Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Václave, je potvrzené, že vždy s odstupem času a finačním vzpamatováním, tě bude ušetřených deset tisíc na výbavě mrzet, s tím má zkušenost kde kdo. Toto ještě zvaž, opravdu za rok nebo dva budeš šetření litovat. U dalšího auta půjdu raději přes limit, než si to za dva roky vyčítat a vymýšlet, jak to do auta dobastlím. Auto si kupuji na deset i více let, kdy ho dojíždí rodina a s tím k tomu přistupuji.

Editováno: , autor: dick
Vloženo (editace)

Tak nejsem si jist, zda je rozdíl ve tvrdosti barvy metalíza versus normální barva, ale když mě nedávno někdo loupl do dveří, tak jsem jen setřel jeho barvu. Nicméně tmavě modrou jsem měl na Fávu a musím říct, že na tom bylo vidět všechno, snad horší barva být nemůže, možná ještě černá. Stačí to umýt a pokud nesetřeš kůží, tak jsem na tom viděl minimálně zaschlý kapky. Nejlepší je nějaká světlejší metla a asi úplně nejlepší je tradičně stříbrná. Ale zase si člověk musí koupit taky co se mu líbí a trošku do toho zapojit tu praktičnost, protože to auto nebude furt čistý. Já když  viděli hnědou matto, tak to byla jasná volba.

Editováno: , autor: Peky1
Vloženo

Já jsem zkušenost s tmavě modrou už taky udělal - měl jsem jí kdysi na Felicii. Hrozný to bylo v květnu, jak všude lítá pyl. Auto bylo víc žlutý než modrý. Praktická barva to opravdu nebyla.

 

Jdu si to přepočítat :)

post-4297-0-33301900-1419676932_thumb.jp

Vloženo

Ta modrá byla fakt pěkná, když jsem to vzal modrým tekutým voskem, jediná chvíle, kdy to bylo čistý. Jinak švihadla vzadu bych klidně nechal, přeci jen 5,5 tisíce za to, že to dvakrát do roka někdo stáhne okno dolů je dost drahý. Já bych to využil jedině na dálkáč, když to chci vyvětrat. Já zadní okna měl otevřený za tenhle rok asi tak 5x. :kol-28:

Vloženo

Ty švihadla by se asi dala pro budoucnost oželet, bez ztráty pocitu a svědomí :-) Jde opravdu jen o okamžité vyvětrání v létě, jinak to není k využití.

Vloženo

No našel jsem docela dobré místo, kde by se dalo ušetřit. Budu muset tomu Rumíkovi koupit zimní komplety a pokud místo rozměru 185/55 R15 zvolím rozměr 185/60 R15, ušetřím na jedné pneu cca 1000 Kč. Za předpokladu teda, že budu mít ten rozměr i v TP. Ale myslím si, že tam bude.

Vloženo (editace)

Dívám se do VTP od našeho Roomíka 1.2 TSI 63, vyroben v dubnu 2014, a tam jsou rozměry kol:

6Jx14 ET37 185/65 R14 86T

a pak v dalších záznamech:

5Jx14 ET35 175/70 R14 84T, pouze pro vozidla bez kontroly tlaku v pneu

6Jx15 ET43 185/55 R15 82T M+S

6Jx15 ET43 195/55 R15 85H

6,5Jx16 ET43 205/45 R16 83H

7Jx17 ET41 205/40 R17 84W

 

(dnes už je v EU povinnost, že v nových autech už musí být kontrola tlaku v pneu, my tohle bohužel nemáme)

Editováno: , autor: AlesTDI
Vloženo

Aha, tak to jsem se radoval předčasně. Tak ten rozměr 185/60 R15 mají jen GreenLine. Tak leda že bych jezdil na 14", protože ty 15" rozměry stojí na Rumíka hroznej ranec. To zlatá Octavie, tam stály pneu polovinu.

Vloženo (editace)

Tak jsem nalistoval ve předu tu tvojí konfiguraci a mám k tomu toto:

 

1) zvaž ještě jednou jestli někde nevyštouráš těch 10 papoušků ? Aby tě to jednou nemrzelo !

 

2) vůbec nejde do sebe Sport paket-kde se akorát blbě leze do sedaček a ochrana podvozku-kde z toho uděláš dohromady sportovní vysokou kozu. 

 

3) el. ovládání zadních oken, to je jen taková pitomost ŠA, která se jinde nepřiplácí, ale téměř ji neužiješ, ale budeš IN

 

Hlavní problém vidím v bodu 2) to opravdu chceš vysokou sportovní kozu za příplatek ? Já Roomem jezdím na chatu 200 metrů loukou a pak 1,5 km lesem na samotu bez paketu ochrana podvozku a nikdy jsem neškrtl, jsem rád, že jsem ho nakonec nezvolil.

 

Dále, chceš mít Hezké auto a Tip Ťop, ale přitom sis nakonfiguroval kozu do které se blbě poleze !

 

U mě je prostor k úspoře zde, abych tě neurazil-samozdřejmě jsem trochu s tou kozou přeháněl.

Editováno: , autor: dick
Vloženo

U tý ochrany podvozku mi jde hlavně o kryt pod motorem, aby tam nelezly zvířátka, který tam nemají co dělat. Světlá výška se zvýší jen o 5 mm. Není to to samé, jako paket pro špatné cesty třeba u Octy, která se s ním zvýší o 2 cm. Ale kdyby bylo nejhůř, dovedu si představit, že to mít nebudu.

 

Co se sedadel týče, tak mně ty základní v Roomovi moc nevyhovujou, protože mají moc krátkej sedák.

 

Já bych ty peníze na metalízu i měl, ale zvažuju, jestli má pro mě metalíza takovej přínos, abych za ní dal tyhle peníze. To za prvé. A za druhé jsem se nechtěl úplně vydat z peněz. Ještě musím zaplatit ty zimáky, GAP, dálniční známku a nějaké drobnější příslušenství. Blbý je, že se to všechno sejde tak nějak najednou.

Vloženo (editace)

Ochrana podvozku = kryt pod motorem (který by možná šel dodělat později) + měkčí pružiny a tlumiče

Světlá výška auta řekl bych, že zůstane stejná ;)

Editováno: , autor: AlesTDI
Vloženo (editace)

Nemuzu nez plne souhlasit s uzivatelem dick. Nicmene co se tyka standartnich sedadel, tak operadla super, ale sedak je na bocich dost mekky, takze pri ostrejsi jizde moc nepodrzi. Jake jsou sportovni sedacky nevim.

Editováno: , autor: Peky1
Vloženo

Jestli ti teda jde jen o ten kryt pod motor, tak se to tu někde řešilo vč. seznamu materiálu, později to najdu (snad ještě dnes až budu ponocovat u PC)

Sám jsem to řešil, i když to nakonec nemám, protože mi praskl špatně zvolenou technologií výřezu pro koleno výfuku, nějakých cca. 10 x 10 cm se vyřezává přesně si to teď nepamatuji. Ale někdy se vrátím k tomu krytu a dám ho tam.

Zde vidím úsporu, pokud prostě ty prachy jinde nenajdeš.

Vloženo

Presne tak, ja si tiež šport. sedačky v roomovi neviem vynachvalit. Horšie sa nastupuje a vystupuje ale za to pohodlie na dlhých cestach to stoji. Chrbat ma nebolel ani po 1000 km trasach. Mne zase okna v elektrike vzadu chýbaju.

Vloženo

:D Nejhorší je, že se od přírody nerad rozhoduji. Už jenom co to dalo práce, abych udělal tu objednávku na Rooma, protože jsem chtěl ponejprv novou OIII, pak zase Yetiho, pak jsem si říkal, jestli by nebyla lepší nějaká ojetá OII. Dalo mi to hrozné úsilí, abych se nějak rozhodnul. A teď to tady mám zase. :D Večer se usnesu, že teda tu metalízu přihodím (ačkoliv bych nevěděl kterou). Ráno se vzbudím a říkám si, že modrá je taky dobrá. Nedokážu si představit, co nakonec vyberu.

 

Sportovní sedačky nechám.

Vloženo

Tak dneska jsem se zase předvedl. Víkend byl mentálně náročnej, furt jsem dumal nad tou barvou. Dnes ráno jsem se vzbudil a říkám si: bude to stříbrná. Je praktická, už jsem jí měl na Octě a Roomovi sluší. Odpoledne jdu do salůnu, furt jakžtakž rozhodnutej pro tu stříbrnou, ale co se nestalo. Stál tam krásnej čisťoučkej nablejskanej Rumík v modrý Miami. Jakou barvu myslíte, že jsem nakonec objednal? :D

Vloženo

Miami pro Rooma se prý na lince v Kvasinách střídá s Terracottou pro Yetiho. Tzn. že jeden týden se lakuje Miami, druhý týden Terracotta atd. Takže jsem byl upozorněn, že se kvůli tomu může výroba o jeden týden zdržet. Každopádně zatím platí přelom ledna a února. Je to hrůza, nemůžu se dočkat :-)

Vloženo

Ano, prodejce má pravdu.

Zjednodušeně řečeno, přednost mají barvy, které jdou na všechny modely (např. stříbrná, černá, šedá metal, bílé odstíny, ...).

Zajímavostí je, že Boleslavská lakovna jede doraz, takže v Kvasinách lakujeme i nějaké vozy Fabia. Je to i toho z důvodů, že zvláštní (fleetové) barvy se lakují pouze v MB.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...