Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

staré 1.9 PD a 2.0 PD i CR vydrží běžně přes milion km při normální údržbě, viděl jsem passaty s 2.0 CRkem (původní vstřiky) stočené z necelého milionu přelakovaný v bazaru se 280K km :-). Znám i 2.0 PDčko 4x4 octavia II 2006 co má 480 tisíc a nedělalo se na motoru krom rozvodů vůbec nic, jen nápravy, ony ty 2.0 PDčka mají špatnou pověst ale zbytečně, některé serie praskali, ale když ten motor najel 180 tisíc km a nepraskl, tak nepraskne ani po 500 tisících, takže koupit z bazaru 2.0 PD která nebyla nikdy vařena, nemusí být vůbec špatný kauft.. 1.6 TDI se na ten milion může dostat v pohodě taky stačí nepoužívat LL interval výměny oleje. Samozřejmě je nutné počítat že každých 250-300K km bude nutno udělat spojku, DPF, egr, nejspíš tlumiče i s pružinami (budou unavene) náboje. Pak tu jsou díly které vydrží 500 tisíc km když máme štěstí, tj vstřikovací čerpadlo, vstřiky, turbo, náboje kol.

 

O motor podle mě nejde, v 9 z 10 případů motor auto přežije, tady se dostáváte do bodu kdy už se nevyplatí platit náhradní díly a je lepší splácet nové auto... Počítám že u většiny aut je bod zlomu 280 tisíc km, kde začnou selhávat všechny prvky náprav a když se k tomu přidá něco kolem motoru tak to jsou solidní balíky... 

DPF už dnes strašák podle mě není. Nechá se za 10 tisíc koupit druhovýroby z polsky, která se už navíc nejspíš nikdy neucpe protože keramická vložka filtru není zdaleka tak hustá jako u originálu... ano filtruje to hůř ale STK to projde.

Kdo najezdí do 20 tisíc km ročně tak si může s 1.6 TDi vystačit i do 500 tisíc km a furt se mu to vyplatí opravovat... splácet nové auto se vyplatí jen lidem co mají prostě vysoké roční nájezdy.

Upraveno od 15degren

  • 2 roky později...

Zdravím, přidám zkušenost. Mám Škoda fabia II 1.6 TDI, 77 kw, rv 2010.  Má najeto 312 000 km, Zatím měněny rozvody, spojka, EGR, kompresor klimatizace, 2 čidla výfukových spalin. Podvozek drží, měněny pouze kotouče a desky. Turbo, vstřikovače, DPF jsou stále původní. Právě řeším, jestli ji neposlat do světa, než začne odcházet úplně všechno ostatní, motorové věci byly měněny až době 250 000+

nebo zariskovat a dotáhnout to na 400 000 :-) Osobně si myslím, že motor jako takový vydrží půl milionu a více, ježe ty ostatní přidružené věci se holt musí měnit...

  • 2 týdny později...

Jestli jezdíš normálně tak to turbo pravděpodobně neexne. Vstřikovače tě rozhodně čekají, ale set repasu stojí 12 tisíc, stojí na zvážení...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.