejt to benzin, mozna bych premejslel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 15. Září 2006 Sdílet Vloženo 15. Září 2006 A tohle je celkovej pohled zezadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.