Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

staré 1.9 PD a 2.0 PD i CR vydrží běžně přes milion km při normální údržbě, viděl jsem passaty s 2.0 CRkem (původní vstřiky) stočené z necelého milionu přelakovaný v bazaru se 280K km :-). Znám i 2.0 PDčko 4x4 octavia II 2006 co má 480 tisíc a nedělalo se na motoru krom rozvodů vůbec nic, jen nápravy, ony ty 2.0 PDčka mají špatnou pověst ale zbytečně, některé serie praskali, ale když ten motor najel 180 tisíc km a nepraskl, tak nepraskne ani po 500 tisících, takže koupit z bazaru 2.0 PD která nebyla nikdy vařena, nemusí být vůbec špatný kauft.. 1.6 TDI se na ten milion může dostat v pohodě taky stačí nepoužívat LL interval výměny oleje. Samozřejmě je nutné počítat že každých 250-300K km bude nutno udělat spojku, DPF, egr, nejspíš tlumiče i s pružinami (budou unavene) náboje. Pak tu jsou díly které vydrží 500 tisíc km když máme štěstí, tj vstřikovací čerpadlo, vstřiky, turbo, náboje kol.

 

O motor podle mě nejde, v 9 z 10 případů motor auto přežije, tady se dostáváte do bodu kdy už se nevyplatí platit náhradní díly a je lepší splácet nové auto... Počítám že u většiny aut je bod zlomu 280 tisíc km, kde začnou selhávat všechny prvky náprav a když se k tomu přidá něco kolem motoru tak to jsou solidní balíky... 

DPF už dnes strašák podle mě není. Nechá se za 10 tisíc koupit druhovýroby z polsky, která se už navíc nejspíš nikdy neucpe protože keramická vložka filtru není zdaleka tak hustá jako u originálu... ano filtruje to hůř ale STK to projde.

Kdo najezdí do 20 tisíc km ročně tak si může s 1.6 TDi vystačit i do 500 tisíc km a furt se mu to vyplatí opravovat... splácet nové auto se vyplatí jen lidem co mají prostě vysoké roční nájezdy.

Upraveno od 15degren

  • 2 roky později...

Zdravím, přidám zkušenost. Mám Škoda fabia II 1.6 TDI, 77 kw, rv 2010.  Má najeto 312 000 km, Zatím měněny rozvody, spojka, EGR, kompresor klimatizace, 2 čidla výfukových spalin. Podvozek drží, měněny pouze kotouče a desky. Turbo, vstřikovače, DPF jsou stále původní. Právě řeším, jestli ji neposlat do světa, než začne odcházet úplně všechno ostatní, motorové věci byly měněny až době 250 000+

nebo zariskovat a dotáhnout to na 400 000 :-) Osobně si myslím, že motor jako takový vydrží půl milionu a více, ježe ty ostatní přidružené věci se holt musí měnit...

  • 2 týdny později...

Jestli jezdíš normálně tak to turbo pravděpodobně neexne. Vstřikovače tě rozhodně čekají, ale set repasu stojí 12 tisíc, stojí na zvážení...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.